כביש / ספורט > כתבות

אסטון מרטין ונקוויש ASTON MARTIN VANQUISH

אסטון מרטין חושפת רכב קצה ספורטיבי חדש עם שם היסטורי -ונקוויש.
מכונית על עם ביצועים לצד יוקרה ותג מחיר בישראל החל מ- 3.5 מיליון ש"ח

אסטון מרטין ונקוויש ASTON MARTIN VANQUISH

דגם ספורט יוקרה חדש מבית אסטון מרטין עם מנוע 5.2 V12 Twin-Turbo חדש המספק 835 כוחות סוס! ומומנט של 1,000 ניוטון מטר.

בולמים של Bilstein DTX, דיפרנציאל אחורי אלקטרוני (e-diff) וצמיגי Pirelli P ZERO™ ספציפיים ל-AML בגודל 21 אינץ'.

גג זכוכית פנורמי באורך מלא ומערכת מידע בידור מתקדמת ומותאמת אישית הם סימנים ייחודיים של חלל פנים יוקרתי במיוחד.

ייצור הדגם מוגבל לפחות מ- 1,000 כלים בכל שנה, משלוחים ראשונים מתוכננים להתחיל ברבעון הרביעי, בישראל המחיר צםוי להתחיל "רק" ב- 3.5 מליון ש"ח לרכב.

1725387683957

Aston Martin ממשיכה את שושלת המנועים בת 25 השנים של ספינות דגל עם מנועי V12 . מנוע בהספק של 835PS כוחות סוס ומומנט של 1000Nm. מנוע זה מספק את ההספק הסגולי הגבוה ביותר ממנוע V12 של אסטון מרטין עם 160 כ"ס לליטר.
המנוע החדש משתמש בטכנולוגיה שקוראים לה באסטון - Boost Reserve המגבירה את לחץ הטורבו מעל מה שנדרש בדרך כלל עבור כל מצב מצערת חלק נתון, כך שהוא מוכן לפעולה כאשר יש צורך במלוא הכוח. הדבר נעשה במהלך דרישות מצערת חלקיות, באופן בלתי מורגש לנהג, על ידי איזון מצב דש המצערת (כדי להגביל את זרימת היניקה), ושער הפסולת החכם בטורבו (כדי לכוונן את לחץ היניקה המוגבר).


1725387685942

לראשונה במכוניות ספורט V12 קדמיות של אסטון מרטין, תיבת ההילוכים האוטומטית של ZF בעלת 8 הילוכים משודכת לדיפרנציאל אלקטרוני אחורי מוגבל החלקה (e-diff). מערכת e-diff זו משולבת בתוכנית היציבות האלקטרונית (ESP), המאפשרת לנהל את החלקת הגלגלים על פני הסרן האחורי כדי למטב את האחיזה בכל התנאים.

שלא כמו דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה קונבנציונלי, e-diff יכול לעבור מפתיחה מלאה לנעילה של 100% תוך 135 אלפיות השנייה. בשילוב עם טכנולוגיית ESP העדכנית ביותר, זה משפר באופן משמעותי את היכולת הדינמית, ומספק זריזות רבה יותר בפניות במהירות נמוכה ובינונית, תוך מתן שליטה רבה יותר בתנאי היגוי יתר ושינוי נתיב במהירות גבוהה.

עם יחס הנעה סופי (FDR) של 2.93:1, Vanquish ממוטב למהירות מרבית, ומגיע ל- 345 קמ"ש. כיול תיבת הילוכים חדש משפר את מהירויות העברת ההילוכים ואת האינטראקציה עם הנהג, ומדגיש עוד יותר את תחושת המעורבות והביצועים של הדגם החדש.

1725387685536

כמו דגם DB12 גם ה-Vanquish בנויה סביב מבנה גוף אלומיניום מלוכד עם מתלה קדמי כפול עצם משאלה ומתלה אחורי רב-חיבורי. עם עלייה של 75% בנוקשות הרוחבית בהשוואה לספינת הדגל הקודמת של אסטון מרטין, DBS 770 Ultimate.

