רב המכר בארץ ובעולם של טויוטה - לנד קרוזר הושק בגרסה חדשה, עם שלדת סולם חדשה, עיצוב מרובע עם נגיעות רטרו, מנוע טורבו דיזל 2.8 ליטר המפיק 204 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 יחסי העברה.
צפוי להגיע בקיץ לישראל ואנחנו נרשמנו לנסיעת מבחן...
טויוטה לנד קרוזר 250 החדש שומר על שלדת הסולם המאפיינת אותו מזה כ-70 שנה ובשילוב מערכות בטיחות ומערכות אלקטרוניות מעודכנות מציע חבילה טובה לכביש ולשטח ובעיצוב מרובע מיוחד עם נגיעות רטרו ההופכות את המראה לקשוח במיוחד.
הלנד קורזר 250 החדש בנוי על שלדת סולם מסורתית אך חדשה בהתאם לפלטפורמת הארכיטקטורה הגלובאלית של טויוטה GA-F אשר לטענת היצרן מספקות יכולת משפורת והתנהגות דינאמית טובה בכביש וגם בשטח.
הלנד קרוזר 250 החדש הינו הלנד קרוזר הראשון שמציע היגוי כוח חשמלי, ומערכת חדשה חשמלית לניתוק המוט המייצב, לשיפור מהלכי המתלה. שימוש בהגה כוח חשמלי מאפשר לטויוטה לכלול מערכת התרעה ומניעת סטייה מנתיב - Lane Tracing Assist כחלק מחבילת הבטיחות האקטיבית והסיוע לנהג Toyota Safety Sense.
הלנד קרוזר החדש הוא הדגם הראשון של טויוטה שעושה שימוש במנגנון לניתוק המוט המייצבStabiliser Disconnect Mechanism (SDM) הטומן בחובו יתרון כפול - שיפור הביצועים בשטח ונסיעה נוחה יותר על כבישים רגילים.
בורר מצבי שטח (Multi-Terrain Select (MTS מתאים את ההיגוי, כוח הנסיעה ובקרת הבלימה ההידראולית כך שיענו על הדרישות של תרחישי נסיעת שטח שונים.
מוניטור תצוגה פנורמית (Panoramic View Monitor (PVM של הלנד קרוזר מעניק מבט מלא על האזור בסביבה המיידית של הרכב, ופונקציית מוניטור תנאי השטח (Multi-Terrain Monitor (MTM מראה את הנעשה מתחת לרכב כדי לעזור בתמרון מדויק בתנאי שטח מאתגרים.
הלנד קרוזר החדש מגיע עם מנוע טורבו דיזל 2.8 ליטר שתוכנן מחדש - יחידת מנוע DOHC בנפח 2,755 סמ"ק, ארבעה צילינדרים עם הזרקה ישירה מרובת שסתומים מייצרת 204 כוח סוס / DIN 150 קילוואט ב-3000 סל"ד. ומנט מקסימלי של 500 ניוטון מטר או 51 קג"מ המיוצר בין 1,600 ל-2,800 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים Direct Shift אוטומטית חדשה עם 8 מהירויות. הרכב מסוגל לגרור עד 3,500 ק"ג.
האורך הכולל של הרכב הוא 4,925 מ"מ, רוחבו 1,980 מ"מ וגובהו 1,935 מ"מ. בסיס הגלגלים הוא 2,850 מ"מ.
קישור לסיכום אירוע ההשקה של הלנד קרוזר 2018 בהדרכת אתר השטח
אגדת הלנד קרוזר נולדה ביפן לפני 72 שנים ועד מהרה הפגין את חוזקו ויכולותיו והפך לרכב הראשון שהעפיל בהצלחה לתחנה השישית בטיפוס על הר פוג'י ביפן.
