שטח 4X4 > כתבות > חדשות

טורס KGM Torres הגיע ארצה בגרסת הנעה קדמית או כפולה

טלקאר - יבואנית KGM (לשעבר סאנגיונג) משיקה בישראל את הטורס Torres רכב בקטגוריה ‏SUV-C - הסגמנט המבוקש בישראל עם למעלה מ-40% מסך המכירות השנתי של רכב בישראל.
לטורס מראה מרובע וקשוח, יכולות שטח צנועות אך ביצועים ונוחות טובים בכביש עם מערכות בטיחות וגימור פנים מפנק לנוסעים ברכב

1726676278453

KGM מרחיבה את היצע הדגמים ומתכננת להגדיל מכירותיה, גם בישראל, באופן משמעותי כשהיא מציעה כלי רכב בעלי מערכות הינע כפולות - 4X4 בראש הרקסטון, כפי שנקנה מסאנגיונג והוצג לאחרונה לאחר מתיחת פנים (קישור). גם בגרסה של הנעה בודדת - הנעה אחורית (קישור), וכלים חדשים כמו הטורס TORRES, שזה עתה הושק בישראל בגרסת 4X4 (ללא הילוך כוח) ובגרסה של הנעה בודדת - הנעה קידמית.
בעתיד הקרוב יציע הטורס 3 סוגי הנעות - בנזין, היברידי ו-100% חשמל.

הדגם החדש נשען על ניסיון ומורשת ארוכת שנים של סאנגיונג בפיתוח וייצור של רכבי שטח מעוצבים וקשוחים. הטורס החדש יהיה זמין ב-2 רמות גימור עשירות באבזור נוחות ובטיחות: דגם Executive עם הנעה קדמית (2X4) ודגם Luxury עם הנעה כפולה (4X4) ויכולות שטח צנועה אך ייחודיות לקטגוריה של פנאי שטח SUV-C.

1726676289442

חטיבת הינע

הטורס מצויד במנוע ה-1.5 טורבו בנזין המספק מומנט של 28.5 קג"מ והספק מרבי של 163 כ"ס, משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בת 6 הילוכים.
המנוע ותיבת ההילוכים הפלנטרית מציעים נסיעה נוחה וכוח זמין בכבישים מפותלים ובכבישים בשטח הררי.

1726676294481

עיצוב חיצוני

העיצוב החיצוני משדר אסתטיקה קשוחה (כיאה לרכב 4X4), בעוד שהפנים מציע חלל נעים, נוח ועכשווי.

בחזית הרכב, גריל קדמי ייחודי בשילוב יחידות תאורה קדמית ותאורת יום LED.
במבט מהצד, בתי גלגלים מודגשים המאכלסים חישוקי סגסוגת בגודל 18 או 20 אינץ' , מראות צד גדולות עם תאורת איתות LED וקורה C (הקורה השלישית בירכתי הרכב) מודגשת בצבע כסף מטאלי. חלקו האחורי של ה-Torres ממשיך את קו העיצוב החסון, עם בליטה המדמה גלגל חליפי (הרכב מגיע ללא גלגל חלופי בהתאם לתקן האירופי) ושם הדגם בולט במרכזה, תאורת LED מעוצבת ועיטורים בצבע כסוף.

1726676286535

עיצוב פנימי

טורס מציע נוחות ושימושיות רבה, עם תא נוסעים מרווח ושפע מקום למטען כדי למקסם את הנגישות והנוחות.

תפעול חלק ניכר ממערכות הרכב מתבצע באמצעות מסך 8 אינץ' ברזולוציה גבוהה הממוקם בתחתית הקונסולה המרכזית במקום ברור ונגיש, מעליו ממוקם מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ' הכולל תמיכה בשיקוף סלולרי Apple CarPlay ו Android Auto עם פקדים פיזיים לתפעול נוח ומול עיני הנהג מסך נוסף בגודל 12.3 אינץ' עבור לוח המחוונים.

