את הדרכת נהיגת השטח של מועדון רקסטון - מתנת היבואן, קיימנו עם שמיים כחולים מעלינו ושמש נעימה, כיאה להדרכת בוטיק לקבוצה קטנה. המשתתפים יודעים לספר שהרקסטון שלהם מפנק מאוד ונהדר על הכביש, היום הם ילמדו שבהפעלה נכונה, הוא יודע גם לתת בראש בשטח ולקחת אותם הרחק מהאספלט המוכר
מונחים לחיזוק ההדרכה - ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
סיכום של טיפים לנהיגה בשטח:
העמקה: מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
5 תגובות
1
אורח/ת - סקרן
28 באפריל ב 19:46
שלום לכולם
אני יודע שהרקסון נותן תמורה מצויינת למחיר , ויודע שמיגון והגבהה הם דבר מאוד חשוב למי שמתכנן לטייל בו בשטח.
אבל , שאלתי ולא ענו לי , איזה זוויות אני אקבל מהרכב אחרי ההגבהה של 2" ??
2
אורח/ת - הסקרנות כידוע הרגה את החתול
28 באפריל ב 20:12
מציע לך להגיע לרכב מוגבה ב-2 אינץ׳ ולמדוד בעצמך.
3
Ogash Ofer
28 באפריל ב 20:22
אין כאן נוסחה לחישוב השיפור בזוויות.
גם כי הגבהה של 2 אינץ' לא בהכרח מגביה את מרווח הגחון ב-2 אינץ'.
וגם כי לרוב מרכיבים מיגונים שגם משפיעים (לרוב לרעה) על הזוויות.
4
Ogash Ofer
28 באפריל ב 20:23
מציע לך להגיע לרכב מוגבה ב-2 אינץ׳ ולמדוד בעצמך.
"5
אורח/ת - שאול
03 במאי ב 21:16
מקצוענים!
תודה רבה
תגובות