שטח 4X4 > כתבות > חדשות

Q7 רכב הפנאי-שטח של אאודי Audi בדגמים חדשים

קרוסאובר הפנאי-שטח של אאודי - ה-Q7, מושק בשתי גרסאות חדשות:
בשלב הראשון ישווק בגרסת PHEV הכוללת 5 מושבים,
כשבשבועות הקרובים צפויה להצטרף גם גרסת 7 מושבים עם מנוע TDI

image

יבואנית אאודי לישראל משיקה בימים אלו את הדור המחודש של ה-Q7 עם שתי גרסאות פלאג אין הייבריד, ה-55 TFSIe וה-60 TFSIe, כשבמהלך השבועות הקרובים צפויה להיכנס לישראל גם גרסת ה-TDI 50 S-line.

דגם ה-Q7 עם מנוע TDI יוצע כתמיד עם 7 מושבים (הניתנים לקיפול והתאמה) בעוד ה- Q7 עם מנוע ה-TFSIe יציע 5 מושבים הניתנים לקיפול והתאמה. הרכב משלב בין הסגנון המוכר של Audi ועדכונים עיצוביים הכוללים חזית ושבכה חדשות, חלק אחורי עם פגושים וספי אגזוז מחודשים, תאורות LED מעודכנות, וסימון S-line חדש. ה-Q7 מציע יחידת הנעה משולבת חשמל בטכנולוגיית Mild Hybrid, זאת לצד עיצוב חדש.

image

העיצוב החיצוני של ה-Audi Q7 מציג תוספת עדכון עם חזית חדשה לחלוטין ברוח העיצוב החדש של המותג עם שבכה חדשה מתומנת הכוללת תיחום אלומיניום ומראה מחודש דמוי "חלת הדבש". גם לוגו Audi כולל עדכון ומוצג בעיצוב 2D. להשלים את מראה החזית החדשה, עוצבו מחדש כונסי האוויר והפגוש. פנסי הרכב הקדמיים מציעים עיצוב מחודש עם LED Matrix עם איתות דינמי. חלקו האחורי של ה-Q7 זוכה גם הוא לתאורת LED חיצונית מחודשת לצד עדכון פגוש, ספי אגזוז חדשים וסמל S-line חדש, המתווסף לציון דגם הרכב בקורה B של הרכב.
ה-Q7 מציע בגרסת ה-55 TFSIe, פסי גג בגוון אלומיניום, חבילת עיצוב חיצוני High Gloss וחישוקי 21" כסטנדרט, בעיצוב V עם 5 זרועות כפולות בגוון אפור וצמיגי R21 285/40. להקניית מראה ספורטיבי, ה-Q7 60 TFSIe מגיע עם חבילת עיצוב חיצונית משודרגת הכוללת סמלים, פסי גג ובתי מראות צד בצבע שחור. שני הדגמים כוללים מתלי אוויר אדפטיביים לשיפור החוויה הדינמית. בגרסת ה-60 TFSIe מוצע גם היגוי לשני הגלגלים האחוריים לצד חישוקי Audi Sport עם 5 זרועות, בעיצוב כוכב בגוון שחור, צמיגים בגודל R22 285/35 וקליפרים לבלמים בצבע אדום.

ה-Q7 המחודש יוצע בישראל בשלב הראשון בשתי גרסאות PHEV היברידי מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי: ה-55 TFSIe וה-60 TFSIe, כשגרסת הדיזל תצטרף בהמשך.
שתי גרסאות ה-PHEV מציעות הנעה היברידית משולבת בין בנזין לחשמל.
ל-Q7 S-line 55 TFSIe הספק משולב של 394 כ"ס (הספק חשמלי של 130 kW), זינוק מ-0 ל-100 ב-5.7 שניות.
ה-Q7 S-line 60 TFSIe עם הספק משולב מירבי של 489 כ"ס ויכולת האצה מ-0 ל-100 ב-5.0 שניות.
שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים Tiptronic בעלת שמונה הילוכים. לשני הרכבים יש סוללה חשמלית חדשה בקיבולת (נטו) של 22.0 kWh.

image

שני הדגמים מציעים שלושה מסכי מולטימדיה בתא הנוסעים: מסך מרכזי בגודל 10.1", מסך משני בגודל 8.1", ולוח מחוונים דיגיטלי Virtual Cockpit בגודל 12.3". המסך המרכזי בממשק MMI radio plus כולל מסך מגע בגודל 10.1", ממוקם במרכז ומשמש לשליטה במערכת הבידור והניווט.

האבזור בגרסת ה-55 TFSIe כולל בין היתר: ספי דלת קדמיות ואחוריות מוארים, בגוון אלומיניום, ועם לוגו " S" מקדימה, תאורת LED Welcome Light קד' ואח' בעת פתיחת הדלתות, מפתח חכם, הגה 3 זרועות מתכוונן חשמלית, בתיפור עור, עם שליטה על מערכת המולטימדיה ועל העברת ההילוכים, חבילת תאורה פנימית מורחבת, מראות חיצוניות מתכווננות, מתכהות ומתקפלות חשמלית, עם חימום וזכרונות, מושבי Contour קדמיים מתכווננים חשמלית, עם זיכרונות ותמיכה לגב תחתון עם ריפוד עור Valcona, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורי שליטה עם פתחים למושבים האחוריים, שקעי USB קד' ואח', חימום ואוורור במושבים הקדמיים, דיפוני פנים בגוון Gray Brown Natural Fine Grain Ash, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, תקרת בד בצבע שחור, סגירת Servo רכה לדלתות ומערכת שמע פרמיום Bang & Olufsen עם 17 רמקולים ו- 16 ערוצים, בהספק של 730W בטכנולוגיית 3D.

האבזור הפנימי בגרסת ה-60 TFSIe מציע בנוסף: מערכת Head Up Display, מושבי Sport Plus קדמיים מתכווננים חשמלית, עם זיכרונות ותמיכה לגב תחתון, ריפוד עור Valcona עם תפירת יהלום ולוגו "S" רקום על המושבים, חימום להגה ודיפוני פנים בגוון אלומיניום מט מוברש.

בטיחות:
שתי הגרסאות של Audi Q7 מציעות מערכות בטיחות עדכניות המשמשות כעזר לנהג, ביניהן: Audi Pre Sense Front לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לסיוע בזיהוי שטח מת (Audi side Assist), מערכת לניטור תנועה חוצה מאחור, Pre-Sense Rear, מערכת המסייעת בכניסה לצומת (Front Cross Traffic Assist), מע' עזר לעומסי תנועה, מע' חנייה אוטומטית, ובקרה אקטיבית לסטייה מנתיב (Audi Active Lane Assist). כמו כן, בכל הדגמים קיימים חיווי התראת ירידת לחץ אויר בצמיגים ו-6 כריות אויר. בנוסף, מצוידת ה-Q7 במצלמה היקפית 360 עם תצוגה פנימית 3D.

מחיר ה-Audi Q7 יעמוד בגרסת ה- Q7 55 TFSIe על 682,000 ₪,
מחיר גרסת ה-Q7 60 TFSIe יעמוד על 737,000 ₪.
כל המחירים, בתוספת אגרת רישוי של 5,203 ₪.

image