שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'ימני 4X6 - עוד גירסה לסוזוקי ג'ימני האהוב

אחרי גירסת החמש דלתות לסוזוקי ג'ימני שלא יכולה להימכר בשווקי המערב, הפעם גירסת 'פיק-אפ' 4X6 שמוצעת למכירה פומבית

את הסוזוקי ג'ימני לא צריך להכיר לגולשי 'אתר השטח' (קישור לפעילות המועדון). אחד מהאייקונים האהובים ביותר בקהילת השטח, עוד מימי הסוזוקי SJ410 עם מנוע 1.0 ליטר מתחילת שנות ה – 80', דרך הג'ימני שהחליף אותו, ועד הג'ימני החדש (קישור) ששמר על התצורה המקורית – עיצוב מקסים, משקל קל, יכולות שטח גבוהות של רכב קשוח, ועלויות אחזקה של רכב משפחתי סטנדרטי. (אם מה שרשמתי לא מצלצל לכם מוכר, אתם באתר הלא נכון).

image

ג'ימני. קרדיט: יואב פולס

לאט לאט דלפו לרשת שמועות על ייצור של גירסת חמש דלתות לג'ימני, עד שיום אחד זה גם קרה, והג'ימני חמש דלתות הושק, אבל בהודו (קישור). לשווקים מערביים הוא לא יכול להגיע עקב העדר תקינה מתאימה. גם על זה בוודאי כבר שמעתם.

image

ג'ימני 5 דלתות. קרדיט: סוזוקי

אנחנו כאן כדי לספר לכם על משהו שטרם שמעתם עליו, והוא גירסת 6X4, עם ארגז פתוח במבנה של טנדר.

הרעיון עלה בעקבות איורי פוטושופ ברשת, ובעלים רציני אחד באנגליה שהחליט לייצר את הג'ימני 6X4 בעצמו. התמונות שאנחנו מצרפים הן לא פוטושופ, אלא תמונות של רכב אמיתי, עם רישוי, שבמקרה גם עומד למכירה אם אתם בעניין.

image

ג'ימני 4X6. קרדיט: Historics Auctioneers

הג'ימני 6X4 מונע עם המנוע המקורי, ללא טורבו, ועם הספק של 105 כ"ס ומומנט של כ – 14 קג"מ. ניתן להתקין קיט טורבו שיביא את ההספק לכדי כ – 170 כ"ס ומומנט מעל 27 קג"מ.

ההנעה היא לארבעת הגלגלים הקדמיים (כמו לג'ימני 4X4 מקורי) כשהסרן האחורי שנוסף הוא חסר הנעה, ומי שירצה בנוסף הנעה לכל ששת הגלגלים, הדבר אפשרי.
הג'ימני 4X6 משתמש במנוע, תיבת ההילוכים האוטומטית וכל מערכת ההנעה המקורית.

הג'ימני הספציפי ימכר באמצעות Historics Auctioneers וההערכה היא שהוא ימכר בין 40,000 ל – 50,000 ליש"ט.

אם אתם בעניין, ובסוף רכשתם, תזכרו איפה קראתם עליו לראשונה ותזמינו אותנו לסיבוב.

1742562875372174256287572117425628760641742562876255

קרדיט לתמונות: Historics Auctioneers

תגובות

9 תגובות

1

אורח/ת - רק סוזוקי

23 במרץ ב 19:29

איך מביאים אחד כזה?
אפשר בייבוא אישי?
אולי לבנות כזה בארץ?

2

אורח/ת - חלום מוטורי

23 במרץ ב 20:12

חלמתי ואז התעוררתי!
החיים במדינת ישראל ללא פנטזיות מוטוריות

3

Ogash Ofer

23 במרץ ב 22:00

אורח/ת - רק סוזוקי כתב/ה:
"

איך מביאים אחד כזה?
אפשר בייבוא אישי?
אולי לבנות כזה בארץ?

"
לא מביאים מחו"ל כי לא יכול להיכנס ארצה, גם לא בייבוא אישי ואי אפשר לבנות בארץ כי לא יעבור טסט (מבחן שנתי).
חבל!

4

Ogash Ofer

23 במרץ ב 22:01

אורח/ת - חלום מוטורי כתב/ה:
"

חלמתי ואז התעוררתי!
החיים במדינת ישראל ללא פנטזיות מוטוריות

"
אכן קשוח כאן והחוק ותקנות התעבורה לא מאפשרות חופש מוטורי מלא, בשל סוגיית האחריות האישית והביטוח הקולקטיבי הנרחב.

5

אורח/ת - 1bsot

24 במרץ ב 09:05

הגה בצד ימין.
בהצלחה

6

אורח/ת - אורי

25 במרץ ב 11:32

כמה הוא שוקל? כמה מושבים? האם הוא אותו גובה כמו המקורי או יותר גבוה?

7

Ogash Ofer

25 במרץ ב 12:48

אורח/ת - אורי כתב/ה:
"

כמה הוא שוקל? כמה מושבים? האם הוא אותו גובה כמו המקורי או יותר גבוה?

"
נראה לי שעבורנו הישראלים זה יותר גימיק.
ולכן הנתונים פחות רלוונטיים.

8

Ogash Ofer

25 במרץ ב 12:48

אורח/ת - 1bsot כתב/ה:
"

הגה בצד ימין.
בהצלחה

"
תתחיל להתאמן.
זה לא מסובך

9

אורח/ת - בראד פות

07 באפריל ב 13:55

מטופש וחסר תועלת. חוץ מפוזה כלום ושום דבר.
שני גלגלים ללא הנעה ?
לא מועיל לעבירות ומוסיף משקל.

נגישות