מתוך הדרכת נהיגה אישית שהעביר דרור ברלי בהר חורשן לבעלים של מרצדס G500 רכב השטח הטוב והיקר ביותר בשוק.
גם אם זכיתם להיות הבעלים של רכב השטח הטוב והיקר ביותר בשוק כמו המרצדס G500, כזה שמגיע מהיצרן עם כל הפנוקים האפשריים וכל הגודי'ס שאצל אחרים נחשבים ל"שיפורים" כמו שלוש נעילות דיפרנציאל (מרכזית, אחורית וקדמית) ועם מנוע וביצועים מעולם אחר, עדיין נדרשת הדרכת נהיגת שטח על מנת להכיר את כל המערכות ולדעת להשתמש בכל היתרונות שמציע רכב-על שכזה.
יצאנו להר חורשן, ושם המרצדס המפונפן הפליא ביכולות העבירות - ללא ספק, מתחת לכל היוקרה, מסתתרת מכונת מלחמה, בלי לוותר על עידון ופינוקים של מחלקה ראשונה.
היה כיף ומלמד ועוד נתראה בשטח!
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מונחים מקצועיים מתוך הויקישטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS , ESP, מנוע
טיפים לנהיגה בשטח:
גרסאות בכירות למרצדס G החדש
מרצדס G-class הדור החדש בישראל
מרצדס G ה-300 אלף במספר ירד מפס הייצור
שחור ולבן: מרצדס Mercedes G
הנאה משושה: מרצדס G עם הנעה 6X6
2 תגובות
1
אורח/ת - אבי
29 ביוני ב 15:27
נעילות זה יפה אבל עם זווית גישה כזאת אפילו את מעלה החימום בחורשן הוא לא עולה.
2
Ogash Ofer
29 ביוני ב 20:32
נעילות זה יפה אבל עם זווית גישה כזאת אפילו את מעלה החימום בחורשן הוא לא עולה.
"
תגובות