בסיס הגלגלים ארוך בכ-80 מ"מ (הגידול שנעשה בין עמוד A לסרן הקדמי), השלדה קיבלה סד הצלב קשיח יותר למנוע כדי לספק קשיחות פיתול גדולה יותר וקשיחות רוחבית בין מגדלי המתלים הקדמיים. זה מתורגם לקשיחות הרכבה משופרת עבור בולמי ה-DTX של Bilstein; חדש ב-Vanquish ועם כיול בהתאמה אישית, המאפשר ביצועי שיכוך יעילים יותר ועידון משופר.

מגש תחתון קדמי חדש וחתך קדמי חדשים מביאים שיפורים נוספים בנוקשות, המגש התחתון הקדמי העבה יותר תומך בנוקשות האופקית של תת-המסגרת הקדמית לשיפור תחושת ההיגוי והתגובה. הקרוסמבר החדש, שתוכנן מחדש ומוקם מחדש לאחור כדי להגביר את קשיחות נקודות ההרכבה עבור המתלה הקדמי בעל עצם המשאלות הכפולה, מביא שיפורים מוחשיים בתחושת ההיגוי במרכז ומחוצה לו.

חיזוק רוחבי מוגבר בין מגדלי המתלה האחורי משפר את קשיחות ההרכבה של בולמי הזעזועים החדשים של Bilstein DTX ליציבות רבה יותר ותחושה משופרת של חיבור בין הגוף, המתלה והסרן האחורי. להשלמת חבילת השיפורים המבניים, מגש תחתון אחורי עבה יותר משפר את הקשיחות האופקית של תת-המסגרת האחורית, מגביר את יציבות הסרן האחורי וממטב את האיזון הדינמי ברכב.

1725387684673

לרכב מצבי נהיגה משתנים לשליטת הנהג: מצב GT ישמור על איכות נסיעה תואמת תוך מתן רמות משופרות של זריזות ותגובה. מצבי Sport ו-Sport+ הקיצוני.
מערכת ההיגוי היא בסיוע כוח חשמלי (EPAS) עם סיוע משתנה בהתאם למהירות ומצבי הנהיגה ו-2.27 פניות מנעילה לנעילה.
מערכת הבלמים היא מקרמיקה ופחמן כסטנדרט. מערכת CCB, הכוללת דיסקים בקוטר 410 מ"מ בסרן הקדמי ו-360 מ"מ מאחור, מציעה ביצועי בלימה משופרים, דעיכת בלמים מופחתת בטמפרטורות של עד 800°C והפחתה משמעותית במשקל ללא קפיצות (-27 ק"ג בהשוואה לבלמי ברזל יצוק). קירור הבלמים מושג באמצעות תעלות קירור ייעודיות, אשר מוזנות אוויר מכניקה בפגוש הקדמי ושולחות את זרימת האוויר ההמונית ישירות לבלמים ללא הפרעה.
המערכת מציעה ארבעה מצבי ESP מוגדרים מראש (On, Track, Off, Wet), הניתנים לבחירה באמצעות כפתור ESP בקונסולה המרכזית. מערכת ה-ABS החדשה מבוססת הדגמים משתמשת בארבעה בקרים חדשים לניהול בקרת החלקה משולבת בבלמים (IBC), בקרת משיכה משולבת (ITC), בקרת רכב משולבת (IVC) והערכת דינמיקת רכב משולבת (IVE).


1725387687412

172538768492817253876871581725387685279


1725387684402
17253876865211725387686857172538768767817253876879271725387688067172538768832017253876885281725387688993


1725387686123

VANCISH מפרט טכני

  • מרכב 2 דלתות עם תצורה של 2 מושבים
  • מבנה גוף אלומיניום מלוכד עם סיבי פחמן ולוחות מרוכבים
  • לוחות גוף מסיבי פחמן כולל מכסה מנוע מובנה, דלתות חיצוניות וצידי גוף.

