לייף סטייל > סטייל

הטרנדים החמים באופנת גברים לקיץ הקרוב

אסי סגל כיכר המדינה מספר על הטרנדים החמים בתחום אופנת גברים, לקראת עונת האירועים הקרובה

אסי סגל, הוא אושיית אופנה ומומחה לאופנת גברים, זאת עובדה, שלא ניתן לערער עליה. הוא חולש על ממלכת אופנת הגברים, כבר קרוב ל 30 שנה, בבוטיק היוקרתי שלו, "אסי סגל כיכר המדינה" המשתרע על שטח של 400 מטרים, הוא מציע אופנה אלגנטית עילית, לצד פריטי קז'ואל של מותגים מובילים בעולם.

אסי סגל, מי שניחן בסטייל אישי משובח, הוא מוביל דעת קהל בתחום אופנת גברים. אחד שעולים אליו לרגל, בשביל לקבל ייעוץ וסטיילינג אישי. אחד שעוקב אחר הטרנדים החמים של מיטב בתי האופנה המובילים באירופה ובעולם, ומעדכן את הקולקציה, אחת לחודש בהתאם.

ההתמחות שלו, היא בייעוץ וסטיילינג אישי לגברים, המחפשים להתחדש בפריטי לבוש לכל מטרה.

עכשיו כשעונת החתונות והאירועים בשיאה, אסי עסוק בהענקת סטייליניג לחתנים, שושבינים, ויש גם הרבה אנשי עסקים ופוליטיקאים, שצריכים את החליפה "הנכונה". לכולם חשוב להם לשדר את התדמית הנכונה. והם מתייצבים אצלו, לקבל מענה ליום האירוע.

בפגישת הסטיילינג אסי שומע מהלקוח על סוג האירוע, סגנון הלבוש, תקציב, ויחד הם עוברים על הפריטים בקולקציה ועל מגוון השילובים וכך נבחר "הלוק המושלם".

כסטייליסט, עם הרבה שנות ותק באופנת גברים, הוא מבין היטב את העולם הזה, אין גבר שייכנס לחנות ולא ימצא את מבוקשו.

טרנדים עכשוויים

לקראת עונת האירועים הקרובה, יצאנו לשמוע מפי המומחה, על הטרנדים החמים בתחום אופנת גברים, לקיץ הקרוב:

אסי מספר, שבניגוד לפעם, הגבר הישראלי של היום, מעודכן במה שקורה בעולם, באמצעות רשתות חברתיות, הוא נחשף לטרנדים אופנתיים ורוצה להיצמד אליהם. אסי מצדו, פוקד את בירות האופנה ודואג לעדכן את הקולקציה בהתאם לטרנדים החמים.

אסי מספר שהיום כל הכללים נפרצו ואין נכון ולא נכון.
אם פעם היה מקובל ללבוש חליפה עם חולצה מכופתרת ונעליים אלגנטיות, היום רואים שילובים של חליפה אלגנטית עם טישירט ונעלי קז'ואל.

בתחום החליפות,להיט חם, שנראה בתצוגות האופנה במילאנו ונחת אצלו, הוא, חליפה בגזרת "דאבל ברסט" – חליפה עם רכיסה כפולה, שנסגרת כמו מעטפה.

טרנד חזק נוסף, הוא חליפות מבדי פשתן, קלילים המתאימים לאקלים בארץ. חליפות מותאמות לחתונות צהרים, או חתונות ערב באווירה קלילה. הצבע השולט הוא פשתן גולמי, לצד גוונים בהירים של כחול.

מגמה נוספת, היא חליפת טוקסידו בגזרות צרות, בשילוב דשים צבעוניים, ובדים מיוחדים.

טרנד חזק, נוסף שממשיך אתנו, הוא חליפה אלגנטית עם סניקרס.

אסי מסביר שבתחום הבדים, צריך לשים לב לשלושה פרמטרים חשובים:

בד שהוא לא קמיט

בד נושם שמתאים לקיץ הישראלי

בד סטרץ', בשילוב לייקרה שהוא נוח גם בגזרת "סקיני".

מעבר לזה, הוא מאמין ש"אופנה זה לא רק ביגוד והלבשה, זה התאמת הבגד, למידותיו של הגבר ולסגנונו האישי".

יש מגוון חנויות לחליפות, אך יש חוסר בחנויות מקצועיות שעושות התאמה אישית.כשבוחרים חליפה, יש משמעות גדולה להתאמה אישית, היות ולכל גבר יש מבנה גוף שונה

אם בעבר, גברים במידות גדולות, היו מוגבלים באפשרויות העומדות לרשותם. היום כל גבר בכל מידה, יכול להתלבש בסטייל ולהיראות במיטבו בלי להתפשר. בפריטים מתוך הקולקציה או בתפירה בהתאמה אישית.

הבוטיק שלו, יודע לתת מענה גם למידות "לא שגרתיות" עם חליפות בספקטרום רחב ביותר של מידות: החל ממידה 42 - עד מידה 74 .

אסי מספר שאין סיפוק גדול מזה לעשות סטיילינג לגבר במידה גדולה ולעשות לו חוויה "מתקנת" של רכישת בגדים, גם אם לא ניחן בנתוני גוף של דוגמן.
הוא מכיר היטב את הצרכים והסגנון של הגבר הישראלי ודואג לסטיילינג מושלם מכף רגל ועד ראש.

חליפות במחיר לכל כיס

למרות מיקום החנות בכיכר המדינה, לצד חליפות יוקרתיות של מיטב המותגים, יש חליפות בהתאמה אישית של מותגי הבית, במחירים לכל כיס.
מה שמאפשר לכל גבר להתלבש בסטייל ולא בהכרח בהוצאה מוגזמת אלא בתקציב שמתאים לו.

חשוב לו להציע חליפה, שתשמש את הגבר גם בהמשך, בשילוב פריטי אופנה וכמכנס וז'קט נפרדים.

אקססוריז

גם בתחום ה"אקססוריז", אסי מביא את הטרנדים הכי חמים. עם היצע גדול של נעלי גברים אלגנטיות לצד נעליים בסגנון סמרט קז'ואל, חגורות יוקרתיות במגוון צבעים וטקסטורות, סוגים של עניבות פפיון ועניבות אופנתיות ואפילו הלבשה תחתונה אופנתית.

אם אתם מחפשים חוויית קנייה אישית בליווי וייעוץ מקצועי - אסי סגל כיכר המדינה, הוא המקום בשבילכם!

תגובות

0 תגובות