לייף סטייל > טיפוח ובישום

מארז טיפוח לגבר לנסיעות

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: מארז טיפוח לגבר לנסיעות

בפתחה של עונת הנסיעות, מותג הטיפוח ליראק פריז משיק לגבר: מארז נסיעות הכולל: סרום אנטיאייג'ינג לפנים, ג'ל רחצה וג'ל גילוח.

סדרת המוצרים ליראק לגבר מבוססת על חומרים מן הטבע, פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור הכוללת שיטת מיצוי ייחודית ששומרת על מלוא היתרונות הבריאותיים המצויים בו: הטוליפ השחור יוצר פעולה משולשת מוכחת על העור: חיזוק, הגנה וחידוש. מדובר בפיתוח ייחודי מוכח קלינית: יתרונות ברורים לעור מוגן יותר, חזק יותר מפגעי הזמן, והתחדשות תאים יעילה לכל סוגי העור וגם לעור רגיש במיוחד.

מארז ליראק לגבר לנסיעות כולל:

סרום לתיקון פגעי הזמן ומונע קמטים- 3 ב 1 - מעניק לחות, מחליק קמטוטים באזור הפנים והעיניים, מרוכז במיוחד ומכיל חומר פעיל לחידוש העור, מכיל ויטמינים ומעודד ייצור קולגן, מסייע בתיקון שכבת האפידרמיס להפחתת סימני הגיל , מחזיר לעור אלסטיות ומוצקות. מרקם נוח, לא שומני ואינו דביק. שומר על העור מפני פצעונים וראשים שחורים. תכולה- 100 מ"ל .

ג'ל רחצה 3 ב 1 - תחליב רחצה רב תכליתי לשיער, לפנים ( כולל זקן) ולגוף - עם הפעולה המשולשת: ניקוי, רעננות וחיוניות. מנקה בעדינות וביסודיות ומעניק תחושת חיוניות ורעננות מיידית מתאים לעור הגוף, הקרקפת והפנים. ממצק ומרענן. השיער נקי יותר, זוהר יותר, מבריק ועור הפנים נקי ומלא לחות. נוסחה ללא סבון וללא גליצרין , אינו מייבש את העור ומתאים גם לעור רגיש במיוחד. תכולה 50 מ"ל .

ג'ל לגילוח לשמירה והגנה על לחות העור 3 ב 1 - מונע גירוי, מעניק לחות ורעננות, יוצר שכבת הגנה על העור לגילוח צמוד ומדויק ללא גירוי או צריבה. נוסחה עם לחות מוגברת, אינו מכיל אלכוהול ומותיר את העור נעים ורך למגע. מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש מאוד. הג'ל המרענן הופך ממרקם ג'ל למרקם מוס אוורירי, חלק ונעים מיד במגע עם העור. תכולה- 50 מ"ל.

מחיר ערכת נסיעה לגבר : 199 שח

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז:


תגובות

0 תגובות