ה-450 Rally של חברת KOVE הסינית מגיע לישראל ומסווג כאן בקטגוריה של אופנועי אדוונצ'ר בנפח בינוני.
ה-450 Rally הוא האופנוע שעל בסיסו התחרתה קבוצת KOVE הרשמית במרוץ ראלי דקאר בשנתיים האחרונות
יבואנית KOVE לישראל מתחילה בשיווק וההפצה של ה-450 Rally, המיועד לקטגורית ניפחי הביניים של אופנועי האדוונצ'ר.
דגם זה, שעל בסיסו התחרתה קבוצת KOVE הרשמית במרוץ ראלי דקאר בשנתיים האחרונות, מגיע ארצה ופותח בשוק הישראלי קטגוריה חדשה לחלוטין, Rally450 חוקי לכביש.
ה-450 Rally בעל משקל עצמי "רטוב" של - 145 ק"ג, כולל 14 ליטר דלק.
ה-450 Rally עושה שימוש במנוע סינגל DOHC, מקורר נוזל ושמן בנפח 449 סמ"ק, מוזרק דלק, עם הספק של 47 כ"ס המושגים ב-9,500 סל"ד ומומנט של 4 קג"מ המושגים ב-7,000 סל"ד.
האופנוע מצויד בגלגלי שפיצים במידות המותאמות לרכיבת ראלי אדוונצ'ר – 21 אינץ' מלפנים ו-18 אינץ' מאחור, עם צמיגי CST בהגדרה של 50/50 בין שטח לכביש.
עוד מצויד האופנוע במערכת למניעת נעילת גלגלים בבלימה (ABS) הניתן לביטול בגלגל האחורי או בשני הגלגלים, דיסק קידמי צף בקוטר 298 מ"מ עם קאליפר בעל 2 בוכנות , ובלם דיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ בעל קאליפר עם בוכנה יחידה. לאופנוע אופשרות ל- 3 מיכלי דלק בנפח כולל של 31 ליטרים ובקוקפיט הרוכב ישנו מסך TFT המציג מידע רב ושימושי לרוכב תוך כדי תנועה.
ה-450 Rally מוצע בזוג גרסאות גובה לבחירת הרוכב:
גרסה גבוהה: בסיס גלגלים באורך 1490 מ"מ, מרווח גחון גבוה של 310 מ"מ וגובה מושב של 960 מ"מ, הדגם מצויד מלפנים במתלים מתוצרת Yu An הפוכים (USD) בקוטר 49 מ"מ עם מהלך של 305 מ"מ ומתכווננים עם אפשרות לכיוון השיכוך ומהירות ההחזרה. הבולם אחורי מתוצרת Yu An עם מהלך של 300 מ"מ מתכוונן באופן מלא עם אפשרות לכיוון השיכוך, עומס הקפיץ ומהירות ההחזרה.
גרסה נמוכה: בסיס גלגלים באורך 1475 מ"מ, מרווח גחון של 270 מ"מ וגובה מושב של 910 מ"מ, הדגם מצויד מלפנים במתלים מתוצרת Yu An הפוכים (USD) בקוטר 49 מ"מ עם מהלך של 270 מ"מ המתכווננים עם אפשרויות לשינוי מהירות ההחזרה ומהירות השיכוך. הבולם אחורי מתוצרת Yu An עם מהלך של 260 מ"מ מתכוונן באופן מלא עם אפשרות לכיוון מהירות ההחזרה, מהירות השיכוך ועומס הקפיץ.
בכל שאר הנתונים, 2 הדגמים זהים זה לזה.
מחיר המחירון של ה-KOVE 450 Rally יעמוד על 59,770 שקלים כולל אגרות, הוצאות רישוי ומע"מ.
לרגל תחילת שיווק הדגם בישראל מחיר ההשקה למשלוח הראשון יעמוד על 55,770 שקלים בלבד כולל אגרות לרוכשים בעסקאות מזומן.
מושב גבוה / מושב נמוך
אורך X רוחב X גובה 2190×805×1390 מ"מ / 2190×805×1390 מ"מ
בסיס גלגלים 1490 מ"מ / 1475 מ"מ
גובה מושב 960 מ"מ / 910 מ"מ
נפח מיכל 14 ליטר / 14 ליטר
משקל רטוב 145 ק"ג / 145 ק"ג
מרווח קרקע 310 מ"מ / 270 מ"מ
סוג מנוע | צילינדר אחד, DOHC, קירור ע"י נוזל, קירור ע"י שמן |
נפח | 449 סמ"ק |
קדח×מהלך | 94.5×64 מ"מ |
תמסורת | שרשרת |
הספק מרבי | 51 כ״ס ב-9,500 סל״ד |
מומנט מרבי | 4 קג״מ ב-7,000 סל״ד |
הזנת דלק | מערכת הזרקה אלקטרונית |
מהירות מרבית | 170 קמ"ש |
14 תגובות
1
אורח/ת - אבולוציה
04 באוקטובר ב 15:06
פעם אמרו רק יפני (ועדיין אומר), אחר כך אוסטרי (כולם כיום מאותו המפעל) ויש מצב שבקרוב נאמר "זה סיני זה טוב"
2
אורח/ת - Iftach Dvash
04 באוקטובר ב 21:48
איך נוסע?
3
אורח/ת - Iftach Dvash
04 באוקטובר ב 21:51
מעניין איך ירגיש בנקרות ...
4
אורח/ת - Ran Setton
04 באוקטובר ב 21:53
לא זכור לי אופנוע מסקרן יותר.
5
אורח/ת - Arik Yakir
04 באוקטובר ב 21:55
יש להם דגם 500 עם בולמינkyb
מעניין למה שמו פה בולמים סינים ומה זה אומר ?
6
אורח/ת - Tomi Kormanyos
04 באוקטובר ב 21:56
מחיר כניסה ודגמי פקטורי בהמשך ...
7
אורח/ת - Haim Litman
04 באוקטובר ב 21:57
לפי ה SPC גובה מושב 910 ו 960. לשם השוואה הטנרה 700 שנחשב גבוה הוא 880...
"הישראלי" הממוצע הוא 1.7 ס"מ .... רק אומר
8
אורח/ת - Stav Moati
04 באוקטובר ב 21:57
170 קמ"ש מהירות מרבית?
9
אורח/ת - Ran Setton
04 באוקטובר ב 21:58
תחשוב עליו כעל אופנוע שטח, שיותר מתאים לראלי.
זה לא תחליף לדוש גדול נפח.
10
אורח/ת - Tomi Kormanyos
04 באוקטובר ב 21:58
יחסי העברה
11
אורח/ת - Arik Yakir
05 באוקטובר ב 10:07
לא ברור אם ההספק 47 או 51 כ''ס...
פעם זה פעם זה
12
אורח/ת - Vered Dori
05 באוקטובר ב 10:08
ברוב המקומות מופיע 145 ק"ג יבש, ממדידה על משקל ממשיהוא בפייסבוק זה מתאים ל-145 ק"ג בלי נוזלים בכלל, המידע שלהם ברשת לא אחיד.
13
Ogash Ofer
05 באוקטובר ב 10:16
לא זכור לי אופנוע מסקרן יותר.
14
אורח/ת - יובל
05 באוקטובר ב 18:25
נראה כלי מטורף בא להביא אחד כזה חבל על הזמן
תגובות