מנוע

  • 5.2 ליטר טווין טורבו V12
  • קירור בטעינה ממים לאוויר
  • מנוע קדמי בהתקנה אמצעית, הנעה אחורית
  • הספק מרבי: 835PS / 824bhp / 614kw @ 6,500rpm
  • מומנט מרבי: 1,000Nm / 738 lb-ft @ 2,500 – 5,000rpm
  • מהירות מרבית: 345 קמ"ש
  • 0-60 קמ"ש: 3.2 שניות
  • 0-62 קמ"ש / 0-100 קמ"ש: 3.3 שניות
  • לחץ דחיפה מרבי: 2.25 בר
  • פקודת ירי: 1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
  • בלוק צילינדר חדש לשיפור נשימת המנוע.
  • מגדש טורבו וסעפת פליטה חדשים לשיפור החימום והביצועים של הזרז.
  • יציאות יניקה ופליטה חדשות ומעיל מים מתוקן בראש צילינדר.
  • תיבת שמונה הילוכים אוטומטית המותקנת מאחור.
  • דיפרנציאל אלקטרוני אחורי מוגבל החלקה.

יחסי העברה

יחס הילוכים ראשון:

5

יחס הילוכים שני:

3.2

יחס הילוכים שלישי:

2.1

יחס הילוכים רביעי:

1.7

יחס הילוך חמישי:

1.8

יחס הילוכים שישי:

1

יחס הילוכים שביעי:

0.8

יחס הילוכים שמיני:

0.6

כונן סופי:

2.93

היגוי

  • סיוע בהספק חשמלי משתנה
  • יחס היגוי 13.09.1
  • הופך נעילה לנעילה: 2.27

מתלים

  • חזית - עצמאי Double Wishbone, Coil Springs & Anti-Roll Bar
  • אחורי - מתלה רב-חיבורי, עם קפיצי סליל ומוט נגד גלגול
  • מערכת דמפרים אדפטיבית (ADS) של Billstein DTX עם בולמי זעזועים אדפטיביים חכמים

מצבי נהיגה

חמישה מצבי נהיגה הניתנים לבחירה: רטוב, ספורט, ספורט פלוס, מסלול ואישי

(התאמת כיול מערכת ההנעה, ההיגוי והשלדה)

מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS)

  • אזהרת התנגשות קדמית
  • בלימת חירום אוטונומית
  • בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצור וסע
  • אזהרת סטייה מנתיב
  • סיוע בשמירה על נתיב
  • אלומה גבוהה אוטומטית
  • פנסי מטריקס
  • זיהוי תמרורים
  • ניטור שטחים מתים
  • על ידי Open Assist
  • סיוע בתנועה חוצה מאחור
  • זיהוי נמנום הנהג (ספל קפה)
  • תצוגת מצלמת סראונד תלת-ממדית 360°

גלגלים וצמיגים

  • חישוקי סגסוגת מחושלים בקוטר 21 אינץ'
  • פירלי P ZERO™ AML (צמיג קיץ בהתאמה אישית עבור Vanquish)
  • Pirelli P ZERO™ Winter 2 AML (צמיג חורף בהתאמה אישית עבור Aston Martin)
  • שני הצמיגים כוללים מערכת ביטול רעשים Pierlli (PNCS) – תוספות קצף אקוסטי
  • קדמי: 275/35/ZR21 103Y
  • אחורי: 325/30/ZR21 108Y

מערכות בלמים ושלדה

  • מערכת בלמים קרמיקה פחמן
  • קדמי: קליפרים מסגסוגת 6 בוכנות; דיסקים קרמיים פחמן 410 מ"מ x 38 מ"מ
  • מאחור: קליפרים מסגסוגת 4 בוכנות; דיסקים קרמיים פחמן 360 מ"מ x 38 מ"מ
  • בלם פארק חשמלי
  • בקרת יציבות דינמית (DSC)
  • מערכת בלימה למניעת נעילה (ABS)
  • חלוקת בלמים אלקטרונית (EBD)
  • סיוע חירום בבלימת (EBA)
  • בקרת משיכה (TC)
  • סיוע הידראולי בבלימה (HBA)
  • בקרת מומנט חיובית (PTC)
  • וקטור מומנט דינמי (DTV)

מידות (ROW)

