אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

דגמי האנדורו של אופנועי בטא 2025 מגיעים לישראל

בטא - Beta - יצרן אופנועי אנדורו מאיטליה, משיקה בישראל את דגמי אופנועי האנדורו של היצרן לשנת 2025, עם שלוש משפחות שונות המיועדות למגוון רוכבים ויכולות: RR X-PRO, Xtrainer וסדרת המרוצים Racing שתוצג מחדש לקראת סוף השנה

image

RR X-PRO 2T 125

יבואנית בטא - Beta לישראל משיקה את אופנועי האנדורו לשנת 2025 של היצרן. הדגמים החדשים הכוללים מיצוב חדש של כל ליין האנדורו של בטא, עם שלוש משפחות שונות כדי לענות על צורך של רוכבים במגוון רמות, סגנונות ותנאי שטח.

משפחת ה- RR X-PRO

Beta חוגגת שני עשורים של דגמי RR עם השקת סדרת RR X-PRO חדשה. סדרת X-PRO כוללת מגוון נפחים של מנועים עם שתי פעימות או ארבע פעימות. דגמי 2025 מציעים שדרוגים טכנולוגיים הכוללים שלדה חדשה, בולמים מתקדמים, מרכז כובד וגובה מושב נמוכים יותר.
משפחת RR X-PRO מוגדרת ע"י היצרן כאופנועי 'אול-אראונד' והם ממוקמים בין משפחת ה-Xtrainer למשפחת ה-Racing הבכירה (שתוצג ע"י Beta לקראת סוף ספטמבר השנה).

image

RR X-PRO 2T 200 MY 2025

המאפיינים החדשים של דגמי ה- RR X-PRO ב-2 או 4 פעימות:

  • מזלג קדמי: דגם חדש לחלוטין - ZF SHC עם קפיץ חד-צדדי, וצד נגדי המטפל בשיכוך ההידראולי.
  • בולם אחורי: ZF מעודכן להתאמה עם המזלג הקדמי החדש.
  • גובה מושב: 20 מ"מ נמוך יותר מהדגמים הקודמים, עם עיצוב חדש ומושב עם ריפוד רך יותר.
  • שלדה: עיצוב חדש בהשראת דגמי RR Race Edition ו-RX, מספקת עמידות גבוהה יותר עם פחות גמישות.
  • תושבות כידון: XTrig Isoelastic עם אלסטומר לצמצום רעידות ועייפות הרוכב.
  • פלסטיקה חדשה לגמרי עם גרפיקה תואמת.

מחירים ומפרטים טכניים:

RR X-PRO 125 2T - במחיר של 53,985 ש"ח

RR X-PRO 200 2T - במחיר של 63,985 ש"ח

RR X-PRO 250 2T - במחיר של 64,985 ש"ח

RR X-PRO 300 2T - במחיר של 68,985 ש"ח

RR X-PRO 350 4T - במחיר של 73,985 ש"ח



image

RR 2T X-PRO 250/300 MY 2025

דגמי: Xtrainer 300 וה- Xtrainer 250


XTRAINER 300 MY 2025


משפחת Xtrainer היא כרטיס הכניסה של היצרן האיטלקי לעולם השטח הטכני. לשנת 2025 עוברת המשפחה עדכוני עיצוב עם צביעת אדום/אפור.

מחירי הדגמים החדשים:

  • Xtrainer 250 2T במחיר של 53,985 ש"ח (כולל אגרות והוצאות רישוי).
  • Xtrainer 300 2T במחיר של 56,985 ש"ח (כולל אגרות והוצאות רישוי).

תגובות

8 תגובות

1

אורח/ת - אריק

12 בספטמבר ב 17:33

כבר הציגו את הרייסינג

2

אורח/ת - פוגי¹

12 בספטמבר ב 18:23

בחייאת , מי היבואנית של בטא? ואיך המחירים טיפסו שיהיו בריאים

3

Ogash Ofer

12 בספטמבר ב 19:35

אורח/ת - פוגי¹ כתב/ה:
"

בחייאת , מי היבואנית של בטא? ואיך המחירים טיפסו שיהיו בריאים

"
היבואן זה מטרו.
יבואן הדו-גלגלי הגדול בישראל

4

אורח/ת - Shir Hadar

13 בספטמבר ב 15:04

ווא .. וואו.. וואו .. 🥰🥰🥰

5

אורח/ת - Roy Malyanker

13 בספטמבר ב 15:04

איזה דבר יפה...... איזה מכונה 💗💗💗💗💗💗💗

6

אורח/ת - Amir Morag

13 בספטמבר ב 15:06

יפיוף..

7

אורח/ת - Liron Glickman

13 בספטמבר ב 15:06

לדעתי יהיה להיט ענק בישראל בגלל המידות שלו, שלא צריך להיות 1.90 גובה בשביל להנות ממנו ומתהלכי מתלה מכובדים ביותר פלוס מרווח גחון מעולה

8

Ogash Ofer

13 בספטמבר ב 22:20

בטא - רקטה
אכן נראה מעולה ועושה חשק לרכוב!