שטח 4X4 > כתבות > חדשות

גרסאות חדשות ל-CX-90 ה-SUV הגדול מבית מאזדה

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, ממשיכה במומנטום הרחבת היצע הדגמים והגרסאות של רכבי הפנאי ממשפחת ה- CX. עתה היא מרחיבה את היצע הגרסאות של רכב הפנאי פרמיום הגדול והחדשני מבית מאזדה, CX-90, עם הצגה של שתי רמות אבזור חדשות המכניסות את ה-CX-90 היישר ללב הקטגוריה.

  • גרסת הכניסה Touring וגרסת ה- Preferred הממוצבת מעליה מצטרפות לרמות הגימור הבכירות Exclusive ו-Signature – ויתמודדו בלב הקטגוריה
  • יחידת הנעה חדשנית, היברידית-קלה, 3.3 ל' 6 ציל' טורי עם 284 כ"ס או 345 כ"ס
  • תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים והנעה כפולה AWD בכל הרמות
  • 6, 7 או 8 מושבים בהתאם לרמת האבזור
  • 10 כריות אוויר, מערך בטיחות אקטיבית מלא ומגוון מערכות סיוע לנהג זהה בכל הדגמים
  • החל ב-320,000 שקלים (רמת גימור Touring)



ניר צבי, 22 בנובמבר 2023

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, ממשיכה במומנטום הרחבת היצע הדגמים והגרסאות של רכבי הפנאי ממשפחת ה- CX. עתה היא מרחיבה את היצע הגרסאות של רכב הפנאי פרמיום הגדול והחדשני מבית מאזדה, CX-90, עם הצגה של שתי רמות אבזור חדשות המכניסות את ה-CX-90 היישר ללב הקטגוריה.

מאזדה CX-90 הוא ה-SUV הגדול בעל שלוש שורות מושבים הראשון של מאזדה. הוא משלב את העוצמה של המנוע הטורי המהפכני ועוטף זאת בחבילה טכנולוגית מתקדמת המכילה קוקפיט דיגיטלי מלא, ממשקים מתקדמים, וגם איכות כללית ללא פשרות.

מתאים יותר

מאזדה CX-90 מבשר את הדור החדש והמרתק של היצרנית וזה מתבטא לא רק בחבילות אבזור עשירות, מערכות סיוע אקטיביות מתקדמות, איכות ללא פשרות וגם מערכות הנעה שוברות שוויון. מאזדה CX-90 מצויד במנוע 6 ציל' טורי עם מערכת היברידית קלה. המנוע מספק כוח רב ואופי פעולה חלק ומאוזן האופייני למנועים טוריים. בנוסף, עם תפוקה של 284 או 345 כ"ס, המנוע נותן את הכיסוי הדינאמי לחבילה המהודרת והמלוטשת של ה-CX-90.

רמת האבזור Touring משודכת ליחידת הנעה עם תפוקה של 284 כ"ס ו-45.9 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת רק 7.6 שניות. נתון מרשים ל-SUV עם 8 מושבים. חבילת האבזור כוללת חישוקי גלגל 19 אינץ', דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית, פנסי LED בחזית ומאחור, שמשות כהות מאחור, מפתח חכם, בקרת אקלים תלת-אזורית, ריפודי מושבים Leatherette בגוון לבחירה.



בנוסף מגוון מערכי אבזור טכנולוגיים הלקוחים מרמות האבזור הבכירות:
  • מערך מולטימדיה מודרני ומקיף הכולל תצוגה עילית, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ' ולצידו מסך מולטימדיה 12.3 אינץ' עם ממשקי אנדרואיד אוטו וגם אפל קארפליי אלחוטי
  • 10 כריות אוויר, מערך בטיחות אקטיבית מלא ומגוון מערכות סיוע לנהג
  • מערך מצלמות היקפיות 360 עם פונקציית See-Through ייחודית

רמת אבזור Preferred משודכת ליחידת ההנעה הבכירה המספקת 345 כ"ס ו-51 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.9 שניות. אפשרות בחירה בין 7 (הכולל Captain Seats) או 8 מושבים.

אבזור נוסף הכולל גג שמש פנורמי, חישוקי גלגל 21 אינץ', חבילת כרום חיצונית הכוללת גימורים בפגושים, תחתית הדלתות, בחלונות ובמסילות הגג, תאורת חזית מסתגלת, עוקבת פניה.

תא הנוסעים מצויד בנוסף בריפודי עור, חימום למושבים קדמיים ולגלגל ההגה וגימורי אלומיניום/עץ בתא הנוסעים (בהתאם לצבע הריפוד).



חוויית SUV מהודרת ודינאמית

CX-90 הוא ה-SUV הגדול בעל שלוש שורות מושבים הראשון של מאזדה המשלב את העוצמה של המנוע הטורי המהפכני ועוטף זאת עם חבילה טכנולוגית מתקדמת המכילה קוקפיט דיגיטלי מלא, ממשקים מתקדמים, וגם איכות כללית ללא פשרות. היסטורית, חווית הנהיגה בדגמי מאזדה משלבת דינאמיות ואיכות ועתה ה-CX-90 עולה קומה בכל מימד ומציעה חבילה איכותית בלב של קבוצת רכבי הפנאי הגדולים בישראל

שיווק רמות הגימור החדשות מתחיל כעת – כאשר רכבים ראשונים מדגם ה-Preferred תגענה לישראל במהלך הרבעון הראשון ורכבים ראשונים מדגם ה-Touring תגענה בתחילת הרבעון השני, זאת במקביל לשיווק המתמשך של גרסאות הקצה Exclusive (7 מושבים) ו- Signature (6 מושבים).

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס: "עם השקתו הציב ה-CX-90 רף חדש בסגמנט ה-SUV הגדולים, כאשר הציג עיצוב, איכות, יוקרה ויכולות דינאמיות המוכרות רק בקרב דגמי הפרימיום בקטגוריה. רמות הגימור החדשות משלימות את ההיצע ומנגישות את אותה חווית פרימיום ייחודית זו לרמות מחיר נמוכות יותר הממוקמות בלב הקטגוריה ומציעות חבילות מאובזרות ומודרניות עם אופציה ל-8 מושבים".

Touring (8 מושבים) – 320,000 ₪

Preferred (8 מושבים) – 355,000 ₪

תוספת 7 מושבים + Captain Seats לדגם ה-Preferred מחיר - 5,000 ₪.


תגובות

0 תגובות