רכב כבד > קטלוג משאיות 2023

עולם המשאיות עם הפנים קדימה

בחלק לא מבוטל מהתחומים עולם המשאיות מקדים את עולם הרכב הפרטי מבחינה טכנולוגית...
קבלו את קטלוג רכב כבד 2023 דיגיטלי יחידי מסוגו בישראל, המציג את כל דגמי המשאיות העדכניים והחידושים בתחום


מעת לעת נערכים מסביב לעולם משאלים העוסקים בהמצאות ששינו את חיינו בעידן המודרני. בשנים האחרונות, ברוב אותם משאלים, המצאות כמו האינטרנט או הסמארטפון מגיעות לרוב לצמרת הדירוג. אנו כמובן לא מזלזלים לרגע במרכזיותן של ההמצאות הללו, אבל אם חושבים על כך לעומק יתכן שנגיע למסקנה המפתיעה שהמצאת כלי הרכב המסחריים השפיעה בצורה משמעותית הרבה יותר על הדרך בה אנו חיים במאה ומשהו השנים האחרונות.

נראה לכם מוגזם? חשבו שוב ובדקו כל אספקט של חיינו; מהאוכל שאנו אוכלים, דרך המוצרים שאנו קונים ועד לבניית הבתים בהם אנו חיים, ותבינו שכל המכלול הזה לא יכול להתקיים מבלי אין סוף משאיות מסוגים שונים שמשענות את שרשרות האספקה הנדרשות כדי לאפשר את החיים המודרניים בכל יום ביומו.
רבים מאיתנו, גם בקרב חובבי הרכב, לא ממש מבדילים בין סוגי המשאיות השונות אך מדובר בעולם מלא ומגוון מאוד שמציע אין סוף אפשרויות להתאמה.

image

בחלק לא מבוטל מהתחומים עולם המשאיות מקדים את עולם הרכב הפרטי מבחינה טכנולוגית, בשנים האחרונות תחום המשאיות אף עושה צעדים משמעותיים אל עבר העתיד בכל הנוגע להטמעת מערכות בטיחות אקטיביות בדרך ליכולת נהיגה אוטונומית מלאה. גם בתחום מערכות ההנעה חלה התקדמות עצומה מאותם מנועים מזהמים שהיו מעלים עננת עשן שחור למנועי דיזל מודרניים יעילים, חזקים וידידותיים לסביבה עם רמות פליטת מזהמים נמוכות במאות אחוזים בהשוואה למה שהיה נהוג רק לפני כמה עשורים. יתרה מזאת, חלק מהיצרנים אף מציעים מגוון משאיות המונעות בגז טבעי, משאיות היברידיות ומשאיות חשמליות מלאות עם טווחי נסיעה מרשימים בין טעינות.

image

יונדאי אף השיקה משאית ראשונה בעולם בייצור סדרתי שעושה שימוש במנוע חשמלי שמקבל את האנרגיה שלו ממערכת תא דלק מימני, בה רבים רואים את עתיד עולם הרכב כולו – מערכת נטולת פליטות מזהמים, קלה ויעילה בהרבה מסוללות.

עזרי בטיחות מתקדמים כמו בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ושמירה על נתיב הנסיעה מקלים מאוד על הנהגים שנמצאים כל יום על ההגה. בעולם כבר נערכו ניסויים משמעותיים על כבישים ציבוריים של מיזמי "רכבת משאיות", טור משאיות שלם נע כשרק במשאית הקדמית יושב נהג אנושי ואף נערכו ניסויים בהם הטור הורכב ממשאיות אוטונומיות מלאות.

image

בנוסף, כיום כבר פועלות משאיות אוטונומיות מלאות בשימוש מסחרי במקומות סגורים כמו מתחמים לוגיסטיים, אתרי בנייה ומחצבות.
המגוון בשוק המשאיות כמעט אין סופי. גם בארץ ההיצע כולל את מיטב המותגים האירופאים, האמריקאים, היפנים, הקוריאנים ולאחרונה גם הסינים.
לכל יצרן יש כמה סדרות של משאיות, כשבכל סדרה אפשרויות רבות להתאמה אישית וגם עבור מי שחי ונושם את התחום די קשה לעקוב ולהשוות בין האופציות הרבות של המתחרים השונים.

image

זו הסיבה שאנו באתר השטח החלטנו לפני מספר שנים להפיק קטלוג ישראלי ראשון מסוגו המרכז במקום אחד, בצורה ברורה ואחידה, את כל היצע הדגמים הקיימים בשוק הישראלי.

לאור הצלחת הקטלוג הקודם (קישור למגזין 2021) קבלו גרסה מעודכנת לשנת 2023.

בברכה,

עופר אוגש, מנכ"ל אתר השטח בשם כל צוות האתר

קישור למדריך האינטרנטי - קטלוג משאיות 2023
לצפייה בקטלוג המלא - קטלוג משאיות 2023 בקובץ PDF

168176479413416817647950351681764796235168176479688016817647972111681764798105

image