לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

פתרונות להגנה על הרכב בחנייה הפרטית ובחניונים

א.ו.ש אביזרי בטיחות מציעה מגוון פתרונות להגנה על הרכב בחנייה הפרטית ובחניונים ציבוריים

בשנים האחרונות החנייה הפרטית, אזור שבעבר נחשב לאפרורי ומשעמם, מקבל תשומת לב רבה. עניין מחודש זה בחנייה, נובע הן ממחסור במקומות חניה באזורים רבים בארץ שהפך את החנייה לנכס שניתן להשכירו בסכומים משמעותיים, הן מהפיכת החניה מ"סתם חניה" לאזור להטענת רכב חשמלי, והן לתובנה כי הסדרת מקום החנייה בצורה נוחה ונגישה עשוי לחסוך לבעל החניה/הרכב נזקים שעלות תיקונם גבוהה פי כמה מעלות הסדרת החנייה.

א.ו.ש אביזרי בטיחות, חברה וותיקה, המתמחה במתן פתרונות לחנייה הפרטית ולחניונים ציבוריים. מציעה מגוון פתרונות שיעזרו כמעט לכל בעל חנייה:

מעצור חניה לרכב – המתקן שמוצב לפני הקיר או עמדת הטעינה ובולם את הרכב שלכם בבטחה בזמן שאתם נכנסים לחנייה. מעצור החניה מותקן על הרצפה בצורה פשוטה ומונע פגיעה של הרכב שלכם בקיר או בעמדת הטעינה.

imageמראה פנורמית – לפעמים כל מה שאתם צריכים כדי לצאת בבטחה מהחנייה זה מראה פנורמית קטנה, שתראה לכם שרכב לא מגיח מהצד בשניות הספורות עד שתשלימו את היציאה מהחנייה.מראות פנוריות לחניה הפרטית הן בדרך כלל בקוטר 45 עד 60 ס"מ ומגיעות עם מתלה וברגים להתקנה קלילה.

image

עמודים גמישים – עמודים אלה משמשים לסימון ולתיחום וניתן להשתמש בהם כדי לסמן את הגבול בין החנייה שלכם לבין החנייה של השכן. כל שכן שמתכנן לחנות עקום ולפלוש לחניה שלכם יחשוב פעמיים לפני שיחצה את קו העמודים הגמישים.

image

מגיני קירות – מגינים אלה משמשים לחיפוי קירות החניה, באיזורים בהם נפתחות דלתות הרכב ופוגעות בקיר. במקום שהדלת תפגע בקיר הקשה ותישרט או תתעקם, היא פוגעת במשטח גומי רך אשר סופג את אנרגיית הפגיעה ומותר את הדלת שלמה וללא פגע.

מגיני פינות – מגינים אלה מיועדים להתקנה על פינות העמודים בצידי החניה. מגיני פינות עשויים מגומי סופג אנרגיה ועליו מחזירי אור גדולים. המגן מבצע שתי פעולות במקביל: הבלטה של העמודים בחניון באופן שהנהג יראה בדיוק איפה נמצא העמוד (ולא יתנגש בו). במקרה שהנהג כבר "נכנס" בעמוד או שיפשף אותו, הגומי שעל המגן נותן לנהג טווח לתיקון הטעות, לעצור ולנסוע אחורה בטרם ייגרם לרכב נזק משמעותי.

לפתרונות נוספים לחניה הפרטית ניתן לבקר באתר חברת א.ו.ש אביזרי בטיחות www.equipit.co.il

תגובות

0 תגובות