שטח 4X4 > כתבות > חדשות

משלוח דואר ה- 20/05/02

דואר

מוצר מהפכני ה- CARGOLINER - הקץ לבאלגן במטען

כמה פעמים ניקית את תא המטען מחול הים, בוץ או מחזרה מהסופר?! הפתרון האולטימטיבי כיום שיחסוך לך, נקיון, כתמים, והרבה עבודה הוא ה- Cargo-Liner. האמבטיה מקנה הגנה מוחלטת לתא המטען, עשויה גומי קשיח. קלה לניקוי. ללא התקנה, שליפה מהירה. בכל אמבטיה מופיע שם הלוגו של הרכב. אחריות ללא הגבלה כל עוד הרכב רשום על הקונה. תוצרת ניו-זילנד. מתאים לרוב רכבי השטח - בלעדי באתר השטח הישראלי. עכשיו במחיר היכרות רק 559 ש''ח בלבד.


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

מוצר מהפכני ה- CARGOLINER - הקץ לבאלגן במטען

מבצע מזרן מתנפח זוגי או יחיד + משאבה חשמלית לרכב

רוצים באמת להתפנק בשטח, רוצים טיעון משכנע לאישה שגם בשטח נוח? מזרן מתנפח זוגי, אינו תופס מקום ברכב ומשפר את השינה בשטח במאות אחוזים. יותר לא תרגישו אבן נתקעת לכם בעצמות,המזרן מתנפח במהירות ומתרוקן במהירות,למזרן טבעות אויר המספקות חוזק למזרון,יכול לשמש גם כמיטה לאורחים בבית. והמחיר: 199 ש''ח מזרן זוגי לחבר מועדון 139 ש''ח לחבר מועדון למיטת יחיד.


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

מבצע מזרן מתנפח זוגי או יחיד  + משאבה חשמלית לרכב

הדרכת נהיגה בסיסית לבחירתכם בשישי או שבת

בתאריך 25/05/02 - יום שבת(הזה), או בתאריך ה- 01/06 יום שישי, תתקיים הדרכת נהיגה -שטח קשה. תכנים: מערכות הרכב, ישיבה נכונה, היגוי, עבודת הילוכים ודוושות, מעלות, מורדות, מעבר מדרגה, מעבר חריץ, נסיעה בשיפוע צד ועוד... אזור גיאוגרפי: צומת מג''ב - ציר המוביל - הר חורשן - נחל דליה.


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין להדרכה יום שבת- לחץ כאן
לפרטים נוספים והרשמה און -ליין להדרכה יום שישי- לחץ כאן

הדרכת נהיגה בסיסית לבחירתכם בשישי או שבת

מסע חוצה הר הנגב- ממזרח למערב ה - 31.5-1.6

שוב יקח אותנו יוסי שדה אל משעולי הנגב. והפעם הכין לנו יוסי, מסע החוצה את הר הנגב ממזרח למערב. יום שישי: נתחיל את מסלולנו בנחל זעף, ולאחר מכן נעלה לרמת ברק. נרד את מעלה ורדית, ונחבור לנחל פארן. את חניית הלילה נעשה בנחל כרכום. יום שבת: מנחל כרכום נחבור לנחל ערוד הפראי במראותיו, ומשם נמשיך לנחל איילות. נסע בנחל חורשן, ומשם נעלה לתצפית על הר חמרן. נרד לערוצו של נחל ניצנה, ונסיים את מסלולנו ליד מושב עזוז השוכן על כביש קדש- ברנע קציעות. והמחיר: 400 ש''ח מחיר רגיל, 350 ש''ח מחיר לחברי מועדון.


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

מסע חוצה הר הנגב- ממזרח למערב ה - 31.5-1.6

תגובות

0 תגובות