קיה kia משיקה בישראל את הפיקנטו - מכונית המיני הנמכרת בישראל! בגרסה המעודכנת, עם עיצוב חדש ומערכות בטיחות חדשות בתקן GSR הכולל ISA כסטנדרט
קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל, עם למעלה מ-127,000 מסירות מהשקת הדגם בשנת 2011 ועד היום, עכשיו בגרסה חדשה עם תקינה אירופאית העדכנית ביותר, תחת פילוספית העיצוב החדש של קיה 'Opposites United'
ה-Picanto החדשה מציעה שדרוג משמעותי עם אבזור נוחות ומערכות בטיחות משודרגות.
הפיקנטו המחודשת זוכה לחתימת אור חדשה מקדימה ומאחור, יחד עם עיצוב חדש לפגושים ופנסי ה-LED בגרסת GT Line.
כבר בגרסת הכניסה LX הפיקנטו החדשה מגיעה עם חישוקי סגסוגת 15 אינץ', בעוד גרסת GT Line מציעה
ה-GT Line מגיעה עם תאורת LED מלאה מקדימה ומאחורה, פגושים מעוצבים וגריל קדמי להדגשת אלמנטים ספורטיביים. נוסף לכך לפיקנטו מבחר של תשעה צבעים חיצוניים.
תא הנוסעים של הפיקנטו זמין ב 2 גימורים שונים.
דגם LX מגיע עם מושבי בד וגימור בצבע שחור, בעוד דגם GT Line כולל ריפודי עור מלאכותי משודרג וגימור שחור מבריק.
לוח מחוונים דיגיטלי חדש, עם תצוגה בגודל 4.2 אינץ' משלים את האווירה הטכנולוגית בתא הנוסעים. עור מלאכותי מייצג את הצעד הראשון באסטרטגיה של קיה להפוך את צבעי הרכב, החומרים והגימורים שלה לברי קיימא. שלב ראשון הוא 'ללא עור', כלומר קיה מתכננת להפסיק את השימוש בעור בכלי הרכב שלה, החל מה-EV9. שלב 2 מייצג '10 פריטי חובה', כלומר 10 חומרים שקיה זיהתה כבעלי קיימא במיוחד שבכוונתה לשלב בכלי הרכב שלה בעתיד, ושלב 3 מייצג 'ייצור ביולוגי', חדשנות של חומרים ידידותיים לסביבה.
הפיקנטו החדשה מגיעה עם מנוע בנזין בתקן Euro 6e החדש, בנפח 1.2 ליטר, הכולל מגוון טכנולוגיות להפחתה של פליטת מזהמים וצריכת דלק בעזרת סירקולציה משופרת של גזי הפליטה ותזמון שסתומים אופטימלי, בנוסף על מערכת קירור משודרגת.
תיבת הילוכים אלקטרונית (AMT), המבוססת על תיבת חמישה הילוכים ידנית עם מפעילי מצמד והעברת הילוכים אוטומטית משלבת את יעילות הדלק של תיבת הילוכים ידנית קונבנציונלית עם הנוחות של תיבת הילוכים אוטומטית במטרה להפוך את התנועה העירונית לנוחה הרבה יותר.
פיקנטו בעלת מתלים עצמאיים מסוג מקפרסון מלפנים וסרן אחורי מסוג קורת פיתול. בסיס הגלגלים הארוך יחסית של הפיקנטו תורם לשיפור טבעי באיכות הנסיעה וביציבות בכל סוגי הכבישים.
מערכת ההיגוי מספקת תגובות מיידיות לפקודות הנהג, עם 2.8 סיבובים מנעילה לנעילה. בעזרת מיקום הגלגלים הקדמיים קרוב לקדמת הרכב, מושג משקל נמוך לפני הסרן הקדמי.
פיקנטו מציעה בקרת חלוקת מומנט ע״י מערכת הבלמים (TVBB-Torque Vectoring By Braking)- פונקציה נוספת של מערכת בקרת היציבות האלקטרונית (ESC).
הפיקנטו החדשה מגיעה עם מסך מגע 'צף' בגודל 8.0 אינץ' ותצוגה דיגיטלית ברזולוציה של 4.2 אינץ' בלוח המחונים.
המערכת כוללת קישוריות אלחוטית ל Apple CarPlay וגם Android Auto כסטנדרט, עברית מלאה ואפליקציות ניווט וחניה Waze ו Pango .
הפיקנטו החדשה כוללת את מערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) של קיה, ומגוון מערכות בטיחות אקטיביות לשיפור בטיחות הנוסעים.
מערך הבטיחות המתקדם בתקן GSR כולל Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) עם זיהוי רכבים, רוכבי אופניים והולכי רגל.
מערכת LFA משתמשת במצלמה הקדמית כדי לנטר את סימוני הכביש, תוך שליטה בהיגוי כדי לשמור את המכונית במרכז הנתיב שלה. יתרה מכך, הפיקנטו החדשה מצוידת באיתות עצירת חירום (ESS), אשר מהבהב אוטומטית את נורות האזהרה כדי להתריע למכונית מאחור אם הנהג בולם בפתאומיות. בקרת סיוע לזינוק בעליה (HAC) מחזיקה את המכונית על הבלם כדי להבטיח שהמכונית נשארת במקום, גם כאשר הכביש משופע.
בנוסף, הפיקנטו החדשה מצוידת כסטנדרט גם במערכות ניהול יציבות הרכב (VSM), בקרת בלימה בפניות (CBC) ויציבות קו ישר (SLS), המסייעות לנהגים לשמור על שליטה בבלימה ובפניות. לבסוף, הפיקנטו מצוידת ב 7 כריות אוויר, כולל כרית לברכי הנהג.
2 תגובות
1
אורח/ת - יהודה
20 בספטמבר ב 01:25
לא ידעתי שהפיקנטו זה הרכב הנמכר בישראל
חוץ מזה כתבה שלא מעניינת באתר השטח
2
Ogash Ofer
20 בספטמבר ב 11:07
לא ידעתי שהפיקנטו זה הרכב הנמכר בישראל
חוץ מזה כתבה שלא מעניינת באתר השטח
תגובות