אופנועים / טרקטורונים > כתבות טרקטורונים

דגמי RZR החדשים מגיעים לישראל

יבואנית פולריס לישראל משיקה את דגמי RZR החדשים, בהם ה-RZR PRO R החדשני עם 225 כ"ס בגרסאות 2 ו-4 מושבים, וכן את ה-TURBO R עם 181 כ"ס ובגרסאות 2 ו-4 מושבים

image

יבואנית רכבי הפנאי של POLARIS, משיקה בישראל שני דגמים חדשים במשפחת ה-RZR, את ה-TURBO R ואת ה-PRO R הייחודיים. שני דגמים אלה הם החזקים והמתקדמים ביותר מסוגם אשר יוצרו על ידי פולריס והם מצוידים במיטב הטכנולוגיה. ה-RZR PRO R מצויד במנוע האטמוספרי החזק ביותר אותו ייצרה פולריס. לזה ארבעה צילינדרים, נפח של 2.0 ליטר והספקו של 225 כ"ס. דגם זה בנוי סביב שלדה אחודה, עם כלוב התהפכות מלא, נועל ג'נטים מחוזקים ונתמך על ידי זרועות A חזקות ביותר.
גם ה-RZR PRO R וגם ה-RZR TURBO R מגיעים ברוחב של 74 אינץ' ועם מערכת מתלים אקטיבית מתקדמת - ה-DYNAMIX DV. מערכת מתלים אקטיבית זו מתאימה את פעולות השיכוך של המתלים באופן עצמאי בהתאם לתנאי השטח ומציעה את השיכוך. שני דגמים אלה יציעו שלל תוספות, אבזור ושדרוגים אשר יאפשרו לרוכשים לבצע מגוון התאמות אישיות לרכבם.

image

RZR TURBO R

ה-RZR TURBO R מציע ביצועי קצה הודות לרוחב של 74 אינץ', שלדה אחודה חזקה במיוחד, מתלים ארוכי מהלך אקטיביים (DYNAMIX DV), חישוקי 15 אינץ' הנועלים צמיגי שטח גדולים ומנוע מוגדש שמפיק 181 כ"ס. מערך המתלים מבוסס על זרועות A חזקות במיוחד, מוטות מייצבים מעובים ובולמי FOX 3.0 Live valve X2 המקנה לו מהלך של 27 אינץ' מלפנים ו-28 אינץ' מאחור, כדי להתגבר על כל מכשול בשטח. כוחו של ה-RZR TURBO R מגיע ממנוע טווין מקבילי בנפח 925 סמ"ק המפיק 181 כ"ס.

שלדת ה-TURBO R בנויה כולה מחלק אחד ואליה מרותך כלוב התהפכות מלא. רוחב של 74 אינץ' מקנה יציבות בפניות ובזוויות הטיה ובסיס גלגלים של 96 אינץ' בגרסת ה-2 מושבים ו-125 אינץ' בגרסת ה-4 מושבים מקנים לדגם זה יכולת פניה מרשימות במיוחד עם רדיוס סיבוב קטן. בהתאם לגרסה, ה-TURBO R יציג גם את מערכת המתלים האקטיבית, DYNAMIX DV אשר מציעה ארבעה מצבי שיכוך לבחירת הנוהגים וכן את היכולת להתאים באופן עצמאי את שיכוך המתלים בהתאם לתנאי השטח. דגם זה משלים את החבילה עם מערכת RIDE COMMAND שמעניקה לנהג שליטה מקסימלית על הנסיעה, מערכת שמע איכותית מבית Rockford Fosgate וכן מושבי באקט מתכווננים וחגורות 4 נקודות לבטיחות מרבית.

image

מחירים:

  • RZR TURBO R דו-מושבי, ספורט: החל מ-196,900 שקל
  • RZR TURBO R דו-מושבי, פרימיום: החל מ-209,900 שקל
  • RZR TURBO R דו-מושבי, אולטימייט: החל מ-227,900 שקל
  • RZR TURBO R ארבעה מושבים, ספורט: החל מ-214,900 שקל
  • RZR TURBO R ארבעה מושבים, פרימיום: החל מ-229,900 שקל
  • RZR TURBO R ארבעה מושבים, אולטימייט: החל מ-249,900 שקל

image

RZR PRO R

ה-RZR PRO R תוכנן מהמסד ועד הטפחות כדי להעניק את המקסימום בכל הקשור לנהיגת שטח מהירה. דגם זה תוכנן מדף חלק לגמרי ונבנה סביב המנוע החזק שפולריס נעזרה בו כדי להניע רכב שטח SBS מסוגו. לזה 4 צילינדרים ונפח של 2.0 ליטר ללא שימוש במגדשים מכל סוג כדי לייצר הספק של 225 כ"ס. בדגם זה שלושה מצבי מצערת לבחירה – SPORT, ROCK, RACE שיתאימו את אופן קבלת הכוח בהתאם לצורכי הנוהגים ותנאי השטח.

פולריס תכננו שלדה חדשה לגמרי שבנויה יחד כמקשה אחת עם כלוב התהפכות מובנה, התקינו בה מערך זרועות מעובות, חיזקו את כל מערכת העברת הכוח והקירור לרצועה, בחרו במתלים מתאימים. בדגם זה מפסק גלגלים ברוחב של 74 אינץ', בולמי MaxLink 29 המבוקרים 200 פעמים בשניה על ידי מערכת ה-DYNAMIX DV החדשנית, בעלי כיול אוטומטי לשיכוך והכיווץ של הבולמים. כל זאת כמובן תחת ניצוחה של מערכת ה-Ride Command המתקדמת אשר מקנה לנוהגים שליטה מלאה על כל מערכות ה-RZR, מתפוקת המנוע, דרך עבודת המתלים והניווט ואף מערכת השמע מבית Rockford Fosgate.

image

מחירים:

  • RZR PRO R דו-מושבי, פרימיום: החל מ-237,700 שקל
  • RZR PRO R דו-מושבי, אולטימייט: החל מ-257,900 שקל
  • RZR PRO R ארבעה מושבים, פרימיום: החל מ-265,900 שקל
  • RZR PRO R ארבעה מושבים, אולטימייט: החל מ-276,900 שקל

image

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - יובל

14 בספטמבר 2023 ב 10:11

ממש לא שווה לקנות במחירים האלה כבר עבר את גבול התעם הטוב למאות שכאן אם ממש הגזימה 350000 אז הרבה יעדיפו את הכלי קצה של פולריס אבל הלקוח לא מרוויח כלום כל הכלים טובים אבל בסוף צריך לשלם פי ארבע מחול רק המדינה לוקחת 150 אחוז מס שזה יותר ממה שהיצרן שיצר את הכלי מרוויח ושלא נדבר על היבואנים החזירים תרוויחו אבל אל תגזימו