
יונדאי מספקת הצצה ראשונה למתיחת הפנים של יונדאי איוניק 6, החשיפה המלאה צפויה בחודש יולי הקרוב
תצלומים: יונדאי
כשלוש שנים לאחר השקת הדגם, יונדאי מותחת את פניה של האיוניק 6 ומציגה עיצוב חדש ושדרוג של תא הנוסעים שהוצגו במסגרת תערוכת הניידות של סיאול. העיצוב החדש מבוסס על קונספט הזרימה הטהורה והמעודנת (Pure Flow, Refined) עם מכסה מנוע מוגבה וחרטום במראה שמזכיר, אליבא דה-יונדאי.
כל החלק התחתון של המרכב מעוטר בפלסטיק שחור ליצירת מראה חלק וזורם והספויילר הבולט של הדגם הקודם הוחלף בספויילר שמוטמע בחלק התחתון של דלת תא המטען לטובת אווירודינמיות משופרת. יחידות התאורה הקדמיות הוחלפו בפנסים צרים וגם עיצוב החלק האחורי שודרג כאשר התוצאה הסופית היא עיצוב מתוחכם וזורם יותר בעת ובעונה אחת.
בעיצוב סביבת הנהג לא חלו שינויים דרמטיים אבל גם שם יש מספר שדרוגים עם גלגל הגה חדש (שלושה חישורים במקום שניים בעבר), שינוי בסידור הקונסולה המרכזית, דיפוני דלתות חדשים והגדלה של תצוגת פנל השליטה בבקרת האקלים.
לצד האיוניק 6 הרגילה, הציגה יונדאי גם את האיוניק 6 N הספורטיבית המחודשת. ההבדלים המרכזיים בינה לבין אחותה השגרתית יותר הם בפגושים בעלי כונסי האוויר הגדולים שתורמים למראה אגרסיבי ומפוסל יותר. בנוסף נעשה שימוש בגימור שחור מבריק בתחתית המרכב ובחלק האחורי של הרכב.
בשלב זה לא נחשפו שינויים כלשהם במפרט הטכני של האיוניק 6 שככל הנראה תזכה לקבל את יחידת ההנעה המעודכנת של האיוניק 5 עם גרסאות הנעה אחורית או כפולה. ה-N הספורטיבית מקבילה גם היא לגרסת הביצועים של ה-5 אך עשויה להציג נתוני תאוצה וטווח נסיעה טובים יותר הודות למרכב האווירודינמי שלה.
בעל השקת הדגם המקורי, העיצוב של איוניק 6 היה ללא ספק בולט ושונה אבל מנגד היו רבים שלא התלהבו לאמץ אותו. לאחר מתיחת הפנים, יונדאי איוניק 6 נראית בשלה, מתוחכמת ודינמית יותר, מה שוודאי יעזור לה לשפר ביצועים גם בטבלאות המכירות.
תגובות