דגם הלייף סטייל ממשפחת ה-SUV של מרצדס מגיע בעיצוב עדכני, מידות גדולות יותר, ובגרסאות הנעה היברידית ופלאג אין היברידית
מרצדס מתחילה בשיווק ה-GLC קופה החדשה כשכל הדגמים מצוידים בהנעה חשמלית - היברידית פלאג אין עם טווח חשמלי לחלוטין או היברידית עם טכנולוגיית 48 וולט ומתנע משולב לחיזוק נוסף ואחזור אנרגיה.
ה-GLC קופה החדשה מגיעה באורך של 4,764 מ"מ (ארוך ב-31 מ"מ וגבוה ב-5 מ"מ מקודמו), כשהרוחב נשאר זהה ועומד על 1,890 מ"מ, עם נפח תא מטען יותר גדול. כלל הגרסאות מגיעות עם מערכת ה-MBUX, שכוללת שני מסכי LCD, שליטה פשוטה ונוחה בפונקציות השונות ובניווט. ניתן לשלב כאופציה גם את ה-MBUX Augmented Reality שכוללת אפשרויות חדשניות לניווט.
בנוסף, ל-GLC קופה נפח תא מטען של 545 ליטר (45 ליטר יותר מהדגם הקודם) ו-1,490 ליטר (תוספת של 90 ליטר) בדגמים ההיברידיים הקלים ו-390–1,335 ליטר בהיברידיות פלאג-אין.
מקדם הגרר המינימלי השתפר בשלוש מאיות וכעת עומד על 0.27Cd.
מומנט המנוע החשמלי מגיע לשיאו כבר בראשית הנסיעה, והכוח החשמלי זמין עד למהירות 140 קמ"ש. ברכב קיים גם מגבר בלמים אלקטרומכאני ומעבר אוטומטי בין בלימה הידראולית למנוחה, בהתאם למצב הנהיגה. הסוללה בייצור עצמי של מרצדס עם קיבולת של 31.2 קוט"ש ואופציה לטעינה מהירה DC תוך 30 דקות.
מבחינת בטיחות, ה-GLC קופה מגיעה עם הדור האחרון של חבילת Driving Assistance Plus שמכיל את כל הפונקציות הסטנדרטיות של מרצדס ופונקציות נוספות ומשופרות עבור נהיגה בטוחה וחנייה חכמה, כולל חבילת החניה החדשה עם מצלמת 360° זמינה כתוספת אופציונלית.
ה-GLC קופה מכילה מצב נהיגת שטח ו-DSR (Downhill Speed) עם הנעת 4Matic כאשר דגמי הפלאג-אין מציעים נהיגת שטח חשמלית לחלוטין, עם מצלמת 360° עם "מכסה מנוע שקוף" עם תצוגה וירטואלית של מתחת לרכב, כולל הגלגלים הקדמיים ותנוחת ההיגוי שלהם.
חבילת הטכנולוגיה (האופציונלית) עם מתלי אוויר AIRMATIC כוללת בקרת מפלס וסרן אחורי עם היגוי המאפשרת מרווח קרקע גבוה בשטח, ללא קשר לעומס, והשעיה ארוכה עבור המתיחה הטובה ביותר האפשרית, בזמן שההיגוי האחורי מגביר את יכולת התמרון בשטח עוד יותר.
מחירים ברמת גימור Premium :
GLC 200 4Matic Coupe – במחיר 489,900 ₪
GLC 300 4Matic Coupe במחיר של 499,900 ₪
GLC 300 e 4Matic Coupe במחיר של 569,900 ₪
תגובות