אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

יבואנית KTM לישראל מסרה אופנוע יחיד מסוגו, ה-RC 8C החדש

ה-RC 8C החדש יוצר ב-200 יחידות בלבד ואופנוע מספר 162 נרכש על ידי רוכב ישראלי, במחיר הגבוה ביותר בו נמכר אופנוע KTM בישראל ויזכה לרישוי תחרותי (אפור)

image

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי KTM לישראל, מסרה בישראל אופנוע יחיד מסוגו – ה-RC 8C החדש. דגם זה, אשר שייך לדור השני לאופנועי המסלול הייעודיים של KTM, יוצר ב-200 עותקים בלבד. תוך דקות בלבד מרגע שנפתחה האפשרות לרכוש את אופנועים אלה, כל 200 היחידות נמכרו ללקוחות. רוכב ישראלי היה זריז מספיק והצליח לרכוש את אופנוע מספר 162 בסדרה ובעזרת ד.ל.ב מוטוספורט, הגיע אופנוע זה לישראל. משום שמדובר בכלי רכב תחרותי, אופנוע זה קיבל רישוי אפור. ה-RC 8C המדובר הוא אופנוע ה-KTM היקר ביותר שנמכר בישראל מאז החל המותג את פעילותו בישראל – 225,000 שקל.

ד.ל.ב מוטוספורט מפעילה קבוצת מירוצים בתמיכה מלאה, קיום ליגה עממית למירוצי RC390, הכוללת ליווי מקצועי צמוד לכל תקופת ליגת ה-RC CUP ועוד.

image

ה-KTM RC8C מצויד ברכיבי הקצה המובחרים של KTM, כמו מערכת בלימה אדירה, מתלים משובחים, מערכת דאטה-לוגינג מבוססת GPS ועוד. דגם 2023 עבר שורה של עדכונים ושדרוגים לעומת דגם 2022 ואלה כוללים תוספת של 7 כ"ס אשר מביאים את ההספק לכדי 135 כ"ס (11,000 סל"ד) הודות לשימוש בשסתומים וטלטלי בוכנה מטיטניום, זוג טבעות בוכנה חדשות, יחס דחיסה גבוה יותר, מצערת מוגדלת (48 מ"מ) ולחץ דלק גבוה יותר. בנוסף לכך, המצמד חוזק, גלי האיזון עודכנו, נוסף מצנן שמן מבית PANKL ומערכת פליטה מלאה מבית אקרפוביץ.

אופנוע זה גם מאפשר כוונונים והתאמות אישיות אל הרוכב ואל כל תנאי הרכיבה במסלולים השונים, לרבות מערכות העזר האלקטרוניות כולל בקרות האחיזה, היציבות ותגובת המצערת. זה כמובן לא הכל, שכל ה-KTM RC8C מתוכנן בהתאם לקווי אופנוע המוטו GP של החברה, ה-KTM RC16, מה שמאפשר אווירודינמיקה חדשנית עם פיירינג מסיבי פחמן וכנפונים בחזית.

image

מפרט טכני:

  • מבנה: שני צילינדרים, טווין מקבילי
  • נפח: 889 סמ"ק
  • מהלך: 68.8 מ"מ
  • קדח: 90.7 מ"מ
  • הספק: 135 כ"ס ב-11,000 סל"ד
  • מומנט: 9.98 קג"מ ב-8,250 סל"ד
  • מתנע: חשמלי
  • תיבה: 6 הילוכים
  • מצמד: רטוב, רב-דיסקי
  • משקל (ללא דלק): 142 ק"ג
  • מכל דלק: 16 ליטר
  • בלם קדמי: צמד דיסקים
  • בלם אחורי: דיסק יחיד
  • דיסק קדמי: 290 מ"מ
  • דיסק אחורי: 230 מ"מ
  • שרשרת: 520
  • שלדה: מרכזית, צינורות, פלדת כרום-מוליבדנום
  • מתלה קדמי: מזלג הפוך WP XACT PRO 7543
  • מהלך מתלה קדמי: 120 מ"מ
  • מרווח גחון: 191 מ"מ
  • מתלה אחורי: בולם יחיד WP APEX PRO 7746
  • מהלך מתלה אחורי: 120 מ"מ
  • גובה מושב: 820 מ"מ
  • זווית מזלג: 66.7 מעלות
  • משקל: 142 ק"ג

image

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - 135 כ"ס?..

11 בספטמבר 2023 ב 11:11

135 כ"ס?...

2

Ogash Ofer

13 בספטמבר 2023 ב 06:41

אורח/ת - 135 כ"ס?.. כתב/ה:
"

135 כ"ס?...

"
לא מאוד חזק (בהשוואה ליפנים) אבל על משקל של 142 ק"ג - זו חגיגיה מיוחדת!