רכב כבד > קטלוג משאיות 2023

משאיות דאף 2023

הכירו את נבחרת המשאיות של דאף לשנת 2023

דאף נוסדה לפני כ-95 שנים בהולנד, בתחילת הדרך החברה עסקה בעיקר בייצור נגררים ופיתוחים שונים לתחום ההובלה: הוספת סרנים למשאיות קיימות לטובת שיפור העבירות, המצאת המחבר המרכזי לנגרר תומך שעל בסיסו עד היום בנויים חיבורי ראש גורר וכיוב'. בדאף אפילו הספיקו לפתח טנק לקראת מלחמת העולם השנייה, אך הולנד נכבשה ע"י גרמניה לפני שזה הגיע לייצור סדרתי.

אחרי המלחמה דאף עברה לייצור מלא של משאיות, במקביל לייצור של כלי רכב פרטיים, ולמרות היותה יצרנית קטנה יחסית באותה התקופה היא יישמה בכלי הרכב שלה חידושים טכנולוגיים כמו גיר רציף ראשון מסוגו במכוניות הנוסעים, קבינה מודולרית היושבת מעל המנוע במשאיות, תא שינה ראשון במשאית אירופאית ושדרוג מנועי דיזל עם מצנן ביניים "אינטרקולר" ששיפר משמעותית את יעילותם.

באמצע שנות ה-70 של המאה ה-20, דאף החליטה לעזוב את תחום הרכב הפרטי ולהתמקד במשאיות. מפעל הרכב והטכנולוגיה שלה נמכר לוולוו ולאחר מכן למיצובישי וכיום מורכבות בו מכוניות מתוצרת מותג מיני שבבעלות ב.מ.וו.

בשנת 1987 דאף התמזגה עם יצרנית המשאיות הבריטית "ליילנד" ומאז משווקות משאיות דאף בבריטניה תחת השם ליילנד. באותה שנה הציגה את סדרת המשאיות הכבדות 95 שזכתה בתואר משאית השנה באירופה ותהפוך בהמשך לסדרת XF המוכרת כמשאית הדגל של החברה. כחלק מהמיתוג של דאף כיצרנית "שונה" וייחודית, השקיעה החברה לא מעט גם בספורט המוטורי ומשאיות דאף השתתפו לאורך השנים בהצלחה במרוצי ראלי ובראשם בראלי דקאר המפרך.

כיום נמצאת דאף בבעלות חברת
PACCAR האמריקאית המחזיקה גם ביצרניות המשאיות קנוורת' ופיטרבילט, עם זאת משאיות דאף מתוכננות עבור השוק האירופאי ובהתאם לכך שמות דגש על עיצוב מודרני ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות ואיכויות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר.

היצע הדגמים של דאף כולל כיום ארבע סדרות: LF למשימות עירוניות ומשקלים קלים, CF למשקלים בינוניים ו-XF למשקלים כבדים, ולפני מספר חודשים הושקה סדרה XD החדשה במשקל בינוני.

משאיות דאף עושות שימוש במנועים מתוצרת פאקאר ול-XD החדשה יש גם גרסה חשמלית מלאה עם טווח מאוד מרשים של 500 קילומטרים בין טעינות.

דאף מייצרת את משאיותיה בשלושה מפעלים מרכזיים באירופה (בהולנד, בבלגיה ובבריטניה) ומקיימת גם פעילות ביבשות אחרות בשני מפעלים - בטייוואן שבאסיה ובברזיל שבדרום אמריקה.

בשנת 2021 דאף ייצרה יותר מ-60 אלף משאיות ובין היתר הובילה את נתוני המכירות בחלק מהסגמנטים בשוקים בהולנד, בריטניה, פולין, הונגריה, בולגריה, פורטוגל וגם ישראל.
דאף היא גם בעלת הבית של מותג טטרה המתמחה במשאיות שטח קשוחות המיועדות לעבודות תשתית ושימושים צבאיים, אך בה בעת מגיעות גם עם רישוי לנוע על הכבישים.

משאיות דאף וטטרה מיובאות לישראל על ידי חברת "תשתית", חברת-בת של "תעבורה" שהיא הקבוצה הגדולה ביותר בתחום התובלה והלוגיסטיקה בישראל.
חברת "תשתית" משווקת גם את משאיות קנוורת', טטרה ומשאיות אושקוש המיועדות לשימושים צבאיים ומציעה פריסה של 3 מוסכים בבעלות מלאה ועוד 14 מוסכים מורשים בכיסוי ארצי, שיחד עם מוקד שירות 24/7 מספקים מענה מקיף ללקוחות ולבעלי משאיות דאף.
בנוסף מציעה חברת "תשתית"
חבילת מוצרים משלימים הכוללת שירות טרייד-אין ומכירות יד שנייה, חבילות מימון, שירותי אחזקה וכן את מערך הליסינג התפעולי הגדול בישראל לרכבי משא.

יבואן: תשתית
אתר: www.daf.co.il

167638550506516763855063941676385507327167638550869516763855100421676385511379

דגמי דאף בישראל:
דאף LF

image

דאף XD דגם חדש NGD

דאף CF

image

דאף XF

image

דאף XF ו- XG+/XG דגם חדש NGD

image

טטרה פינקס

image

קישור למדריך האינטרנטי - קטלוג משאיות 2023
לצפייה בקטלוג המלא - קטלוג משאיות 2023 בקובץ PDF

תגובות

0 תגובות