דגם ה- Light Duty הראשון, הידוע גם בשם "פראדו", הצטרף להיצע הדגמים העולמי של הלנד קרוזר בשנת 1985. בפיתוח סדרת 250 התקבלה החלטה מודעת להחזיר את הלנד קרוזר למקורות, ולהתמקד בתכונות הבסיסיות שלו שקנו לו מוניטין ייחודי. נכון ליוני 2023, נמכרו מדגם זה 11.3 מיליון רכבים ביותר מ-170 מדינות ואזורים, ובישראל נמכרו עד כה קרוב ל 30 אלף רכבי לנד קרוזר.
העיצוב הקלאסי מזכיר את הקווים הכלליים של דגמי הלנד קרוזר המוקדמים עם השפעה ברורה של דגמי לנד קרוזר מסדרה 40 ו-70 - מכסה מנוע ארוך, שמשה ניצבת, שלוחה קדמית קצרה וקשתות גלגלים ייחודיות בצורת טרפז. הפרופורציות נאמנות גם הן למורשת העיצובית עם תא נוסעים מרובע מאחורי הציר האנכי של הרכב.
קישור לכתבה על לנד קרוזרים קלאסים במדבר המערבי של מצרים
לוח השעונים הדיגיטלי בגודל של 7 או 12.3 אינץ' בהתאם לדרגת הגימור מציג שעונים ונתונים ולצידו מערכת המולטימדיה עם מסך מגע בגודל של 9 או 12.3 אינץ'.
הצורה הפיזית של המתגים וכן אופן ההפעלה שלהם אוחדו למתג פשוט או בקרי לחיצה, ובורר חוגה ומתג לחיצה לפונקציות מערכת הרכב כגון בורר מצבי שטח (Multi-Terrain Select).
הלנד קרוזר החדש מציע גרסה של חמישה או שבעה מושבים. המושבים הקדמיים מתכוונים חשמלית. מושב הנהג מתכוונן חשמלית ב-8 צורות ויש בו כרית מתרחבת (ידנית) המעניקה 50 מ"מ נוספים של תמיכה לאגן הירכיים.
למושבים הקדמיים החדשים משענת גב דקה יותר, שמשפרת את המרווח לרגליים ולברכיים לנוסעי המושב האחורי, ויש להם חימום ואוורור משולב.
שורת המושבים השנייה מציעה סידור מושבים בחלוקה של 60:40, ובדגם של 7 מושבים השורה השלישית כוללת שני מושבים שניתן לקפל באופן ידני או חשמלי, תלוי ברמת הגימור. בתקרה אפשרות של חלון גג נפתח או גג פנורמי גדול שמשתרע מעל שורת המושבים השנייה
בגרסת ה- 5 מושבים של הלנד קרוזר החדש, שטח תא המטען עם רצפה שטוחה הוא ארוך ורחב יותר מהדגם הנוכחי. בגרסת ה-7 מושבים תא המטען רחב יותר, אך האורך נותר ללא שינוי כאשר משתמשים בשורת המושבים השלישית.
הלנד קרוזר החדש כולל את הדור המתקדם ביותר של TSS מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense. בין האלמנטים החדשים בלנד קרוזר נמנים הרחבה של מערכת קדם התנגשות שכוללת כעת תמיכה במניעת התנגשות בצומת; דיכוי האצה, שמגיב לשימוש פתאומי במצערת בנהיגה במהירות נמוכה; וסיוע בהיגוי בחירום. סיוע אקטיבי בפניות מעניק תמיכה נוספת במהירות נמוכה, מזהה סכנות כגון רכבים חונים והולכי רגל על הכביש ומסייע בהיגוי חלק והאטה כאשר מתקרבים לרכב לפנים או נוהגים בעקומה. תכונות חדשות נוספות כוללות מערכת עצירת נהיגה בחירום (EDSS) ומערכת אזהרת יציאה בטוחה מתריעה אם יש סכנה שהדלת תיפתח כאשר מתקרב מאחור רכב או אופנוע. ניתן לעדכן את מערכות Toyota Safety Sense בעזרת שדרוגי תוכנה דרך האוויר OTA, כך שמערכות הרכב מעודכנות תמיד, ללא צורך לקחת את הרכב למרכז שירות.
