שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דואר ה- 23/07/02

דואר

טיול יחיד ומיוחד לאור ירח

ביום חמישי הזה ה - 25/07 נצא לטיול לאור ירח באוירה וחוייה של תשכח מלבכם לאורך זמן, באחד המסלולים היפים בארץ. היציאה בשעה 19:45 מ נחל נפחא, נסע לכיוון מאגורות נחש צמא שם נעצור להפסקת קפה , נערוך תצפית לעבר בקעת צין, ונמשיך על ציר הנפט לכיוון דרום. נרד במעלה נח למכתש רמון שם נתמקם ללינת לילה. עם שחר נסע דרומה על ציר הנפט ואת ארוחת הבוקר נאכל בנחל ארדון. משם נמשיך דרומה לכיוון נחל כרכום, נחל ארוד נעלה במעלה רמון- עבירות קשה!!!. נסיים במצפה רמון. מס' המקומות מוגבל !!! המחיר לחברי מועדון 225 ש''ח בלבד


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

טיול יחיד ומיוחד לאור ירח

מבצע ענק עריסת אלומנים + גגון

מבצע מטורף לחלוטין - מעכשיו יש מקום לכולם!!! תמיד לא היה לכם מספיק מקום ברכב אבל העריסה היתה יקרה מדי!!!. עכשיו יש פתרון- אתר השטח יוצא במבצע בלעדי עריסה איכותית מאלומניום המגיעה עם גגונים לכל רכבי השטח בארץ. - לעריסה שלושה גדלים :1.025X 1.40, 1.04 X 1.63 , 1.17 X 1.70 . לכל אלו המעוניינים לראות את העריסה ניתן להגיע לתצוגה בכפר-אז''ר - בתיאום טלפוני.


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

מבצע ענק עריסת אלומנים + גגון

מוצר חדש- דיבורית מראה אוניברסלית

חדש- דיבורית איכותית המתלבשת על מראת הרכב. הדיבורית איכותית ביותר ואין צורך לבצע חורים להתקנתה. יתרונה הגדול של הדיבורית הוא בהיותה אוניברסלית- מתאימה לכל סוגי הטלפונים הסלולריים. כמו כן לדיבורית אפשרות הקלטה של שיחות או מזכרים קצרים עד 60 ש'. מחיר לחברי מועדון: 429 ש''ח בלבד.


לפרטים נ מוצרים נוספים והזמנות לחצו כאן

מוצר חדש- דיבורית מראה אוניברסלית

מחשב לרכב - POINTERPC

המערכת האידאלית לניווטי שטח: - מבט אחד על המסך ואתה רואה את מיקומך המדוייק על גבי מפת סימון שבילים, את המסלול שקבעת, בלי מפות מתבלות וקיפולים, בלי פנסים ובלי בלבולים. הקלטת מסלול תוך נסיעה, הורדת מסלולים מומלצים מהאינטרנט שליחת מסלול לחבר וכל זאת מהרכב, בשטח! ניווט עירוני: - הכוונה קולית עד ליעד במסלול הקצר ביותר.


לפרטים נ מוצרים נוספים והזמנות לחצו כאן

מחשב לרכב - POINTERPC

הדרכת חולות מקצועית - יום שבת ה - 03/08/02

בתאירך ה- 03/08/02 (יום שבת) נפגש להדרכת חולוץ מיקצועית, כל הפתרונות, היתרונות, החילוצים והבעיות בנסיעת חולות. נהיגת חולות מתבססת על מהירות, רציפות והמשכיות, לכן הנהיגה קשה ומתקדמת יותר. בחירת הציר צריכה להיות טובה ומהירה יותר משטח רגיל, התגובות צריכות להיות נכונות וחדות, כל טעות תגרור אחריה תוצאה חריפה. הדרכה זו מומלצת לכל מי שעבר הדרכה בסיסית. מחיר לחברי מועדון: 420 ש''ח בלבד לרכב


לפרטים נוספים והרשמה און -ליין לחץ כאן

הדרכת חולות  מקצועית - יום שבת ה - 03/08/02

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי'' ותתחילו להרויח

עוד לא חבר ב''מועדון אתר השטח הישראלי''- עכשיו זה הזמן! אתר השטח הישראלי רותה לתת לחברי את המקסימום, חברי המועדון מקבלים כרטיס חבר ונהנים מהנחות מיוחדות לחברי מועדון בלבד הזולות בעשרות אחוזים מהמחירים הנהוגים בשוק. בנוסף לחברי המועדון מובטח מקום שמור בפעלהמועדון על פני אלו שאינם חברים, זכאים להשתתף בפעילויות מיוחדות שהמועדון מארגן ועוד. חברי המועדון זוכים מהאפשרות להתקשר אלינו בכל שאלה המציקה לכם בתחום ה- 4X4 על מנת לקבל מידע אמין וזמין. בנוסף להנחות ולהטבות הרבות להן אתם זוכים בתור חברי מועדון, הנכם מקבלים גם הטבות והנחות בבתי עסק שונים - הנמצאים איתנו בקשרים עיסקיים. הצטרפו עוד היום וגם אתם תרויחו! מחיר החברות לשנה רק 120 ש''ח, 10 ש''ח לחודש.


להצטרפות למועדון לחצו כאן

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי'' ותתחילו להרויח

תגובות

0 תגובות