1726676294816

מידות

הטורס מציע רוחב של 1,890 מ"מ – הרחב ביותר בסגמנט של ה- SUV-C, שטח מטען בנפח גדול הנע בין 599 ליטר של תא מטען ועד 1,662 ליטר עם מושבים מקופלים.

כושר הגרירה של טורס הוא עד 1.5 טון לנגרר עם בלמים ו-750 ק"ג עבור נגרר ללא בלמים.

1726676282492

רמות אבזור

כבר מגרסת הכניסה Executive 2WD הטורס מציע שפע של אבזור נוחות ובטיחות:

בטיחות
7 כריות אוויר (כולל כרית קדמית מרכזית בין הנהג לנוסע), מערכת למניעת התנגשות קדמית (כולל בלימה), מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור רכבים ב"שטח מת" כולל תנועה חוצה מאחור, התרעת עייפות נהג, תאורה גבוהה אוט' ועוד.

נוחות
מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ' כולל שיקוף לסלולרי ומצלמה אחורית, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, בלם חניה אלקטרוני EPB, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, כולל חימום ואוורור, חימום מושבים אחוריים, ריפוד עור סינטטי, תאורת LED מלאה (פנסי חזית, פנסים אחוריים, פנסי ערפל ותאורה פנימית), מפתח חכם, חלון גג חשמלי חישוקי סגסוגת 18 אינץ' ועוד.

רמת גימור Luxury 4WD מוסיפה מערכת הנעה כפולה, חימום הגה, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי סגסוגת 20 אינץ' וצמיגים בחתך 45 (נבחר מטעמי עיצוב ודרישת הקהל ופחות מתאים לשימוש בשטח).

1726676289975

מחירים

דגם Executive 2WD במחיר של 174,900 ש"ח

דגם Luxury 4WD במחיר של 189,900 ש"ח

1726676285567

1726676276331172667627721817266762779061726676279082172667627957817266762800481726676280498172667628102317266762814801726676283026172667628191717266762834761726676283837172667628422617266762845641726676284918172667628532217266762858971726676286232172667628680017266762870081726676287348172667628754517266762878581726676288105172667628844417266762887641726676289070172667628964717266762902701726676290945172667629068417266762912551726676291525172667629176817266762926131726676292055172667629228717266762928801726676293080172667629340917266762940451726676294306172667629509317266762952981726676295500172667629583017266762959721726676296279172667629660017266762968431726676297272172667629759417266762982431726676297882

תגובות

6 תגובות

1

אורח/ת - אריה

19 בספטמבר ב 17:47

נסיון להעתיק את החזית של הגראנד צירוקי...

2

Ogash Ofer

19 בספטמבר ב 21:18

אורח/ת - אריה כתב/ה:
"

נסיון להעתיק את החזית של הגראנד צירוקי...

"
כנראה שיש יד מכוונת...

3

אורח/ת - אבי גיל

20 בספטמבר ב 01:24

איזה תמונות! ואיזה ביצועים!!
נראה לי שקצת החמאתם לרכב יותר מידי בביצועי השטח...

4

Ogash Ofer

20 בספטמבר ב 11:09

אורח/ת - אבי גיל כתב/ה:
"

איזה תמונות! ואיזה ביצועים!!
נראה לי שקצת החמאתם לרכב יותר מידי בביצועי השטח...

"
אכן עם צמיגים בחתך 45 היה קצת מפחיד לנסוע מהר על השבילים. אבל הצלם דרש... ולי לא הייתה ברירה אלא לפחד ולצד זה גם ליהנות.
בהחלט קצה מעטפת הביצועים של הרכב.

5

אורח/ת - ינאי

24 בספטמבר ב 14:31

מרווח גחון? זויות?

6

Ogash Ofer

24 בספטמבר ב 17:38

אני לא זוכר שראיתי נתונים שפורסמו בעניין.
אני יכול להעריך כ- 19.5 ס"מ מרווח גחון וגם זוויות סבירות לרכב ללא הילוך כוח וללא יומרות של רכב לשטח טרשי, אלא רק לשבילים (וקצת לקרח ובוץ על דרך כבושה).