שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דואר ה- 20/08/02

דואר

דרושים מתנדבים לטיול בהרי ירושליים

עמותת ''זכרון מנחם - המרכז הישראלי לסיוע ותמיכה בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם'' , תערוך הפנינג סיום מחנה הנופש קיץ שנערך השנה חלקו בארץ וחלקו בלונדון. לאירוע מוזמנים הילדים החולים ומשפחתם, צוות ההדרכה והצוות הרפואי שליוה את הילדים במסעם, האירוע יתקיים במושב ''בית זית'' הסמוך לירושלים ביום ה' 29/8/02 בשעה 16:00 המוזמנים ייהנו מטיול ג'יפים וטרקטורונים וכן מפעילות ספורט אתגרי כמו אומגה, קיר טיפוס, ירי ברובי צבע, חץ וקשת אולימפי ועוד, בסופו של יום תיערך ארוחת ערב ''על האש'', זמר והקרנת בכורה של הסרט שצולם במחנה. לצורך טיולי השטח דרושים לנו מתנדבים בעלי ג'יפים וטרקטורונים (לטיול בסבבים בהרי ירושלים) אנו נזדקק לכם מהשעה 15:00 ועד השעה 19:00 .


לפרטים נוספים והרשמה

 דרושים מתנדבים לטיול בהרי ירושליים

מקומות אחרונים- טיול עבירות באזור נחל דימונה - יום שבת 24.8

נשארו 4 מקומות בלבד לטיול העבירות המדהים. המסלול יעבור באזור לא שגרתי ובלתי מטוייל. המסלול כולל הרבה עליות ומורדות בעבירות קשה. במהלך הטיול תשולב הרצאה בנושא טופוגרפיה . מפגש: כניסה לאזור התעשיה ערד. שעה: 9.00. שעת סיום משוערת: 17.00 ליד צומת ערוער. יש להצטייד במזון ובמים. הרשמה מראש בלבד. מדריך הטיול: יוסי שדה


להרשמה און ליין ופרטים נוספים

מקומות אחרונים- טיול עבירות באזור נחל דימונה - יום שבת 24.8

הקדימו את הרישום - טיול ראש השנה - מהערבה למערב הר הנגב ביומיים בראש השנה

הטיול ייצא בתאריכים 7-8 לספטמבר, ימים שבת ראשון. תאור המסלול: יום א'- נתחיל את מסלולינו בנחל זעף נעלה לרמת ברק ונתצפת לעבר נחל ברק והערבה. נרד את מעלה ורדית ומשם מערבה לנחל פארן ונחל כרכום. את חניית הלילה נעשה בנחל ערוד. יום ב'- נמשיך מערבה בנחל איילות היפה, נמשיך את הנסיעה בנחל חורשה ונעלה לתצפית על הר חמרן. נרד לכיוון בור חפיר ומשם דרך נחל ניצנה , נסיים ליד הישוב קדש ברנע. · מסלול זה מיעוד למטיילים שאוהבים אוירה שקטה ופסטורלית, נופים מרהיבים . · יש להצטייד במים ובמזון. · תיתכן הליכה רגלית לתצפית מעל קניון עדה. · מדריך הטיול: יוסי שדה.


להזמנה און-ליין ופרטים נוספים לחץ כאן

הקדימו את הרישום  - טיול ראש השנה - מהערבה למערב הר הנגב ביומיים בראש השנה

מבצע החודש - אוהל ל- 4 אנשים - רק 334 ש''ח

אוהל איכותי ל - 4 אנשים עם מערכת מוטות מפרקיים-קפיציים, המשולבת בקירות האוהל(אין צורך להשחיל מוטות-). לצורך הקמת האוהל צריך רק למשוך את האוהל כלפי מעלה ולנעול את המפרקים - ההרכבה כולה אורכת כדקה. לאוהל שלושה חלונות גדולים לאוורור מקסימלי - מסגרת ממוטות פיברגלס,אידאלי למזג האויר בישראל, פתח הכניסה כולל כילה, לאוהל כיסוי כסף הדוחה קרני שמש ומים. האוהל מגיע עם יתדות וחבלי מתיחה. ועכשיו במחיר מבצע רק 334 ש''ח במקום 450 ש''ח. המבצע עד סוף אוגוסט.


להזמנה און-ליין ופרטים נוספים לחץ כאן

מבצע החודש - אוהל ל- 4 אנשים - רק 334 ש''ח

ממשיך מבצע פנסי הראש והמיטות הזוגיות

לאור הביקוש הגדול אנו ממשיכים במבצע של המיטות המתנפחות ומבצע פנסי הראש. על כל קניה של מיטה מתנפחת מקבלים מפוח חשמלי חינם במחיר של 176 ש''ח בלבד לחברי מועדון ועל כל קניה של פנס ראש מוגן מים קבל פנס רנאור מתנה במחיר של 59 ש''ח בלבד לחברי מועדון


להזמנת מזרן זוגי + מפוח מתנה לחצו כאן
להזמנת מזרן יחיד+ מפוח מתנה לחצו כאן
להזמנת פנס הראש לחצו כאן

ממשיך מבצע פנסי הראש והמיטות הזוגיות

עריסות במבצע - 1899 ש''ח בלבד

הוספנו דגמים חדשים למיגוון העריסות במבצע ועכשיו עריסת כסף מאלומנים מדהימה במחיר של 1899 ש''ח בלבד המחיר כולל מע''מ ומוטות לגגון. איכותי ביותר + אחריות, -ניתן לקנות את העריסה בנפרד ללא מוטות.


להזמנה און-ליין ופרטים נוספים לחץ כאן

עריסות במבצע - 1899 ש''ח בלבד

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי''

לא חבר ב''מועדון אתר השטח הישראלי''- עכשיו זה הזמן! אתר השטח הישראלי רותה לתת לחברי את המקסימום, חברי המועדון מקבלים כרטיס חבר ונהנים מהנחות מיוחדות לחברי מועדון בלבד הזולות בעשרות אחוזים מהמחירים הנהוגים בשוק. בנוסף לחברי המועדון מובטח מקום שמור בפעלהמועדון על פני אלו שאינם חברים, זכאים להשתתף בפעילויות מיוחדות שהמועדון מארגן ועוד. חברי המועדון זוכים מהאפשרות להתקשר אלינו בכל שאלה המציקה לכם בתחום ה- 4X4 על מנת לקבל מידע אמין וזמין. בנוסף להנחות ולהטבות הרבות להן אתם זוכים בתור חברי מועדון, הנכם מקבלים גם הטבות והנחות בבתי עסק שונים - הנמצאים איתנו בקשרים עיסקיים. הצטרפו עוד היום וגם אתם תרויחו! מחיר החברות לשנה רק 120 ש''ח, 10 ש''ח לחודש.


להצטרפות למועדון לחצו כאן

... הצטרפו עוד היום לאלפי החברים ב ''מועדון אתר השטח הישראלי''

מחשב לרכב - POINTERPC

המערכת האידאלית לניווטי שטח: - מבט אחד על המסך ואתה רואה את מיקומך המדוייק על גבי מפת סימון שבילים, את המסלול שקבעת, בלי מפות מתבלות וקיפולים, בלי פנסים ובלי בלבולים. הקלטת מסלול תוך נסיעה, הורדת מסלולים מומלצים מהאינטרנט שליחת מסלול לחבר וכל זאת מהרכב, בשטח! ניווט עירוני: - הכוונה קולית עד ליעד במסלול הקצר ביותר.


לפרטים נוספים והזמנה און -ליין לחץ כאן

מחשב לרכב - POINTERPC

תגובות

0 תגובות