שטח 4X4 > כתבות > חדשות

משלוח דואר ה- 28/05/02

דואר

אירוע קרוב -Rally Raid - המירוץ השלישי

לכל המעוניינים ביום שבת הקרוב ייתקיים הראלי השלישי בליגת ה- RALLY RIDE מבית מדרשו של נעם הימן. הראלי ייערך ברמת הגולן בקרבת קצרין.


לפרטים מלאים על הראלי והרשמה לחצו כאן

מסע חוצה הר הנגב ממזרח למערב

אחד הטיולים המרתקים, האתגריים והמעניינים הקיימים בנגב. נוף מדהימים, הרבה שטח, נהיגה ועוד.. את המסע הזה עוד הרבה זמן לא תשכחו... הקדימו להירשם נשארו מקומות בודדים בלבד(מלאי מקומות מוגבל). המסלול: יום שישי: נתחיל את מסלולנו בנחל זעף, ולאחר מכן נעלה לרמת ברק. נרד את מעלה ורדית, ונחבור לנחל פארן. את חניית הלילה נעשה בנחל כרכום. יום שבת: מנחל כרכום נחבור לנחל ערוד הפראי במראותיו, ומשם נמשיך לנחל איילות. נסע בנחל חורשן, ומשם נעלה לתצפית על הר חמרן. נרד לערוצו של נחל ניצנה, ונסיים את מסלולנו ליד מושב עזוז השוכן על כביש קדש- ברנע קציעות. מדריך: יוסי שדה יציאה ביום שישי שעה 9:30 סיום יום שבת שעה משוערת 18:00


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

מסע חוצה הר הנגב ממזרח למערב

חדש..חדש..חדש קומפרסור 350PSI מפלדה

קומפרסור חדש מיוחד לרכבי 4X4 לניפוח גלגלים. הקומפרסור בעל עוצמה גבוה של 350 PSI. הקומפרסור עשוי פלדה והוא חזק ביותר ותוכנן לעמוד בפני מכות קשות וזעזועים. מנפח גלגל 16 אינץ' ב- 4 דקות בלבד. מתחבר למצת הרכב. והמחיר: 369 ש''ח בלבד לחברי מועדון של אתר השטח הישראלי


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

חדש..חדש..חדש קומפרסור 350PSI מפלדה

ערכת פיקניק בתיק

עכשיו אפשר לצאת לטיול מיד. ערכת פיקניק ל 4 אנשים עם כל הכלים הנחוצים לארוחה מוכנה תמיד ליציאה. הערכה מכילה: תרמיל עם תא שומר קור/חום, מערכת סכום מפלדת אלחלד, צלחות, כוסות, לוח חיתוך, פלפליה ומלחיה, מפיות, מפה ומידנית. מוצר מדהים במחיר מדהים. מחיר לחברי מועדון רק: 136 ש''ח בלבד


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

ערכת פיקניק בתיק

כל מיגוון הכיסאות לשטח

עכשיו ניתן למצוא באתר השטח הישראלי את כל מיגוון הכסאות לשטח כולל: כורסאות שטח לילדים, מיטות שיזוף ועוד. כל המוצרים איכותיים ביותר והושם דגש על מקומות רגישים כגון חיבורים , איכות הבד על מנת שהכסאות לא יקרעו או יתבלו לאחר זמן שימוש קצר.


לפרטים נוספים ולמיגוון הכיסאות באתר לחצו כאן

כל מיגוון הכיסאות לשטח

הדרכת נהיגה בסיסית - יום שישי הקרוב

בתאריך 31/05/02 תתקיים הדרכת נהיגה - שטח בסיסית. ליאור רייטר המדריך של מועדון ''אתר השטח הישראלי'' יעביר את ההדרכה. התוכנית: ההדרכה מחולקת לשתיים והיא בנויה מחלק תאורטי וחלק מעשי: בחלק התאורטי נתחיל בשיחת היכרות ולאחר מכן נעבור על כיצד פועלותמערכות 4X4 ,התנהגות הרכב ,העברות משקל,החלקות זנב, תת היגוי, היגוי יתר,תיבת ההעברה ולסיום כמובן שאלות שלכם על החומר. בחלק המעשי נתרגל ישיבה נכונה ברכב,אחיזת גלגל ההגה,כיצד להתמודד עם חריץ בשביל,סיבוב חד בשטח מה עושים?,מעבר תעלה, כיצד עוברים מדרגה,שיפועי צד,בלימה בשטח ולבסוף כמובן שאלות שלכם ותירגולים נוספים. ההדרכה תתקיים ביום שישי שעה 9:00 - 14:30 לערך.


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

הדרכת נהיגה בסיסית - יום שישי הקרוב

בקרוב באתר - ''מדריך החילוצים השלם'' של ברקאי

בתחיל חודש יוני ניתן יהיה להשיג את ספרו החדש של אבירם ברקאי בנושא חילוצים. לשאלתנו מדוע ספר חדש במקום הספר הישן, השיב ברקאי: ''...בתוך התמורות הללו ספר החילוצים הטוב והישן ''לא עמד בקצב'' - לא ענה על צורכי הג'יפאות המתקדמת. התעורר צורך בחומר חדש, מעודכן, מורחב, שיוכל להכניס את הג'יפאים היישר לעשור הראשון של המילניום...'' מחיר הספר באתר יהיה כרגיל זול יותר מבחנויות ויעמוד על 99 ש''ח בלבד. חברי מועדון ''אתר השטח הישראלי'' יכולים להזמין את הספר מראש בטל' 1/700/700/494.

סוף המבצע לאוהל PARTY LINE

בסוף חודש מאי כלומר עד יום ו' השבוע - יסתיים מבצע ענק שערך אתר השטח הישראלי לאוהל PARTY LINE בדול 3X3 מטר ובגובה 1.8 מטר. האוהל בשעטת הבן רגע וזמן הפתיחה דלו למרות גודלו אינו אורך מעבר לדקה. האוהל איכותי ואידאלי למשפחה, לחבר'ב, אוהל מנהלות ועוד. המחיר כעת עומד על 785 ש''ח לחברי מועדון, והחל מחודש יוני יעמוד על 1100 ש''ח בקירוב. לכן לכל אלו שהתלבטו והיו מעוניינים עכשיו זה הזמן לרכישת האוהל.


להזמנה און-ליין ופרטים נוספים לחץ כאן

סוף המבצע לאוהל PARTY LINE

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי''

עוד לא חבר ב''מועדון אתר השטח הישראלי''- עכשיו זה הזמן! אתר השטח הישראלי רותה לתת לחברי את המקסימום, חברי המועדון מקבלים כרטיס חבר ונהנים מהנחות מיוחדות לחברי מועדון בלבד הזולות בעשרות אחוזים מהמחירים הנהוגים בשוק. בנוסף לחברי המועדון מובטח מקום שמור בפעלהמועדון על פני אלו שאינם חברים, זכאים להשתתף בפעילויות מיוחדות שהמועדון מארגן ועוד. חברי המועדון זוכים מהאפשרות להתקשר אלינו בכל שאלה המציקה לכם בתחום ה- 4X4 על מנת לקבל מידע אמין וזמין. בנוסף להנחות ולהטבות הרבות להן אתם זוכים בתור חברי מועדון, הנכם מקבלים גם הטבות והנחות בבתי עסק שונים - הנמצאים איתנו בקשרים עיסקיים. הצטרפו עוד היום וגם אתם תרויחו! מחיר החברות לשנה רק 120 ש''ח, 10 ש''ח לחודש.


להצטרפות למועדון לחצו כאן

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי''

תגובות

0 תגובות