שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טויוטה מיראי 2024 נחשפת TOYOTA Mirai

מיראי - מכונית הסדאן מבוססת תאי דלק מימן המימן של טויוטה, מגיע בדגם חדש לשנת 2024 ושולחת 500 מכוניות להיות חלק מצי של אלפי רכבים מחושמלים שמספקת טויוטה למשחקים האולימפיים והפרא-אולימפיים באולימפיאדת פריז 2024 TOYOTA Mirai

image

המיראי היא חלק מחזון ה- multi-path של טויוטה לעבר יעד של אפס פחמן

טויוטה Mirai - מכונית הסדאן מבוססת תאי דלק מימן המימן הראשונה בעולם, זוכה לסדרה של שדרוגים טכנולוגיים לשנת 2024 עם תכונות ופונקציות חדשות ומורחבות לבטיחות, אבטחה, נוחות, קישוריות ומולטימדיה מתקדמת. המכירות של טויוטה מיראי 2024 החלו חודש שעבר באירופה.

חבילת השיפורים החדשה מחזקת את מעמדו של הדור השני של מיראי כדגם דגל עבור המותג כחלק מאסטרטגיית הטכנולוגיה ה - multi-path של טויוטה להפחתה ובסופו של דבר לביטול פליטת פחמן. מערכת ההנעה החשמלית של תאי דלק מימן (FCEV) מספקת ביצועים חלקים, חזקים וכמעט שקטים לחלוטין, ללא פליטות כלל מלבד מים מזוקקים.

image



טויוטה התחייבה להגיע לניטרליות פחמנית מלאה באירופה עד שנת 2040 ובעולם כולו עד שנת 2050. כחלק מהשגת היעד היא מפתחת פתרונות ניידות עם אפס פליטות או פליטות נמוכות כדי לענות על צרכים שונים באזורים שונים בעולם.

כשותפת הניידות העולמית הראשית לאולימפיאדת פריז 2024 ושל הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) והוועדה האולימפית הפאראלימפית הבינלאומיות (IPC), טויוטה תספק בקיץ הקרוב 500 מכוניות מיראי בעלות אפס פליטות כחלק מהצי המחושמל באופן מלא שמספקת החברה עבור המשחקים האולימפיים והפרא-אולימפיים, שלאחריהם מכוניות המיראי יישארו בעיר ויצטרפו לצי מוניות המימן של פריז.

image


בנוסף למיראי טויוטה תציג באולימפיאדה הקרובה פתרונות ניידות כמו למשל ה-C+pod, היכול לשמש בקלות ככלי תחבורה מקומית וסדרת C+walk, הניתנת לשימוש על מדרכות; הללו המאפשרים פתרון נגיש, נוח ובטוח עבור אלו המתקשים בהליכה או מעוניינים להשתמש בכלי תחבורה זעיר כתחליף להליכה רגלית. בלב גישה זו עומדת השאיפה ליצירת חברת ניידות טובה יותר המתמקדת באנשים ובעולם נגיש וטוב ויותר לכולם.

תגובות

9 תגובות

1

אורח/ת - Olivier Ruffieux

16 במרץ ב 06:51

מה זה עוזר אם אין תמירה בתשתית? הם רצים כמו מפגרים קדימה אבל לא בודקים בכלל אפשרויות של "Refill"... הבעיה במימן זה לא הרכב (גם...) אבל העברה שלו ואחזקתו... ועל זה לא מדברים...

2

Ogash Ofer

16 במרץ ב 06:52

זו כנראה הסיבה שאין בישראל!

3

אורח/ת - Olivier Ruffieux

16 במרץ ב 06:56

אין בשום מקום... זה פרוייקט עתידי...

4

Ogash Ofer

16 במרץ ב 06:58

נכון!
דרך אגב בישראל יש תחנה אחת פעילה. בנשר שליד חיפה.

5

Ogash Ofer

16 במרץ ב 06:59

יונדאי ייבאו ארצה 4 משאיות מימן פורצות דרך ובשיתוף בז"ן נפתחה תחנה אחת בנשר ליד חיפה:
https://www.4x4.co.il/article/15788

6

אורח/ת - אליקים

16 במרץ ב 08:09

כרגע בתאי דלק נאבקים בשתי מכשלות,הראשונה עלויות הפקה של מימן תעשיתי,ואחרי זה בטיחות האכסון ברכב קטן,ברגע שיפתרו העתיד של המימן יפרוץ וזהו סוף עידן מנוע פוסילי וסוף עידן סוללות ברכב,

7

אורח/ת - יובל

16 במרץ ב 10:42

סוף עידן הסוללות לא יגיע כי זה פשוט פתרון הרבה יותר טוב ממימן.
מימן זה פשוט לקחת את כל החסרונות של חשמל כל החסרונות של רכבים דלקיים ולחבר ביחד למעטפת אחת.

8

אורח/ת - אליקים

16 במרץ ב 11:14

אתה כניראה טועה ,אין פתרון יותר טוב מתא דלק,מימן הוא היסוד הכי נפוץ בטבע,לעומת חומרים שצהם מיצרים סוללות,ברגע שחפתרו כמו שציינתי את בעיות ההפקה בעיות הבטיחות הן שוליות

9

אורח/ת - משה

17 במרץ ב 17:48

העולם מלא בפסיכופטים שאפטניים.
פלנטת ארץ ללא פחמן זה אסון אקולוגי אדיר .
האדיוטים יהרסו את כל החי והצומח עם "אפס פליטות" .
מעניין ...חיינו טוב מאוד גם בלי הטירוף החולני הזה שהאליטות מנהלים נגד הפליטות.