מבחן דרכים ללנדקורזר משנת 2016 עם קישור נוסף למבחן משנת 2010
31 תגובות
1
אורח/ת - אלי
15 באפריל ב 03:58
נשמע רכב מעניין מאוד מקווה שיכנס קצת יוצר טכנולוגיה ופינוקים לסבית תא הנהג והנוסעים והעיקר תג מחיר שפוי של עד 400 אלף
2
Ogash Ofer
15 באפריל ב 06:59
נשמע רכב מעניין מאוד מקווה שיכנס קצת יוצר טכנולוגיה ופינוקים לסבית תא הנהג והנוסעים והעיקר תג מחיר שפוי של עד 400 אלף
"3
אורח/ת - אבא עני
16 באפריל ב 15:24
אין לי כסף אין לי אבא כך אומר הלוואי והיה לי יותר הגיע הזמן
זמן ל45 אחוזי הנחה
4
אורח/ת - אחמד
16 באפריל ב 17:24
עד 300 לא יותר אחרת שישאר באולם
5
אורח/ת - משה
16 באפריל ב 18:48
יתחיל ב450 אלף. זול זה כבר לא.
6
אורח/ת - אהרון
17 באפריל ב 06:32
לא משנה כמה ידרשו על הלנד קרוזר ימצאו האנשים שמוכנים לשלם על טויוטה
7
אורח/ת - מבין בגיפים
21 באפריל ב 01:40
בושה וחרפה שעדיין מיצרים מנועים בגודל של 2.8 שמפיקים רק 200 כוח סוס. היום לדודה שלי יש מכונית פרייבט שלא באורך 5 מטר ולא שוקלת מעל 2 טון...ויש לה יותר כוחות סוס... בושה ומפדח. בתור אחד שנסע המון בלנד קרוזר האווירות בשטח פצצה , אבל המנוע פשוט לא סוחב שנותנים גז. לעומת גיפים אחרים בקטגוריה שמגיעים עם 300 400 וגם מעל כוחות סוס.
8
Ogash Ofer
21 באפריל ב 07:05
בושה וחרפה שעדיין מיצרים מנועים בגודל של 2.8 שמפיקים רק 200 כוח סוס. היום לדודה שלי יש מכונית פרייבט שלא באורך 5 מטר ולא שוקלת מעל 2 טון...ויש לה יותר כוחות סוס... בושה ומפדח. בתור אחד שנסע המון בלנד קרוזר האווירות בשטח פצצה , אבל המנוע פשוט לא סוחב שנותנים גז. לעומת גיפים אחרים בקטגוריה שמגיעים עם 300 400 וגם מעל כוחות סוס.
"9
אורח/ת - ציוניסט
22 באפריל ב 13:28
חבל שלא מביאים את הסדרה 70 ובמחיר שפוי, וחבל שהיבואן מביא את המנוע שלא רוצים במקומות אחרים בעולם. טויוטה לא ממש סופרים אותנו, כנראה בגלל שאנחנו שוק קטן.
אני לא מבין את ההחלטה שלא לאפשר להביא את הסדרה 70 שבעיני נראה כרכב מדהים עם כל הרטרו שבעולם
10
Ogash Ofer
22 באפריל ב 17:07
חבל שלא מביאים את הסדרה 70 ובמחיר שפוי, וחבל שהיבואן מביא את המנוע שלא רוצים במקומות אחרים בעולם. טויוטה לא ממש סופרים אותנו, כנראה בגלל שאנחנו שוק קטן.
אני לא מבין את ההחלטה שלא לאפשר להביא את הסדרה 70 שבעיני נראה כרכב מדהים עם כל הרטרו שבעולם
11
אורח/ת - אורח
25 באפריל ב 08:43
כל הכתבה הזאת ואין אפילו פרק על מחיר אפשרי...
12
Ogash Ofer
29 באפריל ב 07:50
כל הכתבה הזאת ואין אפילו פרק על מחיר אפשרי...
