שטח 4X4 > כתבות > חדשות

CHANGAN מגיעה לישראל

חברת הרכב הסינית CHANGAN נוחתת בישראל, בתחילה תשווק בארץ את ה-DEEPAL S7 - קרוסאובר חשמלי, ובהמשך מתוכננים להגיע דגמים נוספים

image

קבוצת "מכשירי תנועה" מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל, קיבלה את הזיכיון בישראל לשווק רכבי חברת CHANGAN מיצרניות הגדולות בסין.

חברת CHANGAN הינה מבין יצרניות הרכב הוותיקות וכיום מדורגת כשלישית בגודלה בסין. בשנת 2023 מסרה החברה מעל 2.1 מיליון רכבים והצפי שבשנת 2024 תמכור 2.8 מיליון רכבים.

צבי נטע, יו"ר קבוצת "מכשירי תנועה": "אנחנו גאים בשותפות האסטרטגית עם יצרנית הרכב הסיני CHANGAN שמסמלת אבן דרך משמעותית בהתרחבות החברה בשוק הרכב בכלל והרכב החשמלי בפרט".

קבוצת "מכשירי תנועה" מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל שמציינות 75 שנות פעילות בענף הרכב בישראל נכנסת לראשונה לתחום הרכב החשמלי. החברה חתמה הסכם לקבלת זיכיון להפצת רכבי היצרן הרכב הסיני CHANGAN בישראל בTop 3 בין יצרניות הרכב הגדולות בסין עם היסטוריה של למעלה מ – 160 שנה בתעשייה הכבדה.

image

הדגם הראשון שישווק, עוד השנה, הינו DEEPAL S7. ה-7S הינו קרוסאובר חשמלי. מפרט הרכב עשיר בתכונות מתקדמות כגון:

בטיחות: 5 כוכבי בטיחות במבחן האירופאי. EuroNcap רמת אבזור בטיחות בדרגה 8 של משרד התחבורה.

מרווח פנימי: בסיס גלגלים באורך 2.9 מטרים, שני תאי מטען, קדמי ואחורי בקיבולת משולבת של 695 ליטר.

אבזור: מסך 15.6 אינץ' התומך בקישוריות אנדרואיד-אוטו ואפל CarPlay לשליטה מלאה על מערכות הרכב, תצוגה עלית לנהג וגג פנורמי כהה לאורך כל גג הרכב. הדגם יגיע בשלל צבעים חיצוניים בשילוב צבעי פנים כגון כתום, שחור או לבן לבחירה אישית של הלקוח.

במחצית השנייה של 2025 מתוכנן להיכנס גם דגם C-SUV חשמלי.

image

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - סוויסה שירותי רכב

12 בספטמבר ב 07:49

עוד סוג למבחר המכוניות הסיניות שמקומם נמצא על מדפי מכירת מכוניות בפיראט האדום - השוןק מוצף ברכבים סיניים לא מוכרים - המחירים שלהם גבוהים ואף אחד לא יודע מה יהיה ערכם בהמשך או איך הם ישרדו את האקלים הישראלי - כל נושא יבוא הסיניות צריך רגולציה זב נקראה שמשרדי הממשלה והיבואנים עושים כרצונם.

2

אורח/ת - Rרוברט

16 בספטמבר ב 12:11

עוד זבל סיני מגיע.איך משקיעים 200-300 אלף שח על מכונית חשמלית שעשויה ממחזורי פלסטיק.ואף אחד לא יודע מה יהיה עוד 3-5 שנים ערך הרכב.עם כל האלקטרוניקה והמיחשוב.בתנאי מזג אויר ישראלי .אני מאמין שהרכב יתפרק תוך 4_5 שנים .וכל ההשקעה תרד.תחשבו טוב אם כדאי להשקיע ברכב סיני.

3

Ogash Ofer

16 בספטמבר ב 12:44

ימים יגידו האם הרכבים האלו שווים לאורך זמן או שזה כמו טלפון סלולארי - טוב לכמה שנים ואז לפח...