שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דואר ה- 10/06

דואר

דרושים מתנדבים טיול שטח לילדים חולי סרטן

עמותת ''זכרון מנחם'' תומכת בילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. שלוש פעמים בשנה מקימת העמותה מחנות נופש שהשיא הוא מחנה בקיץ 10 ימים מחוץ לבית שנותנים הרבה כוח לילדים להמשך ולשכוח קצת מכל הכאב והטיפולים. המחנה השנה מתקיים יומיים בארץ ואחר כך שבוע באנגליה. ביום השני למחנה אנו יוצאים לביקור בימ''מ אחר הצהרים, את הדרך לבסיס מירושלים אנו רוצים לעשות ע''י גי'פים שיסעו בשיירה עד לבסיס הימ''מ, מסלול הנסיעה הוא מבית וגן בירושלים, נסיעה בעיר עד ליציאה, ירידה לשטח ונסיעה דרך בית מאיר עד לנוף אילון. תאריך הטיול הוא 2.7.2002 בשעות 13:00-16:00. נשמח מאד אם תוכלו לתרום מזמנכם לטובת הענין ולעזור לנו לתת לילדים לשכוח מהטיפולים ומהכאב ורק להנות ולצבור כח להמשך. לרישום או פרטים אפשר לפנות לאייל 299749 058 .

דרושים מתנדבים טיול שטח לילדים חולי סרטן

הדרכת נהיגה בסיסית - 14/06/02

בתאריך 14/06/02 תתקיים הדרכת נהיגה - שטח בסיסית. ליאור רייטר המדריך של מועדון ''אתר השטח הישראלי'' יעביר את ההדרכה. התוכנית: ההדרכה מחולקת לשתיים והיא בנויה מחלק תאורטי וחלק מעשי: בחלק התאורטי נתחיל בשיחת היכרות ולאחר מכן נעבור על כיצד פועלותמערכות 4X4 ,התנהגות הרכב ,העברות משקל,החלקות זנב, תת היגוי, היגוי יתר,תיבת ההעברה ולסיום כמובן שאלות שלכם על החומר. בחלק המעשי נתרגל ישיבה נכונה ברכב,אחיזת גלגל ההגה,כיצד להתמודד עם חריץ בשביל,סיבוב חד בשטח מה עושים?,מעבר תעלה, כיצד עוברים מדרגה,שיפועי צד,בלימה בשטח ולבסוף כמובן שאלות שלכם ותירגולים נוספים. ההדרכה תתקיים ביום שישי שעה 9:00 - 14:30 לערך.


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

הדרכת נהיגה בסיסית - 14/06/02

משדה בוקר דרך בקעת אבוטרפה למערת נחש

בואו לטייל ביום שישי! אומנם רוב הטיולים יוצאים בשבת אולם אנו ממליצים על יציאה ביום שישי; אין תנועה של רכבי שטח - אנחנו לבד בשטח, ויום שבת אנו יכולים לנוח וללכת לים. והפעם יקח אותנו יוסי שדה לאזור קסום ומדהים המלא תצפיות מרהיבות ואפילו מים באזור מלהיב זה. תאור המסלול: נסע משדה בוקר לעין זיק,שם נאכל את ארוחת הבוקר. נמשיך לכוון נחל חווה, נרד לבקעת אבו- טרפה ונטפס דרך ציר הנפט למערת נחש צמא הצופה לעבר בקעת צין. נסיים מול כלא נפחא על כביש מצפה רמון שדה- בוקר. עבירות בינונית מחיר : 220 ש''ח לחבר מועדון


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

משדה בוקר דרך בקעת אבוטרפה למערת נחש

טיולי ג'יפים - שמעון תמיר(סיימון)

''טיול ג'יפים'' מגיש מבחר של טיולי שטח מוקפדים וייחויים, בדרגות עבירות שונות, עם מבט אל מעבר לחרטום הג'יפ אל הטבע, אל ההיסטוריה ואל מורשת הארץ. חלק מהטיולים כוללים לינה בשטח, וחלקם טיולים ליום אחד. טיולים מהגולן והגליל בצפון ועד לנגב ומבואות אילת בדרום. מחיר לחבר מועדון 65 ש''ח בלבד.


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

טיולי ג'יפים - שמעון תמיר(סיימון)

מבצע במחלקת כורסאות שטח ליוני בלבד

הורדנו את המחירים לכבוד החופש הגדול - המחירים הם לחודש יוני בלבד. לאחרונה קיבלנו פניות על מבצעים בהום-סנטר על כסאות שטח דומים, עלינו לציין כי כסאות השטח באתר הם ברמה גבוה ביותר, בעלי איכות גבוה, הנבדלים מכסאות זולים הן בסוד החומר, טיבו, איכות התפרים והברזל. לכל הכסאות אחריות של חצי שנה והם עמידים לעבודה מאומצת בשטח ובים, הכסאות לא מתפרקים או נקרעים ומחזיקים מעמד לאורך זמן.


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

מבצע במחלקת כורסאות שטח ליוני בלבד

מבצע להיט לחודש יוני - מקרר IGLOO 40 ליטר

החמסינים הגיעו ואנחנו יוצאים במבצע שיקרר לכם את הקיץ! צידנית קירור של חברת ''IGLOO'' בנפח 40 ליטר. במחיר מדהים של 739 ש''ח בלבד לחברי מועדון במקום 950 ש''ח. הצידנית עובדת על העיקרון הטרמו- אלקטרי, שומרת על הטמפרטורה של הדברים אשר הוכנסו לתוכה. יש להכניס לצידנית מוצרים בטמפ' הרצויה והצידנית תשמור על הטמפ'.


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

מבצע להיט לחודש יוני - מקרר IGLOO 40 ליטר

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי''

עוד לא חבר ב''מועדון אתר השטח הישראלי''- עכשיו זה הזמן! אתר השטח הישראלי רותה לתת לחברי את המקסימום, חברי המועדון מקבלים כרטיס חבר ונהנים מהנחות מיוחדות לחברי מועדון בלבד הזולות בעשרות אחוזים מהמחירים הנהוגים בשוק. בנוסף לחברי המועדון מובטח מקום שמור בפעלהמועדון על פני אלו שאינם חברים, זכאים להשתתף בפעילויות מיוחדות שהמועדון מארגן ועוד. חברי המועדון זוכים מהאפשרות להתקשר אלינו בכל שאלה המציקה לכם בתחום ה- 4X4 על מנת לקבל מידע אמין וזמין. בנוסף להנחות ולהטבות הרבות להן אתם זוכים בתור חברי מועדון, הנכם מקבלים גם הטבות והנחות בבתי עסק שונים - הנמצאים איתנו בקשרים עיסקיים. הצטרפו עוד היום וגם אתם תרויחו! מחיר החברות לשנה רק 120 ש''ח, 10 ש''ח לחודש.


להצטרפות למועדון לחצו כאן

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי''

תגובות

0 תגובות