יבואנית אופנועי KOVE לישראל משיקה שני דגמי אופנועי אדוונצ'ר חדשים של היצרן הסיני.
ה-450 Rally המיועד לקטגוריה הבינונית של אופנועי האדוונצ'ר הקרביים,
וה-800X Pro – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל, חזק ובעל יכולות שטח גבוהות, לטענת היצרן.
יבואנית אופנועי KOVE לישראל משיקה שני דגמים אופנועים חדשים בישראל:
450 Rally המיועד לקטגוריה הבינונית של אופנועי האדוונצ'ר הקרביים,
וה-800X Pro – אופנוע אדוונצ'ר קל משקל (באופן יחסי), חזק ובעל יכולות שטח אמיתיות, לטענת היצרן.
מבין השניים, מתחיל היבואן בשיווק דגם הX Pro-800 אדוונצ'ר. הודעה בדבר שיווקו של דגם ה-450Rally בישראל תצא בהמשך.
KOVE 800X Pro
לטענת היצרן אופנוע אדוונצ'ר קל משקל בעל התנהגות דינאמית טובה, ביצועים בשטח ובכביש.
לטענת היצרן מציע ה-800X Pro את יחס ההספק-משקל הטוב בקטגוריה 95 כ"ס ו-185 ק"ג "רטוב" וזאת עם מיכל דלק בנפח 20 ליטר. (כ-20-40 ק"ג פחות מהמקובל לאופנועים בנפח זה בתחום האדוונצ'ר).
ל-800X Pro מנוע טווין מקבילי מקורר נוזל ומוזרק דלק, בעל 8 שסתומים ובנפח 799 סמ"ק, עם 95 כ"ס המושגים ב-9,000 סל"ד ומומנט של 8.15 קג"מ המושגים ב-7,500 סל"ד. לדגם מהירות אפשרית מוצהרת של 210 קמ"ש.
הדגם מצויד במתלים הפוכים (USD) ומתכווננים של KYB בקוטר 43 48 מ"מ מלפנים ומתכווננים עם שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה ועומס קפיץ. גם המתלה האחורי הינו מתוצרת KYB ועם אפשרות כיוון דומה.
בזכות המהלך המתלים הארוך של 240 מ"מ, מתקבל מרווח גחון בגובה 275 מ"מ. עם זאת, גובה המושב עומד על 875 מ"מ בלבד.
האופנוע מאובזר כסטנדרט ב: גלגלים עם חישורי "שפיצים" הנעולים בצמיגי פירלי טיובלס , משכך היגוי , מגן גחון מאלומיניום ,מגיני צד וסבל אלומיניום.
מבחינת בטיחות ונוחות התפעול לרוכבים, מצויד האופנוע בלוח שעונים מסוג TFT המציג גם לחץ אויר וטמפרטורה של האויר בצמיגים, ומאפשר את ניהול מפות המנוע, בקרת האחיזה, אפשרות לניתוק ה-ABS באופן מלא או חלקי ומידע רב נוסף.
מחיר האופנוע KOVE 800X Pro יעמוד על 69,770 שקלים כולל אגרות, הוצאות רישוי ומע"מ.
בחודש ספטמבר בלבד בחודש ההשקה המחיר יעמוד על 67,770 ₪.
KOVE MOTO, נוסדה בשנת 2017 בסין, היא יצרנית אופנועים צעירה. החברה התבלטה בזכות הרוח האופנוענית של היזם Zhang Xue שייסד אותה. רוכב, מכונאי, מהנדס ומעצב אופנועים שאף התחרה באופן חובבני בעבר.
KOVE מתמקדת לטענתה בביצועים. כל אופנועיה, ללא יוצא מן הכלל, בנויים מאותו ה-DNA ובאותה הרוח: משקל קל, אבזור עשיר ואיכותי, התמקדות בביצועים, חווית רכיבה ובעבור הקטגוריות הרלוונטיות – גם יכולת השתתפות במרוצים.
22 תגובות
1
אורח/ת - אדון עולם
04 בספטמבר ב 19:06
מחיר של טנרה ? לא רוצים למכור ?
2
אורח/ת - מלניה
04 בספטמבר ב 22:18
הטנרה הוא אופנוע מאד בסיסי לעומת הקוב, ככה שאתה משלם אותו דבר אבל מקבל יותר, יותר אלקטרוניקה בהפרש ניכר, יותר כח סוס ועוד.
