אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

ב.מ.וו משיקה בישראל שני אופנועי רודסטר קלאסיים-חדשים

ב.מ.וו אופנועים BMW Motorrad, משיקה בישראל את ה-R 12 nineT ואת ה-R 12 - שני אופנועי רודסטר קלאסיים-חדשים

image

BMW R 12

ה-R nineT הוצג בשנת 2013 כאופנוע רודסטר קלאסי, וכבר מתחילת דרכו היה אופנוע המשלב בין עיצוב קלאסי, טכנולוגיה מתקדמת ויכולות התאמה אישית נרחבות. את אותה הרוח ממשיך ה-R 12 nineT שפותח על בסיס עיקרון "The Spirit of nineT" והוא זוכה לעיצוב מיוחד בשילוב אפשרויות התאמה אישית גבוהות.לצידו, ה-R 12 החדש פותח על בסיס העיקרון המנחה "The Spirit of Easy" שמשמעותו רכיבה "קולית" ורגועה על אופנוע קרוזר קלאסי ובסיסי יותר.

ה-R 12 nineT וה-R 12 מצוידים במגוון טכנולוגיות מתקדמות לבטיחות ברכיבה: מערכת ABS Pro להטייה ובקרת אחיזה דינמית (DTC) מסייעות לשמור על שליטה מלאה באופנוע בכל תנאי דרך. מצבי רכיבה שונים מאפשרים להתאים את תגובת האופנוע לסגנון הרכיבה של הרוכב ולתנאי הדרך.

image

BMW R 12

התאמה אישית

שני האופנועים מתאפיינים בשפת העיצוב המסורתית של BMW MOTORRAD בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואפשרויות נרחבות להתאמה אישית. שניהם מצוידים במנוע בוקסר – אלמנט אייקוני באופנועי BMW.

ה-R 12 nineT מצוייד במיכל דלק מאלומיניום. הארגונומיה עברה מקצה שיפורים בהשוואה לדגם הקודם בעיקר הודות למיכל דלק קצר יותר וצר יותר בחלקו האחורי, וכעת הרוכב נמצא קרוב יותר לכידון.

מכל הפלדה שב-R 12 החדש, המזכיר את מכל הדלק של ה-BMW /5 משנות ה-70 של המאה הקודמת, מגיע בעיצוב. לכל אלה מתלווים גלגל קדמי בגודל 19 אינץ' וגלגל אחורי בגודל 16 אינץ'.

BMW Motorrad מציעה מגוון של אביזרים מקוריים, המאפשרים לכל רוכב להתאים את האופנוע שלו לטעמו האישי. החל ממערכות פליטה ייחודיות וכלה במגוון רחב של מושבים, כידונים ואביזרי נוחות.

image

BMW R 12 nineT

מנוע בוקסר ושלדת צינורות חדשה

במהלך 100 השנים האחרונות, השימוש במנוע בוקסר בעל שני צילינדרים ובגל הינע היו שם נרדף ל-BMW Motorrad. כדי להמשיך במורשת זו, הדגמים החדשים הוצגו כחלק מחגיגות 100 השנה וכחלק מהרצון לתת דגש נוסף למערכת הנעה ייחודית זו.
מנוע הבוקסר בנפח 1,170 סמ"ק, המבוסס על המנוע שהוצג בשנת 2007 עם ה-BMW HP 2 Sport, מתאפיין במערכת קירור אוויר/שמן והוא מותקן בדגמי BMW אופנועים רבים אחרים. הספק המנוע מגיע לכדי 108 כ"ס ב-7,000 סל"ד ב-R 12 nineT ו-95 כ"ס ב-6,500 סל"ד ב-R 12. נתון המומנט עומד על 115 ניוטון מטר ב-6,500 סל"ד (R 12 nineT) ו-110 ניוטון מטר ב-6,000 סל"ד (R 12), ומהירות המנוע המקסימלית מגיעה ל-8,500 סל"ד.
שלדת הצינורות עברה פיתוח חדש לגמרי והיא שונה מזו שב-R nineT היוצא, אשר הייתה מורכבת ממסגרת ראשית קדמית ואחורית. השלדה החדשה היא קלה יותר ובעלת מראה נקי יותר וקלאסי, כאשר שלדת הזנב עשויה גם היא מצינורות פלדה המוברגים אל המסגרת הראשית.

image

BMW R 12 nineT

שעונים עגולים קלאסיים, צג דיגיטלי ושקע 12 וולט ו-USB-C

ה-R 12 nineT החדש מגיע עם מסך דיגיטלי חדש וצבעוני, שקע USB-C בצד שמאל ושקע 12 וולט בצד ימין. ה-R 12 מגיע עם שעון עגול אחד המציג את מהירות הרכיבה, אולם ניתן לצייד אותו במד מהירות מנוע מתוך קטלוג האביזרים המקוריים של BMW Motorrad.

מאפיינים עיקריים:

  • עיצוב קלאסי של רודסטר וקרוזר
  • מנוע בוקסר בעל 2 צילינדרים עם מערכת קירור אוויר/שמן
  • R 12 nineT מספק 108 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-115 ניוטון מטר ב-6,500 סל"ד
  • R 12 מספק 95 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-110 ניוטון מטר ב-6,000 סל"ד
  • מערכת פליטה המותקנת בצד שמאל עם מפלט כפול
  • בית מסנן אוויר חדש הממוקם מתחת למושב
  • שלדת צינורות אחת עם חלק אחורי המחובר באמצעות ברגים
  • מזלג הפוך טלסקופי (כוונון מלא ב-R 12 nineT)
  • מערכת בלימה ABS Pro להטייה עם קליפרים בעלי 4 בוכנות ודיסקים בקוטר 310 מ"מ
  • אפשרויות התאמה אישית נרחבות באמצעות אביזרים מקוריים של BMW Motorrad
מצבי רכיבה סטנדרטיים:
  • R 12 nineT: שלושה מצבים - גשם, כביש ודינמי
  • R 12: שני מצבים - Roll ו-Rock
  • בקרת אחיזה דינמית (DTC) ובקרת מומנט מנוע כסטנדרט
  • צג דיגיטלי חדש ב R12 nineT ושעון עגול קלאסי ב R12
  • מערכת Keyless Ride כסטנדרט

מחירים:

דגם

הספק

מחיר כולל מעמ

אגרת רישוי

כולל מעמ ואגרה

R12 NINE T

Pure

108

₪ 135,000

₪ 337

₪ 135,337

R12

Pure

95

₪ 123,000

₪ 337

₪ 123,337

172664068209717266406824071726640682732

172664071629017266407165111726640716858