שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פולקסווגן טיגואן החדש מגיע לישראל

הדור השלישי של פולקסווגן טיגואן מגיע לישראל ויוצע בשלב הראשון עם מנוע 1.5 ליטר Mild-Hybrid בהספק 150 כ"ס ושלוש רמות גימור: Life, R-Line ו-R-Line Plus

יבואנית פולקסווגן בישראל החלה בשיווק הדור השלישי של רכב הפנאי-שטח המשפחתי של המותג, Volkswagen Tiguan. הרכב, המבוסס על פלטפורמת ה-MQB evo, מציע שיפורים רבים עם צעד נוסף לכיוון עולמות היוקרה בכל הקשור לאיכות החומרים ובידוד רעשים, תאורת MATRIX LED מתקדמת וחווית משתמש טכנולוגית הכוללת מסך מגע 12.9", לוח שעונים דיגיטלי, תצוגה עילית על השמשה ובורר מצבים רב שימושי עם מסך Oled. הדור השלישי של הטיגואן מציע לראשונה גם שימוש בטכנולוגיית Mild-Hybrid, חסכונית – וזאת לצד מגוון מערכות בטיחות כסטנדרט.

בדור השלישי הטיגואן מציע עיצוב מודגש ואלגנטי. חזית הטיגואן כוללת, בדומה לדגמים החשמליים של המותג, פנסי MATRIX LED ופס תאורה אופקי המחבר ביניהם. הסבכה הקדמית נמתחת מקצה לקצה עם כונסי אוויר הממוקמים כעת בצדדים החיצוניים של הפגוש. מקדם הגרר השתפר מ-0.33 ל-0.28 – במטרה לשפר את תצרוכת הדלק של הרכב. פס LED אופקי חדש מוסיף דגש לקצה האחורי המזוהה של הטיגואן. הדור השלישי של הטיגואן ארוך יותר מקודמו ב-3 ס"מ ומציע תא מטען גדול יותר בנפחו 652 ל' (תוספת של 37 ליטר). הטיגואן מציע בנוסף (מרמת גימור R-Line) שלדה אדפטיבית עם מערכת ה-DCC Pro הכוללת בולמי זעזועים עם שסתום כפול וחיישנים הבודקים את נתוני הדרך לצורך עדכון מצב הבולמים בהתאם לתנאי הדרך ואופן הנהיגה.

image

תא הנוסעים החדש של הטיגואן מציע עיצוב יוקרתי הכולל קווים זוויתיים ושדרוג באיכות החומרים ובבידוד הרעשים. תא הנוסעים החדש מציע מסך מגע בגודל 12.9", לוח שעונים דיגיטלי, תצוגה עילית על השמשה ובורר מצבים רב שימושי עם מסך Oled המאפשר שליטה על רמת השמע של המולטימדיה ותאורת הפנים. הדור השלישי אף מציע ידית הילוכים SBW חדשה הממוקמת מאחורי גלגל ההגה.

הטיגואן החדש מציע סטנדרט אבזור גבוה כבר ברמת גימור Life הכוללת, בין היתר, מסך מגע 12.9" עם קישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto, לוח שעונים דיגיטלי, מפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, תאורת MATRIX LED באיכות HD, בקרת אקלים דיגיטלית 3 אזורים, מושבים קדמיים מחוממים, מצלמות היקפיות 360°, תאורת אווירה, תצוגה עילית מוקרנת על השימשה, חישוק 18", שמשות אחוריות כהות, שקע 230 וולט. תוספת האבזור ברמת גימור R-Line כוללת עיצוב R-Line חיצוני ספורטיבי, חלון-גג פנורמי נפתח, חישוקי 19", עיצוב פנים R-Line הכולל מושבי ספורט עם משענת ראש משולבת במשענת הגב בריפוד ArtVelour, תאורת אווירה מורחבת, מערכת שמע Harman / Kardon, שמשות כפולות לבידוד משופר של רעשים וחום, שורת מושבים שניה מחוממת, וו-גרירה מקורי מתקפל, מערכת מתלים מתקדמת DCC PRO, רמת גימור R-Line Plus מוסיפה חישוקי 20" גדולים, מושבי עור עם חימום, אוורור ועיסוי לנהג ונוסע קדמי ומסך 15".

הדור השלישי של הטיגואן מציע יחידת כוח עדכנית הכוללת שילוב בין מנוע בנזין למערכת Mild-Hybrid . הטיגואן מציע מנוע 1.5 ליטר, חסכוני ויעיל יותר. מנוע ה-1.5 ל' טורבו מספק 150 כ"ס, בין 5,000 ל- 6,000 סל"ד ושיא מומנט של 25.5 קג"מ מ-1,500 ועד 3,500 סל"ד. המנוע מוצמד לתיבת DSG-7 עם הנעה קדמית. על פי נתוני יצרן, צריכת הדלק הממוצעת המשולבת בגרסת הליטר וחצי עומדת על 6.7 ליטר למאה ק"מ.

הטיגואן החדש מציע מגוון מערכות עזר מתקדמות להגנה אקטיבית ופסיבית כסטנדרט, בכל רמות הגימור, הכוללים בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת Travel Assist, בלימה אוטומטית בחירום עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי רכב בשטח מת, זיהוי תנועה חוצה מאחור, בלימת חירום אוטומטית בנסיעה לאחור (זיהוי אובייקט או תנועה חוצה) מערכת לניטור עייפות והיסח דעת נהג, מערכת אקטיבית לסיוע בחניה, זיהוי תמרורים, מערכת תאורה MATRIX LED, 9 כריות אוויר ועוד.

מחיר הטיגואן 1.5 ליטר ברמת גימור LIFE יעמוד על 217,900 ₪ (בתוספת אגרת רישוי בסך 2,643 ₪), מחיר הטיגואן ברמת גימור R-Line יעמוד על 254,900 ₪ (בתוספת אגרת רישוי בסך 3,693 ₪) וברמת הגימור הבכירה R-Line Plus מחיר הטיגואן יהיה 264,900 ₪ (בתוספת אגרת רישוי בסך 3,693 ₪).

image

תגובות

0 תגובות