אם האמינות של הקוב תיהיה טובה אז ברור מי המנצח כאן
3
אורח/ת - אביעד מעוז
05 בספטמבר ב 13:56
"אין הנחתום מעיד על עיסתו"
"לטענת היצרן הסיני זהו אופנוע האדוונצ׳ר ביחס משקל-הספק הטוב ביותר"
4
אורח/ת - רן כהן
05 בספטמבר ב 14:01
הם יצליחו עובדה כל רכב שני על הכביש סיני וגם מסובבים ראשים
5
אורח/ת - Yaron Gamliel
05 בספטמבר ב 14:01
עם 70 קיי מחיר הם רוצים לנצח את הטנרה ?
קצת מדמיינים לדעתי
6
אורח/ת - Shlomi Lellouche
05 בספטמבר ב 14:05
אל תהיה בטוח. אם בקרת האיכות שם טובה זה בהחלט שווה בדיקה. תראה את המפרט שלו
7
אורח/ת - Yaron Gamliel
05 בספטמבר ב 14:05
תשמע !
להיכנס עם מחיר כזה ולנצח את האמינות והשם של הטנרה ואת המיומנות והנסיון של קטמ לבנות אופנועים בול לפוני זה לדעתי קצת יומרני אבל ימים יגידו .
בין 60-65 היה להם הרבה יותר סיכוי אבל עם מחיר תיקו תיקו לשני הכלים המוצלחים האלו לדעתי זה יומרני .
8
אורח/ת - Shlomi Lellouche
05 בספטמבר ב 14:13
האמת, בעיה לא קטנה אחרת שיש להם היא העובדה שהם יבואן קטן ואני לא יודע איך הם מבחינה של תמיכה במוצר. למכור זה דבר אחד אבל לתמוך במוצר זה כבר סיפור אחר לגמרי
9
אורח/ת - Yaron Gamliel
05 בספטמבר ב 14:13
על אחת כמה וכמה
מחיר פריצה לשוק עם מותגים חזקים חייב להיות מאוד אטרקטיבי וזה לא מחיר אטרקטיבי בכלל .
10
אורח/ת - Doron Cohen
05 בספטמבר ב 14:14
אתם מדברים רק על מחיר ואפילו לא מדוייקים בו
המחיר הוא 67,770 שח החודש.
יבואן קטן/ גדול מה זה רלוונטי כשהמיסים להביא אופנוע כזה 45-60 אחוז ממחיר קניה.
אז
דברו על הכלי והאיכות שלו,
אחכ תתנו ציון על המחיר.
זו דעתי
11
אורח/ת - Mathew Byn
05 בספטמבר ב 14:14
צר לי לומר אבל...
הסינים הבינו שלייצר אופנוע עולה 1500 דולר ולמכור אותו זה רווח מטורף.
אם היה לי הון התחלתי לפני עשור ממזמן הייתי מקים בסיס בשטחים ומייצר אופנועים לעולם בעזרת קימקו מנועים.
הסינים לא חידשו כלום, הם פשוט חכמים לנצל את ההזדמות
12
אורח/ת - Nir Tordjman
05 בספטמבר ב 14:15
אני מספיק זקן כדי לזכור את החשדנות וההססנות הגדולה שקיבלו בארץ בתחילת שנות השבעים של האלף הקודם, מערכות הסטריאו של סוני, רכבי הקונטסה והסובארו ושאר המוצרים שהגיעו מהמזרח.
סין כבר כאן בענק והודו בעקבותיה.
13
אורח/ת - Lior Berko
05 בספטמבר ב 14:16
מדובר הרבה על הכלי הזה בעולם רק שהיבואן כאן קבע תג מחיר גבוהה מאוד כמו של המתחרה טנרה..כשבעולם המחיר נמוך בהרבה מהטנרה.
14
אורח/ת - Doron Talmor
05 בספטמבר ב 14:16
אופנוע סיני, עם מנוע של קטמ, ומחיר של טנרה!
נשמע שילוב בעייתי משהו..
