שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר משיקה דיפנדר DEFENDER OCTA

חברת לנד רובר משיקה את הגרסה החדשה והקיצונית של הדיפנדר - DEFENDER OCTA, עם מנוע בנזין Twin Turbo V8 היברידי משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, המפיקים יחד 635 כ"ס

image

מותג ההרפתקאות הבריטי חושף דגם חדש המצטרף למשפחת הדיפנדר - DEFENDER OCTA . הדגם החדש קיבל את שמו בהשראת היהלום - המינרל הקשה והנחשק ביותר בטבע.

ה-OCTA החדש מגיע עם מנוע Twin Turbo V8 היברידי משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, המפיקים יחד 635 כ"ס ומאפשרים תאוצה של אפס למאה ב-4 שניות. ה-OCTA מסוגל להגיע למהירות של 250 קמ"ש ולצלול במים עמוק יותר מכל דיפנדר - עד מטר אחד של מים.

ל-OCTA דיסקי בלם קדמיים משודרגים של 400 מ"מ עם קליפרים של Brembo ויחס ההיגוי המהיר ביותר מכל דיפנדר.

image

ה-OCTA מציג גם כן לראשונה את טכנולוגיית המתלים 6D Dynamics המקושרת הידראולית בפעם הראשונה בדיפנדר. צמיגים בקוטר 33 אינץ', הגדולים ביותר שהותקנו בדיפנדר, כולל צמיג Goodyear Advanced All-Terrain1 שפותח במיוחד עבור דגם ה-OCTA. זה הצריך קשתות גלגלים מורחבות, המשלימות את המרכב הקדמי המורחב עם עיצובי גריל ייחודיים, המאפשרים זרימת אוויר גדולה יותר מתחת למכסה המנוע, פגוש אחורי חדש המשלב מערכת פליטה אקטיבית עם ארבע יציאות והגנה קשיחה לגחון כולל סגסוגת אלומיניום קדמית כמגן חזית.

מצבי ההנעה המשופרים של ה-OCTA, כוללים את מצב הנוחות המוגדר כברירת מחדל, מצב דינמי ומצבי השטח המוכרים מהדיפנדר ובנוסף לחיצה ארוכה על בורר המצבים פותח אופציה חדשה שלא הייתה עד כה: מצב OCTA לביצועים ספורטיביים בשטח.
ל-OCTA מערכות עזר כמו בדיפנדר לעזרת הנהג בשטח, כגון: Clear Sight Ground View 3 אשר מדמה "מכסה מנוע שקוף".

image

קולקציית הצבעים של ה- OCTA כוללת שני גימורי פרימיום מתכתיים חדשים בלעדיים: פטרה נחושת וירוק פארו וצבע גג ודלת תא המטען בצבע שחור מבריק.

בפנים הרכב, הותקנו מושבי ביצועים חדשים עם טכנולוגיית Body and Soul Seat שפותחה בשיתוף פעולה עם מומחי תעשיית המוזיקה SUBPAC ואוניברסיטת קובנטרי. בנוסף, ישנן שש תוכניות בריאות כדי לעזור להרגיע את הנוסעים במידה ונוסעים בדרכי שטח מאתגרים במיוחד.

image

קישורים להשקות קודמות של הדיפנדר החדש בארץ:

השקת הדיפנדר 110 החדש בטיפוס למשלט 21 - קישור לכתבה על המשלט שנסגר

על מסלול האופנועים שבמכון וינגייט - קישור לסיכום ההשקה של ה-110

מסע לחציית מדבר יהודה בדיפנדר 90 החדש - קישור להשקה של ה-90

דיפנדר 130 ודיפנדר פלאג-אין PHEV בהשקה של "מבצע עובדה" - קישור להשקה של דיפנדר 130 ופלאג-אין PHEV