
אחרי גירסת החמש דלתות לסוזוקי ג'ימני שלא יכולה להימכר בשווקי המערב, הפעם גירסת 'פיק-אפ' 4X6 שמוצעת למכירה פומבית
מאת: אתר השטח הישראלי
23/03/25
את הסוזוקי ג'ימני לא צריך להכיר לגולשי 'אתר השטח'. אחד מהאייקונים האהובים ביותר בקהילת השטח, עוד מימי הסוזוקי SJ410 עם מנוע 1.0 ליטר מתחילת שנות ה – 80', דרך הג'ימני שהחליף אותו, ועד הג'ימני החדש ששמר על התצורה המקורית – עיצוב מקסים, משקל קל, יכולות שטח גבוהות של רכב קשוח, ועלויות אחזקה של רכב משפחתי סטנדרטי. (אם מה שרשמתי לא מצלצל לכם מוכר, אתם באתר הלא נכון).
ג'ימני. קרדיט יואב פולס
לאט לאט דלפו לרשת שמועות על ייצור של גירסת חמש דלתות לג'ימני, עד שיום אחד זה גם קרה, והג'ימני חמש דלתות הושק, אבל בהודו. לשווקים מערביים הוא לא יכול להגיע עקב העדר תקינה מתאימה. גם על זה בוודאי כבר שמעתם.
ג'ימני 5 דלתות. קרדיט סוזוקי
אנחנו כאן כדי לספר לכם על משהו שטרם שמעתם עליו, והוא גירסת 6X4, עם ארגז פתוח במבנה של טנדר.
הרעיון עלה בעקבות איורי פוטושופ ברשת, ובעלים רציני אחד באנגליה שהחליט לייצר את הג'ימני 6X4 בעצמו. התמונות שאנחנו מצרפים הן לא פוטושופ, אלא תמונות של רכב אמיתי, עם רישוי, שבמקרה גם עומד למכירה אם אתם בעניין.
ג'ימני 4X6. קרדיט Historics Auctioneers
הג'ימני 6X4 מונע עם המנוע המקורי, ללא טורבו, ועם הספק של 105 כ"ס ומומנט של כ – 14 קג"מ. ניתן להתקין קיט טורבו שיביא את ההספק לכדי כ – 170 כ"ס ומומנט מעל 27 קג"מ.
ההנעה לארבעת הגלגלים מתבצעת דרך תיבת ההילוכים האוטומטית המקורית, ומי שירצה בנוסף הנעה לכל ששת הגלגלים, הדבר אפשרי.
הג'ימני הספציפי ימכר באמצעות Historics Auctioneers וההערכה היא שהוא ימכר בין 40,000 ל – 50,000 ליש"ט.
אם אתם בעניין, ובסוף רכשתם, תזכרו איפה קראתם עליו לראשונה ותזמינו אותנו לסיבוב.
קרדיט לתמונות Historics Auctioneers
0 תגובות
תגובות