סיכום קצר של הדרכת השקה עבור הסוכנים החדשים ל ג'אקו 7 JAECOO אשר הושק בישראל בקיץ.
ההשקה כללה נהיגה ארוכה לאורך כבישים מהירים, נסיעה בכבישים מפותלים של הרי ירושלים, נהיגה על שבילים טובים, טיפוס של מעלה האפשרי רק לרכב 4X4, חציית מכשול מים גבוה ועוד אתגרי שטח וכביש מהנים...
הדריך: עופר אוגש
צילם: רועי אברמוביץ
מאת: Ofer Ogash
13/09/24
ג'אקו J7 מציג יוקרה לצד מערכת הנעה כפולה (וגם הנעה קדמית) עם עיצוב חיצוני קשוח ופנים רכב יוקרתי. המנוע המשווק בארץ הוא בנזין טורבו בנפח 1.6 ליטר המפיק 147 כ"ס. השיווק בישראל החל בקיץ 2024 ואנחנו זכינו להדריך את ההשקה לסוכנים של כלמוביל - היבואן, בכביש ובשטח.
ה- JAECOO 7 משווק בארץ ב- 3 גרסאות אבזור Executive, Titanium וגרסת הנעה כפולה Adventure 4X4.
ל- JAECOO 7 מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר המייצר 147 כ"ס ומומנט של 28 קג"מ, תאוצה מ- 0 ל – 100 קמ"ש של 10.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. תאוצה מ- 0 ל – 100 קמ"ש של 12 שניות בגרסת Adventure 4X4.
ל- JAECOO 7 זווית גישה של 21° , זווית נטישה של 29°, מרווח קרקע של 200 מ"מ ויכולת כניסה למים עד לגובה של 60 ס"מ
ה- JAECOO 7 מגיע כסטנדרט עם שבב Qualcomm 8155 עם עוצמת מחשוב של 8 טריליון פעולות בשנייה, אתחול מהיר תוך 2 שניות ותגובה יעילה ומהירה ליותר מ-20 פקודות ב-30 שניות. השבב מספק פעולה חלקה וביצועים משופרים של מערכות הרכב השונות, יכולות ביצוע מתקדמות, עיבוד נתונים מהיר, מהירות תגובה מעולה, ביצוע פקודות במהירות גבוה ויכולות קבלת החלטות. בנוסף, תומך בשליטה קולית.
לג'אקו 7 מערכת בקרת הבלמים החכמה של BOSCH IPB בעלת זמן תגובה של 0.1 שניות.
ה-JAECOO 7 מציע תא מטען בנפח של 424 ליטר ושל עד 1349 ליטר במושבים אחוריים מקופלים. ולאוהבי השינה בשטח - כשהמושבים האחוריים מקופלים, ניתן להניח מזרן כפול בגודל 1860*970 מ"מ.
ה-JAECOO 7 בגרסת Executive במחיר של 169,900 ₪ כולל גלגל חלופי, נעילה מרכזית אוטומטית, בלם יד חשמלי + AUTO-HOLD, חישוקי סגסוגת "19, 3 מצבי נהיגה רגיל, ספורט ואקו, תאורת אווירה היקפית ב- 64 גוונים, 6 רמקולים, תאורת LED קדמית ואחורית, DRL - תאורת יום LED, תאורת LED לתא המטען, פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, טעינה מהירה דרך חיבור Type-C, יציאת USB ויציאת Type C מקדימה ומאחורה ספוילר ספורט אחורי, מסילות גג, חלונות אחוריים מוכהים, כיוון מושב חשמלי לנהג עם 6 מצבים, כיוון חשמלי למושב נוסע קדמי עם 4 מצבים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, פתח מיזוג אוויר אחורי, קיפול מראות אוטומטי, שקע 12V בתא המטען ובקונסולה המרכזית , חיישני גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, מושבי עור טבעוניים בעלי תמיכה צידית ותפרים מוקפדים, תא אחסון מקורר מתחת למשענת היד הקדמית, נעילה ופתיחה של הרכב על בסיס מרחק. הרמת שמשות אוטמטית בעת נעילת הרכב.
