שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מרצדס משיקה בישראל את דגמי G Class החדשים

דגמי ה-G Class לשנת 2025 של מרצדס מגיעים לישראל.
דגמי ה-G החדשים מגיעים ב-4 גרסאות שונות הכוללות בנזין, דיזל, AMG וגרסת EQ חשמלית

image

מרצדס מציינת 45 שנה לתחילת ייצורו של ה-G class ומתחילה בשיווק דגמי ה-G Class החדשים לשנת 2025 בישראל.
ה-G class משווק בארץ ב-4 גרסאות הכוללות בנזין, דיזל, AMG ולראשונה, גם דגם חשמלי G 580, כולל את הגרסה הייחודית הראשונית - Edition One.

מרצדס G 580 חשמלי בעל טכנולוגיית ה-EQ, עם צריכת אנרגיה משולבת של 30.4-27.7 קוט"ש/100 ק"מ, פליטת פחמן דו חמצני משולבת 0 גרם/ק"מ (דרגה A). ה- G 580 החשמלי מגיע עם סוללת ליתיום-יון במתח גבוה של 116 קילו-וואט ומאפשרת טווחים של עד 453 קילומטרים.

מבחינת טעינה, ה-G 580 מגיע עם טעינה מהירה (DC) עד 200 קילוואט המאפשרת 170 ק"מ ב-32 דקות, וטעינה איטית (AC) עד 11 קילוואט. במטרה להגן על הסוללה מפני חדירת מים ולכלוך, היא מאוחסנת במארז עמיד בפני פיתול.

image

הגרסה החשמלית עם הספק מירבי של 432 קילוואט, 587 כ"ס ו-1,164 נ"מ מומנט מירבי.

גרסת הדיזל ה-G 450 d בעלת נפח מנוע של 2,989 סמ"ק, 367 כ"ס ו-750 נ"מ מומנט מירבי.

גרסת הבנזין וה-G 500 בעלת נפח מנוע של 2,999 סמ"ק, 449 כ"ס ו-560 נ"מ מומנט מירבי.

גרסת ה-AMG 63 (בנזין) בעלת נפח מנוע של 3,982 סמ"ק עם 585 כ"ס ו-850 נ"מ מומנט מירבי. גרסת הספורט יכולת להאיץ מ-0 ל-100 תוך 4.4 שניות בלבד.

כל הדגמים מצוידים במערכת היברידי מתונה של 48 וולט, המסייעת בהפחתת צריכת הדלק ושיפור הביצועים.

קישור לכל הכתבות וסיכומי ההדרכות של מרצדס G קלאס

image

עיצוב

דגמי ה-G החדשים מגיעים במספר צבעים – לבן, שחור ומדבר (בז') עם הגריל השחור האייקוני והכוכב במרכזו. צבע מותג חדש אופציונלי בשם South Sea Blue Magno לצד גריל בעיצוב חדש, כשמסביבו פס LED המאיר את הגריל, פס ההגנה בצידי הרכב וידי שחור מעוצבת עם כפתור ה-G.

במטרה לשמור על יכולות אווירודינמיות, הגדמים החדשים בעלי מכסה מנוע מוגבה, ספוילר נוסף על הגג בשביל אופטימיזציה של זרם האוויר ואלמנטים מעל הגלגלים ובאזורים נוספים ברכב.

בנוסף, קיימת אופציה לשנות את גלגל ספייר המיתולוגי של ה-G Class מעיגול לריבוע, כשבתוכו כל הציוד הדרוש לטעינה.

ה-G 580 מביא עימו מספר פיצ'רים חדשים כמו ה-G Roar שמביאה את הקולות העוצמתיים של ה-G Class לעולם החשמלי, וכן פיצ'רים חדשים של ה-EQ שמספקים מידע על מצב הסוללה, הטווח והצריכה.

כלל הגרסאות מכילות את מערכת ה-MBUX בגודל 12.3 אינץ' שעובר ל"תנאי שטח" (ה-"Off-road Cockpit") בלחיצת כפתור ונותן בזמן אמת מידע על הזווית בו נמצא הרכב, לחץ האוויר בגלגלים, הקורדינטות ועוד אלמנטים קריטיים לנסיעה בשטח, והיא מכילה גם מצלמת 360 שמראה בין היתר את תחתית הרכב.

image


יכולות

כלל דגמי ה-G מגיעים עם כפתור ה-Low Range, שמעביר למצב שטח, המספק יותר מומנט, יעילות באנרגיה ועוד. בין היכולות, זווית טילט של 35 מעלות ומקסימום עומק קיפול (Folding depth) של 850 מילימטר לנסיעה בתוך המים (עלייה של 150 מילימטר מהמנוע הקונבציונלי). היכולת מאפשרת מעבר במילי-שניות של כוח ממנוע למנוע אחר בשביל לתת יותר כוח.