15
אורח/ת - איתי בן קיש
05 בספטמבר ב 14:17
לחלוטין
ימים יגידו
נראה מי האמיצים הראשונים שיעיזו לירכוש כזה דבר
שלדעתי האישית זה חתול בשק .
אבל פראיירים לא מתים ...
נראה שיש שם מערכת שיווק שעובדת יפה .
השאלה אם זה נעצר שם
או ימשיך לשירות טוב וכלי סביר .
מקווה מאד בישבילם
16
אורח/ת - Lior Kubinski
05 בספטמבר ב 14:17
בתחילת שנות האלפיים היה לי הונדה ch250, זה בנוסף לאקסאר, התחילו ליבא איזה קטנוע טייוואני שעם השנים התגלה כקטנוע הנמכר בישראל, מסכים שצריך להתייחס בחשדנות אבל כדאי לתת צ'אנס
17
אורח/ת - Seffi Shoval
05 בספטמבר ב 14:17
חיקוי עיצובי של אפריקה טווין. התמחור לא מספיק נמוך כדי לקחת צ'אנס ראשוני. עדיף אפריקה טווין בן כמה שנים במחיר הזה.
18
אורח/ת - Doron Talmor
05 בספטמבר ב 14:18
זה שוקל רבע טון פחות מהאפריקה 😉
אמור להיות חיה אחרת...
אבל לדעתי יהיה להם קשה למכור אותו במחיר של הטנרה המוכח!
19
אורח/ת - Hosam Talhami
05 בספטמבר ב 14:19
אתמול רכבתי על הכלי והבנתי שהייתי ראשון !
אני כבר שנתיים עוקב אחרי הכלי המסקרן הזה.
התרשמתי מארגונומיה טובה וקלילות ברורה של הכלי .
איך הסינים הצליחו לייצר כלי אדוונצ׳ר בינוני מתחת ל 190 ק''ג איפה שהמובילים בענף נכשלו!?
מעניין מאוד!
המנוע חזק עם מומנט מאוד דומה ל 790 החדש. מנוע חזק וליניארי.
הבולמים הרגישו מצויין וניתנים לכיוון מלא. הכסא לא הכי נוח אבל לא נחות משל הטנרה.
מערכת הבקרה מאוד בסיסית ומתערבת בצורה מחרידה בשטח אז עדיף לבטל.
מצבי מנוע sport ו eco בלבד לא הצליחו לבטל את בלימת המנוע הדי חזקה כשעוזבים את הגז.
דבר זה כולל מערכת הבקרה הבסיסית ישפיעו על רכיבה טכנית בשטח בהחלט.
חסר לי היה עוד מצבי מנוע ובקרה .
הסינים פספסו כאן לדעתי אבל הם רק מתחילים בענף התחרותי הזה.
הבולמים מצויינים לדעתי וגם כן המנוע . המשקל מצויין ומציע את הכלי כמתחרה בטנרה במיוחד לאלה שמאותגרים בגובה וגם רוצים בקרות.
הכלי יכול להיות התחלה מצויינת לחדשים בעולם האדוונצ׳ר הבינוני .
מחירו בחול זול מהטנרה וכנראה שהיבואן יצטרך להתחשב בנקודה זו אם ירצו למכור.
בגדול שאפו לסינים ... הם עוד ימשיכו להפתיע.
עדכון :
עוד נקודות יתרון על מתחרים הם
מרווח גחון 275 מ''מ , סבל איכותי, מגן פיירינג , מגן גחון ומיכל דלק של 20 ליטר.
20
אורח/ת - קובי ריש
05 בספטמבר ב 14:19
יש מצב שזה אחלה אופנוע, ויש מצב שלא... יש מצב שזה אחלה יבואן, ויש מצב שלא... יש מצב שהסינים יפלשו לטייואן, ויש מצב שלא... יש מצב שמישהו ישלם על האופנוע הזה קצת יותר ממחיר של טנרה (בפועל) וטראנסאלפ, ויש מצב שלא... בכל מקרה, בהצלחה!
21
אורח/ת - Doron Cohen
05 בספטמבר ב 14:20
אופנוע לחלוטין הכי קל שיש בארץ!
רכיבה בכיף, נוחה , מושלמת.
22
אורח/ת - Idan Roe
05 בספטמבר ב 14:20
אני מחכה לדגם ראלי שיגיע. נראה מעניין.
תגובות