בנוסף, מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ' ומסך מולטימדיה מרחף לפיקוד ושליטה בגודל של 13.2 אינץ' המאפשר שליטה קלה ואינטואיטיבית על כל מערכות הרכב, מעבר נוח ומדויק בין מסכים ופקודות, וחווית נהיגה אולטימטיבית, מהנה ובטיחותית. המערכת כוללת סט מצלמות היקפיות 540° המאפשרת ליהנות מ”שלדה שקופה”, כיסוי ל״נקודות עיוורות״, עזרה בחניה וסיוע ויזואלי מקיף בתוואי השטח השונים (בורות, סלעים, דרכים משובשות ועוד).
גרסת Titanium במחיר של 178,900 ₪ מוסיפה חימום מושבים קדמיים, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש נפתח, סגירת גג השמש בעת נעילת הרכב, שליטה חשמלית על המושב הקדמי מאחור, משטח טעינה אלחוטי, כולל מערכת התראה ייחודית לנהג במקרה של עזיבת הרכב ושכיחת הנייד במשטח הטעינה.
גרסת Adventure 4X4 במחיר של 199,900 ₪ מוסיפה מערכת של הגדרת מצבי שטח (עם יכולת מחשב המדמה נעילת דיפרנציאל) למעבר מכשולים בתנאי שטח שונים.
חימום הגה, זיכרונות למיקום המושבים הקדמיים, חימום מושבים אחוריים, אוורור מושבים קדמיים, התאמת תמיכת גב תחתון אלקטרונית עם 4 מצבים, שליטה על מושב קדמי מאחור, מסך מולטימדיה ענק בגודל "14.8, מערכות סינון אוויר מתקדמות ((N95, תצוגה עילית HUD, Welcome Seat - הזזה אוטומטית של מושב הנהג בכניסה לרכב ו- Welcome Light. בנוסף, 8 רמקולים מבית SONY .
.
ל- JAECOO 7 ציון בטיחות של 7 נקודות. לטענת היצרן - עיצוב המרכב בעל משקל קל עשוי מ- 80% פלדה בחוזק גבוה וקורות כפולות סופגות אנרגיה; ה- JAECOO 7 עומד בהגנה מפני התנגשות בכיוונים שונים ומספק הגנה מקסימלית לבטיחות הנהג והנוסעים.
מערכות הבטיחות ב- JAECOO 7:
מידות משקלים |
|||
מידות (מ"מ) |
Platinum |
Titanium |
Adventure 4X4 |
אורך |
4500 |
4500 |
4500 |
רוחב |
1865 |
1865 |
1865 |
גובה |
1670 |
1670 |
1670 |
2672 |
2672 |
2672 |
|
מרווח גחון (מ"מ) |
200 |
200 |
200 |
נפח תא מטען (ליטרים) |
424 |
||
נפח תא מטען בקיפול מושבים (ליטרים) |
1,349 |
||
משקל עצמי (ק"ג) |
1599 |
1599 |
1724 |
משקל כללי מורשה (ק"ג) |
1922 |
1922 |
2038 |
קיבולת מיכל דלק (ל') |
51 |
57 |
|
צריכת דלק |
|
|
|
משולב (ליטר/ 100 ק"מ) |
7.5 |
8 |
|
גרסה |
Executive |
Titanium |
Adventure 4X4 |
מחיר |
169,900 |
178,900 |
199,900 |
17 תגובות
1
אורח/ת - אבי
13 בספטמבר ב 11:54
האם זה המחליף הסיני של הפורסטר?
2
Ogash Ofer
13 בספטמבר ב 15:00
האם זה המחליף הסיני של הפורסטר?
"3
אורח/ת - לא אוהב סיני
13 בספטמבר ב 17:54
מעניין אם זה עוד זבל סיני שמציף אותנו.
או כלי בעל ערך לאורך זמן.
ימים יגידו.