  • גובה: 1,290 מ"מ
  • רוחב (כולל מראות): 2,120 מ"מ
  • רוחב (מראות מקופלות): 2,044 מ"מ
  • אורך: 4,850 מ"מ (פדרלי = 4,855 מ"מ)
  • בסיס גלגלים: 2,885 מ"מ
  • מרווח גחון (לא כולל סכר אוויר): 120 מ"מ
  • מרווח גחון (כולל סכר אוויר): 90 מ"מ
  • שסע קדמי: 955 מ"מ (פדרלי = 960 מ"מ)
  • שסע אחורי: 1,015 מ"מ (פדרלי = 1,050 מ"מ)
  • זווית גישה: 9°
  • זווית יציאה: 14.1 °
  • נפח תא מטען: 248 ליטר
  • מיכל דלק: 82 ליטר
  • משקל: 1774 ק"ג (קל, יבש)
  • חלוקת משקל (קדמית:אחורית): 51 : 49
  • סיבוב מעגל (מדרכה למדרכה): 12.7 mמעגל מסתובב (מקיר לקיר): 13.3 מ '

צריכת דלק ופליטות

  • האיחוד האירופי: WLTP 312 גרם/ק"מ CO2
  • שורה: NEDC 314 גרם/ק"מ CO2

עיצוב

מפרט סטנדרטי (חיצוני)

  • צבע - אחיד
  • מארז פלג גוף תחתון – שחור מבריק
  • חבילת פלג גוף עליון – צבע גוף
  • חבילה חיצונית מורחבת – צבע גוף
  • גלגל Y Spoke בגודל 21 אינץ' - כסף נוזלי
  • גריל – סאטן כרום Vaned
  • קליפרים לבלמים – צבועים בשחור
  • דיסקי בלם – Carbon Ceramic Brake System
  • פנסים אחוריים - שקופים
  • פנל גג – גג זכוכית פנורמי
  • תג – תג כנפי אמייל עם מילוי ירוק
  • זכוכית פרטיות – שקופה
  • ידיות דלתות – הצגה
  • מערכת פליטה מנירוסטה

מפרט סטנדרטי (פנימי)

  • חיפוי פנים – אלקנטרה ועור חצי אנילין
  • ישיבה – מושב ספורט פלוס (מחומם ל-16 כיוונים מתכווננים)
  • חיתוך פיצול – מונוטוני
  • תפר – תואם
  • כותרת – אלקנטרה שחורה
  • שטיח – שחור 600 GSM
  • שיבוץ IP Trim – אלקנטרה עליון ותחתון
  • שיבוץ גימור מרכזי – מתכת מוברשת בהירה
  • שיבוץ דלת – מתכת מוברשת בהירה
  • תכשיטי פנים – סאטן כרום
  • הגה - ספורט - צבע עור
  • חגורת בטיחות - שחור
  • אודיו – Bowers &; Wilkins Audio

1725387688819

תגובות

7 תגובות

1

אורח/ת - Eli Ben Porat

05 בספטמבר ב 14:22

כזה מחיר ולא מקבלים הגבהה מקורית ולא מיגון תחתון. שווה?

2

Ogash Ofer

05 בספטמבר ב 14:26

אורח/ת - Eli Ben Porat כתב/ה:
"

כזה מחיר ולא מקבלים הגבהה מקורית ולא מיגון תחתון. שווה?

"
וגם לא מקבלים לא כננת ואפילו לא וו גרירה :)

3

אורח/ת - Ronen Topelberg

05 בספטמבר ב 14:26

למה כל כך בזול ?
איפה הקאץ׳ פה ?

4

אורח/ת - Tamar Natanov

05 בספטמבר ב 14:27

לא התחברתי לצבע. יש עוד אופציות?

5

Ogash Ofer

05 בספטמבר ב 14:27

אורח/ת - Tamar Natanov כתב/ה:
"

לא התחברתי לצבע. יש עוד אופציות?

"
נבוא עם ספריי צבע.
נעשה לך משהו מטאלי
ועם מדבקת סוסים רצים...

6

אורח/ת - ירון הולנדר

05 בספטמבר ב 14:28

סדר לי אותו למבחן עדין, אולי אקח את הצלם המהולל..זה שבטופ

7

אורח/ת - Shay Erez

05 בספטמבר ב 14:28

לך תמכור אחרי זה אוטו אדום יד שניה