כמו כן, מספר יכולות חדישות וביניהן ה-G Turn, שמאפשר לרכב להסתובב על הציר, וה-G steering לצמצום רדיוס הפניות בעיקולים חדים במיוחד וקרוז קונטרול בשטח, במהירות זחילה קבועה בעלייה ובירידה בצורה אוטומטית.

כלל הדגמים מגיעים עם מערכות הבטיחות והסיוע לנהג המתקדמות ביותר.

מחירים - דצמבר 2024: (לפי מע"מ 17%)

G 450 d דיזל – במחיר 1,450,000 ₪

G 500 בנזין – במחיר 1,550,000 ₪

AMG G 63 בנזין – במחיר 2,100,000 ₪

G 580 - EQ Technology חשמלי – במחיר 1,700,000 ₪

image

תגובות

6 תגובות

1

אורח/ת - 4 גלגלים

20 בדצמבר 2024 ב 23:18

מה בן אדם צריך? רכב שטח שאיתו יגיע לכל מקום.
המחיר של המרצדס מופרע לגמרי.

2

אורח/ת - אין אלוהים

20 בדצמבר 2024 ב 23:19

איזה מחיר. שיהיו בריאים

3

אורח/ת - יוסי

13 בינואר ב 13:10

אם אני הזוכה בלוטו יש על מה לדבר

4

אורח/ת - אתם אתר שטח נא להתנהג בהתאם

15 בינואר ב 19:31

כתבה כזאת אולי היתה עוברת בגרון במדור ואללה רכב. כאן היינו מצפים מקצת יותר מידע על יכולות השטח אם יש כאלו בכלל.
הקטע על הכפתור של הlow הוא דוגמא מובהקת לכך. לא ברור אם זה בכלל low אמיתי, או משחק עם הניהול מנוע. בכלל נראה שאו שעשו קופי פייסט לחומר השיווק של היבואן, או שמי שכתב את הכתבה לא נהג מעולם ברכב שטח (או שניהם ביחד).

5

Ogash Ofer

אתמול ב 07:21

אורח/ת - אתם אתר שטח נא להתנהג בהתאם כתב/ה:
"

כתבה כזאת אולי היתה עוברת בגרון במדור ואללה רכב. כאן היינו מצפים מקצת יותר מידע על יכולות השטח אם יש כאלו בכלל.
הקטע על הכפתור של הlow הוא דוגמא מובהקת לכך. לא ברור אם זה בכלל low אמיתי, או משחק עם הניהול מנוע. בכלל נראה שאו שעשו קופי פייסט לחומר השיווק של היבואן, או שמי שכתב את הכתבה לא נהג מעולם ברכב שטח (או שניהם ביחד).

"
שים לב שמדובר בידיעה על תחילת השיווק ולא במבחן דרכים וגם חוות דעת של אף כתב.
זה מופיע תחת שם הכתב "אתר השטח" (כלומר ידיעה כללית).
וזה אכן מתורגם מתוך הידיעה השיווקית של היצרן.
לעומת זאת אם תקרא כתבה שהיא תחת שם של כותב - לדוגמה הח"מ, תוכל לראות בהבדל!
מבחן דרכים ללנדקרוזר 250 החדש:
https://www.4x4.co.il/article/16837
או אפילו את הכתבה הזו בהמשך להדרכת נהיגה על ה-G קלאס:
https://www.4x4.co.il/article/15311

6

Ogash Ofer

אתמול ב 07:23

ולשאלתך: ל-G קלאס יש הילוך כוח אמיתי! ו-3 נעילות מיכאניות נשלטות נהג וכל זה לצד מערכות אלקטרוניקה מתקדמות.
להעמקה על ה-G קלאס אתה יכול ללחוץ על התגית שבראש הידיעה ויפתחו לך כמה כתבות וידיעות על ה-G:
https://www.4x4.co.il/t/411