4
אורח/ת - אבי
13 בספטמבר ב 17:55
זה גם מה שאמרו על היפנים ואחר כך על הקוריאנים. ואז התברר שדווקא מדובר בכלים הטובים והאמינים ביותר.
5
אורח/ת - תמורה למחיר
13 בספטמבר ב 17:56
הכול עניין של תמורה למחיר בטווח המיידי ושווי שוק מאוחר יותר ביד 2.
אכן ימים יגידו.
6
אורח/ת - שותה דלק
13 בספטמבר ב 17:58
אני חושב שלכלים עם מנועי הבנזין או הדיזל עתיד ברור יותר. ושווי שוק מובטח.
החשמל תלוי באיכות הסוללות ובתפקוד שלהן עוד כמה שנים.
7
אורח/ת - ימים יגידו
13 בספטמבר ב 21:36
המבחן האמיתי הוא עוד 3-4 שנים במכירה ליד 2.
אז נדע כמה שווה הג׳אקו.
8
אורח/ת - Rami
13 בספטמבר ב 21:38
ג׳אקו זה שם של תוכי
9
אורח/ת - אבי
14 בספטמבר ב 01:53
אחלה רכב בהתקדמות הראשונה זה כן אבל בחייאת כל ג'יפון עם הנעה קדמית יעלה את העליה הזאת.
10
Ogash Ofer
14 בספטמבר ב 01:59
אחלה רכב בהתקדמות הראשונה זה כן אבל בחייאת כל ג'יפון עם הנעה קדמית יעלה את העליה הזאת.
"11
אורח/ת - דורי
14 בספטמבר ב 15:33
השאלה היציבות שלו בנסיעה עירונית ואיך הוא עובר במפרים
12
Ogash Ofer
14 בספטמבר ב 15:36
השאלה היציבות שלו בנסיעה עירונית ואיך הוא עובר במפרים
"13
אורח/ת - אפשר להתקין וו גרירה
14 בספטמבר ב 19:40
וו גרירה ???
14
Ogash Ofer
14 בספטמבר ב 19:47
וו גרירה ???
"15
אורח/ת - אמיר
14 בספטמבר ב 22:37
הבעיה שהרכב מאוד מצועצע ויכול להיות שבעקבות המחיר היחסית זול איכות החומרים ירודה ואז תקלות בשפע, יצרן סיני זה חדש לנו והימור יכול להיות שזו בחירה מעולה ויכול להיות שהכסף הולך לפח, ימים יגידו
16
אורח/ת - דרוש מבחן השוואתי
15 בספטמבר ב 09:53
יום ארוך של טיול במדבר בהשוואה לסובארו פורסטר ממש מתבקש!
17
אורח/ת - הערה ושאלה ברשותך עופר
15 בספטמבר ב 10:05
ראשית הייתי שמח לדעת איך יכולות השטח שלו יחסית לפורסטר ול XV? אם כבר כתבת על מרווח הגחון שלו, זוויות גישה ונטישה ויכולות מעבר במים, הייה נחמד להשוות את זה לנתונים של שני דגמי הסובארו.
שנית, אני עוקב אחרי הכתבות שלך כבר מעל 20 שנה, יצאתי איתך לטיולים גם בארץ וגם בחו"ל ואני מאוד מעריך אותך כאדם, כמדריך, ככתב רכב ובטח על תרומתך בימים טרופים אלה לבטחון המדינה. ואחרי שאמרתי את כל זה, זאת פעם ראשונה שאני מרגיש שמבחן רכב שלך הוא קצת יותר מידי נוטה לצד השיווקי/פירסומי. מעולם לא הכנסת כל כך הרבה נתונים על רכב שבחנת, החלק השני קצת נראה כמו העתק/הדבק מקטלוג היבואן לבקשתו.
לדעתי, מבחן הוא מבחן הוא מבחן, לא משנה מי מממן אותו וצריך להיות קצת יותר קשוח עם היבואן ולא לעשות לו "כתבה כבקשתך".
תגובות