"13
Ogash Ofer
10 באוקטובר ב 08:00
הלנד-קרוזר החדש נפרק בנמל חיפה:
https://www.4x4.co.il/forum/4x4/post/208268
14
Ogash Ofer
10 באוקטובר ב 08:02
16
אורח/ת - Nathan Greanfeld
11 באוקטובר ב 14:39
התעניינתי בחברה לשאלה האם יגיעו עם מנועי וי 6. בנזין .
ענו לי שלילי, רק דיזל, ודיזל מגיע משולב אוריאה .
מבחינתי, לא מעונין לגעת ברכב ען מנוע דיזל פלוס אוריאה .
17
אורח/ת - Yoram Lavee
11 באוקטובר ב 14:40
למה לא?
מה מעניין אותך / מפריע לך באוריאה?
18
אורח/ת - Nadav Tal
11 באוקטובר ב 14:41
בהפרש קטן אפשר כבר לקנות דיפנדר.
רק אומר.
19
אורח/ת - ירון הולנדר
11 באוקטובר ב 14:41
מעניין כמה מתוכם גם ישלמו את המחיר המלא, כשיפורסם.
20
אורח/ת - Dudu Edri
11 באוקטובר ב 14:42
אם אתם מחפשים רכב שטח לעבירויות, מסעות קשים וכו... ממליץ לכם לקרוא ולראות מבחני דרכים מחו"ל רגע לפני.
הרבה רעש ומחיר הזוי לרכב שלא באמת נותן תמורה חוץ ממראה קרבי.
21
אורח/ת - Micha Margalit
11 באוקטובר ב 14:43
גם אני בפנים אבל בגלל שיש עוד רבים יש שמועה שהם ידחפו את המחיר בעוד 100000 שקל .
לדברי חברת טויוטה הכונה היתה שהדגם יהיה יותר זול .מחירים בין 55 ל 75 אלף יורו .
תכל'ס במציאות הקפיטליסטית ושל בצע כסף אין גבול לחזירות . יהיה מענין .
22
אורח/ת - Yair Ofri
12 באוקטובר ב 09:50
אנשים התחרפנו…
23
Ogash Ofer
12 באוקטובר ב 09:51
אנשים מחורפנים מכל המלחמה הארוכה ומכירות הרכב בישראל לא עומדות בביקוש.
בכול אופן שיפרסמו את המחיר (שיהיה גבוה, מן הסתם) אני מניח שימכרו את כל המלאי הקיים לשנה ולשנתיים הקרובות.
כ-1,500 כלים בשנה.
24
אורח/ת - Rami Faradj
12 באוקטובר ב 09:52
2 מיליארד שח שעוברים ליפן
25
אורח/ת - Gili Sherer
12 באוקטובר ב 09:54
4000 נרשמו לקבלת פרטים, אין הזמנה אחת …
26
אורח/ת - Yosi Teshuva
12 באוקטובר ב 09:55
תשאירו להם הכל על המדפים. אל תרוצו ראשונים אם בכלל.
שיחנקו עם רווח של 150k על ג׳יפ לשטח 😊
יראו שלא מוכרים יתחילו מבצעים אגרסיביים.
תהיו צרכנים חכמים
27
אורח/ת - Morad Algelawi
12 באוקטובר ב 09:56
לא ממליץ רכב כבד עם מנוע קטן עייף לא שווה את המחיר המוגזם שלו
28
אורח/ת - גל בן צבי
12 באוקטובר ב 09:56
שיווק גאוני
פותחים רשימת מתעניינים ואת המחיר קובעים לפי מסת הנרשמים
29
Ogash Ofer
12 באוקטובר ב 09:57
אני מעריך שההקצאה השנתית תהיה כ-1,500 כלים והם ימכרו את כולם
30
Ogash Ofer
12 בנובמבר ב 18:30
המחירים בישראל כפי שנחשפו היום:
https://www.4x4.co.il/forum/4x4/post/208327
31
אורח/ת - עמי
12 בנובמבר ב 20:36
איזה מחירים!
לא בטוח אם צריך להתחיל לחסוך או פשוט לוותר ולקנות רקסטון
תגובות