שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סובארו קרוסטרק החדש מגיע לישראל

סובארו משיקה את רכב הפנאי שטח סובארו CROSSTREK, הדור הבא של סובארו XV המביא חידושים בעיצוב, ולטענת היצרן גם בבטיחות וביכולות ה-4X4

יבואנית סובארו לישראל מכריזה על השקת CROSSTREK החדשה - הדור הבא של ה-XV שהיה בשנים האחרונות הרכב הנמכר ביותר של סובארו בישראל.

ה-CROSSTREK בעל יכולות טכנולוגיות ועיצוב חיצוני חדש. רכב המתאים גם לנסיעות בתוך העיר וגם לשטח, שכן הוא עוצב סביב רעיון של שימושיות וספורטיביות. ה-CROSSTREK ישווק בישראל בשלוש רמות גימור Executive, Luxury, Touring.

image

מרווח הגחון, העומד על 220 מ"מ, גבוה מזה של רכבי פנאי רבים אחרים. ל-CROSSTREK מערכת הנעה כפולה קבועה, סימטרית כולל בקרת מומנט אקטיבית. המערכת מסייעת לתנועה במשטחים בעלי מקדמי אחיזה שונים. מערכת ה-X-MODE, העומדת לרשות הנהג, כוללת בקרת ירידה במדרון ומאפשרת התאמה של מערכות בקרת האחיזה לתנאי אחיזה משתנים. כל רמות הגימור כוללות מערכת ה-Hill Start Assist, המונעת את התדרדרות הרכב בעת התחלת נסיעה בעליה (מערכת סטנדרטית ברוב כלי הרכב כיום).

ה-CROSSTREK מצויד במנוע בוקסר הזרקה ישירה בעל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 152 כ"ס ו-20.0 קג"מ (ולצערנו לא מנוע 2.5 ליטר בנזין הנמכר בארצות מעבר לים). תיבת ההילוכים היא תיבה רציפה (CVT) עם יתרונותיה וחסרונותיה (בעיקר בזינוק בשטח למול מכשול). מערכת בקרת המומנט האקטיבית Active Torque Vectoring ומערכת ה- SI-Drive מסייעות בהעברת הכוח לגלגלים עפ''י תוואי וסגנון הנהיגה.

image

ה-CROSSTREK משתמש בתגבור הגה חשמלי. מנוע התגבור החשמלי מופרד ממוט ההיגוי, מה שתורם להפחתת ההתנגדות בהפניית ההגה בכניסה לפנייה ולפעולה חלקה יותר במהלכה. בנוסף, יחס ההיגוי משתנה בהתאם למהירות הנסיעה.

העיצוב החיצוני החדש של ה-CROSSTREK בעל שבכה קדמית בצורת משושה ללא מסגרת שתוחמת אותה, פנסי חזית צרים, קווים מפוסלים ובתי גלגלים רחבים הכוללים קשתות בצבע שחור המספקות ניגודיות עיצובית לצבע המרכב.

ל-CROSSTREK מספר תוספות אווירודינמיות המשפרות את הביצועים והיציבות של רכב הפנאי. פתח ייעודי ליציאת אוויר בבית הגלגל הקדמי תורם להפחתת כוח העילוי של זוג הגלגלים הקדמיים ולשיפור יציבות הנסיעה. פתחי זרימת אוויר נוספים שהותקנו בצידי הפגוש האחורי מפחיתים את נדנוד המרכב שעלול לנבוע מאוויר שנלכד בחלקו הפנימי של הפגוש.

image

סביבת הנהג ותא הנוסעים שודרגו. המושב הקדמי מספק תמיכה טובה יותר. חומרי בידוד ותכנון נכון הפחיתו את חדירת הרעשים ומספקים תא נוסעים שקט יותר בהשוואה לדור הקודם. עיצוב הפנים המודרני כולל מסך מולטימדיה מרכזי המציג שלל אפשרויות בקרה, מרווח ראש ורגליים טובים ושלל פתרונות אחסון.
הקרוסטראק כולל משענת מושב אחורי המתקפלת ביחס של 60:40. כאשר גב המושב האחורי מקופל, נפח ההטענה גדל ל-1,549 ליטרים. מסילות הגג הקבועות, המאפשרות התקנת גגון, מספקות אפשרות לנשיאת מטען נוסף.
ה-CROSSTREK מציע שליטה במערכת המולטימדיה ומערכות הרכב באמצעות זוג מסכים בגודל 7 אינץ' או באמצעות מסך מגע ענק בגודל 11.6 אינץ'. מערכת המולטימדיה תומכת בקישוריות Apple CarPlay וב-Android Auto ובנוסף כוללת תכונות נוספות כגון קישוריות Bluetooth לטלפון החכם, רדיו AM/FM, ותצוגת מצלמה אחורית. המסכים מאפשרים שליטה בשלל נתונים החל מהגדרות הרכב, שפת הממשק, מערכות נהיגה ובטיחות, בקרת האקלים ומערכות נוספות ברכב.

מערכות בטיחות:

כל רמות הגימור כוללות מערכות בטיחות מהמתקדמת שיש, ביניהן 8 כריות אוויר, EyeSight, פנסי LED הכוללים מנגנון עוקב פניה, מושבים קדמיים ומראות מחוממים, בקרת אקלים מפוצלת, חלונות אחוריים כהים ועוד. ב-CROSSTREK מותקנות עוד מערכות בטיחות אקטיביות כמו: בקרת שיוט אדפטיבית כולל התראה על תחילת תנועה של הרכב המוביל, מערכת שמירה על מרכז הנתיב ועוד. ברמות הגימור LUXURY ו-EXECUTIVE ישנן גם מערכות התרעה על תנועה חוצה מאחור וזיהוי רכבים בשטחים מתים.

מחיר סובארו CROSSTREK החדש - החל מ-159,900 ₪

image