שטח 4X4 > כתבות > חדשות

משפחת ג'יפ מתרחבת לעולמות ההיברידים - Jeep Avenger e-Hybrid החדש

ג'יפ חדש בישראל Jeep Avenger e-Hybrid - דגם הכניסה של מותג Jeep לתחום ההנעה ההיברידית הקלה 48V

ג'יפ Avenger e-Hybrid הינו הדגם המתקדם ביותר של היצרן האמריקאי, על אף שמיוצר באירופה (כנראה במפעל של פיאט), בתחום המנועים ההיברידים הקלים (48V) ומצטרף לג'יפ אוונג'ר החשמלי שהושק באירופה בחודשים האחרונים והוכתר כרכב השנה באירופה בשנת 2023.
הג'יפ Avenger e-Hybrid יימכר במחיר של 154,900 ₪ ו-100 הרכבים הראשונים מדגם זה בישראל יימכרו במחיר מבצע של 149,900 ₪.

1713347055262

יבואן JEEP - ג'יפ בישראל מרחיב את משפחת דגמי Jeep בישראל ומשיק את הג'יפ Avenger e-Hybrid החדש, תוך פחות מחצי שנה לאחר השקת האוונג'ר החשמלי המלא, שהוכתר לרכב השנה באירופה לשנת 2023.

ה- Avenger e-Hybrid מונע באמצעות מערכת היברידית מתונה, קלת משקל, במתח של 48 וולט, המסוגלת לספק חוויה היברידית בסיסית.
בחזיתו של הג'יפ החדש
מותקן מנוע בנזין המספק 100 כ"ס הפועל יחד עם מנוע חשמלי המספק עוד 28 כוחות סוס. זוג המנועים מחובר לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי העברה.

1713347052634

כמו כן, ה-Avenger e-Hybrid מסוגל לעבור באופן חלק מהנעה באמצעות מנוע הבנזין להנעה באמצעות מנוע החשמל בלבד, ובכך לחסוך בצריכת הדלק ובפליטת מזהמים. סוללת הליתיום-יון בקיבולת קטנה 0.9 קוט"ש ממוקמת מתחת למושב הנהג, ובכך היא אינה משפיעה לרעה על המרחב בתא הנוסעים. תוספת המשקל של המערכת ההיברידית המתונה עומד על 60 ק"ג בלבד, מה שמביא את משקלו הכולל של ה-Avenger e-Hybrid החדש ל-1,280 ק"ג בלבד. ה-Avenger e-Hybrid החדש מסוגל לנוע למרחק של עד קילומטר אחד באמצעות המנוע החשמלי בלבד.

ה-Avenger e-Hybrid החדש מציג לטענת היצרן צריכת דלק נמוכה ובאמצעות הבלימה הרגנרטיבית הוא אוגר חלק מהאנרגיה לשימוש חוזר על ידי מערכת ההנעה החשמלית. בנוסף, תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה, המשולבת במערכת ההיברידית במתח 48 וולט, מפחיתה את צריכת הדלק בעד -20% בהשוואה לתיבות ההילוכים האוטומטיות הסטנדרטיות. בסך הכל צריכת הדלק של מערכת ההנעה ההיברידית במתח 48 וולט נמוכה בכ-13% לעומת גרסה המונעת באמצעות מנוע בנזין בלבד, ובנסיעה עירונית בלבד צריכת הדלק נמוכה בעד 28% על פי תקן WLTP. הנתון הזה מביא את פליטת ה-CO2 של ה-Avenger e-Hybrid ל-111 גרם לק"מ, ולצריכת דלק ממוצעת של 20.4 ק"מ לליטר בלבד על פי תקן WLTP.

המנוע החשמלי מסוגל להניע את ה-Avenger e-Hybrid באופן עצמאי. כלומר, ניתן לבצע תמרונים במהירות נמוכה על ידי המנוע החשמלי בלבד, תוך כדי שמירה על שקט בתא הנוסעים. ה-Avenger e-Hybrid החדש מציע נוחות באמצעות טכנולוגיה כשאחת המערכות הבולטות בהן היא מערכת הזחילה בפקקים.

1713347053176

ל-Avenger e-Hybrid החדש תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים החדשה e-DCT6, עם משוטי העברת הילוכים המותקנים מאחורי ההגה.

ל-Avenger e-Hybrid החדש מרווח גחון של 20 ס"מ, זווית גישה של 20 מעלות, זווית בטן של 20 מעלות, זווית נטישה של 34 מעלות. ה-Avenger e-Hybrid החדש מציע שישה מצבי נהיגה שונים: שלושה מצבים לנסיעה בעיר ומחוצה לה: מצב רגיל, מצב חסכוני ומצב ספורטיבי, ושלושה מצבים לטובת השטח: מצב חול, מצב בוץ ומצב שלג. כמו כן, ה-Avenger e-Hybrid החדש כולל מערכת לבקרה בעת ירידה במדרון.

1713347053630

ה-Avenger מיוצר באירופה ומציע 2 רמות גימור. כסטנדרט, כל רמות הגימור כוללות לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "10.25, מערכת מולטימדיה המציעה קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, יחידות תאורה מסוג LED, משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה ומערכות בטיחות מתקדמות.

גרסת הכניסה, ה-Altitude, מגיעה עם חישוקי "17 ומסך מגע בגודל "10.25 יחד עם בקרת שיוט אדפטיבית.

1713347054546

רמת הגימור הבכירה, ה-Summit מגיעה עם חישוקים בגודל "18 ויחידות תאורה מסוג LED גם בחלקו האחורי. תא הנוסעים ברמת הגימור הזו מציע תאורת אווירה משנה צבעים ומראה מרכזית אלקטרוכרומטית (מתכהה באופן אוטומטי). בפן הטכנולוגי רמת הגימור הבכירה מציעה כניסה והתנעה ללא מפתח, התרעה על כלי רכב הנמצאים בשטח מת, "תמונת רחפן" בזווית 180 מעלות, חיישני חניה היקפיים, אורות גבוהים אוטומטיים, דלת תא מטען חשמלית הנפתחת ללא מגע יד ויכולות נהיגה אוטונומית ברמה 2.

מחירון:

image

171334705411517133470549311713347056117

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - ג׳יפאי אמיתי

23 באפריל ב 08:09

ג׳יפ מאירופה זה לא ג׳יפ! זה פיאט!!
רק שמו מדבקה של ג׳יפ. פחחחח

2

אורח/ת - דור

היום ב 18:40

לא הבנתי למה מסקרים ב"אתר השטח הישראלי" רכב שאין לו אפילו הנעה כפולה?