שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סוזוקי מציגה מתיחת פנים ואבזור בטיחות חדש לויטארה

יצרנית הרכב סוזוקי מציגה את הויטארה לאחר שעברה מתיחת פנים, בה עודכנו העיצוב, מערכות הבטיחות ונוספה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 9 אינץ'

סוזוקי משיקה מתיחת פנים לויטארה, הרכב המשפחתי הידוע של החברה. מתיחת הפנים כוללת חזית, יחידות תאורה וגרסה חכמה יותר עם מסך 9 אינץ' ובטוחה יותר עם עיצוב מחודש ומערכות בטיחות מתקדמות על פי תקן GSR המחמיר.

image

עיצוב

הויטארה זוכה לעיצוב חיצוני מחודש של הגריל הקדמי בגימור שחור פסנתר, בתי הגלגלים המעוצבים והפנסים הקדמיים המחודדים. בעיצוב הפנים תא הנהג עודכן, הכפתורים והבקרים ממוקמים באופן ארגונומי לנגישות קלה, מד-הנהיגה והתצוגות הדיגיטליות עשירות במידע.

מערכת מולטימדיה עם צג 9 אינץ'

אחד החידושים הבולטים בויטארה הינו מסך המגע בגודל 9 אינץ' עם רזולוציית HD. המסך מאפשר שיקוף של הסמארטפון, הן על-ידיApple CarPlay® והן על-ידיAndroid Auto™ באמצעות חיבורי Wi-Fi ו-USB, זיהוי קולי, השמעת מוזיקה באמצעות Bluetooth®, והצגת מידע על מצב הרכב.

*אפשרויות החיבור וההפעלה הקולית מותנות בגרסות התוכנה וההתאמה לשפה המקומית.

לקריאה נוספת: ג'ימני 4X6 - עוד גירסה לסוזוקי ג'ימני האהוב

image

בטיחות

מגוון מערכות בטיחות חדשות ומתקדמות הופכות את הויטארה החדשה לבטוחה ביותר לדורותיה. הדור החדש של הויטארה עומד בתקינת ה-GSR החדשה והמחמירה של האיחוד האירופאי. בדגם החדש מערכות חדשות כגון הכנה למנעול לזיהוי אלכוהול, מניעת סנוור אורות גבוהים, ISA לזיהוי חכם של תמרורים והתראה לנהג, שמירת נתוני נהיגה ומערכת אקטיבית למרכוז נתיב הנהיגה.

מערכת עזר כפולת חיישנים לבלימה (Dual Sensor Brake Support II (DSBS II))

רדאר גל מילימטרי ומצלמה מונוקולרית משמשים לזיהוי רכבים, רכבים דו-גלגליים והולכי רגל לפני הרכב, ומסייעים בהפחתה של התנגשויות חזיתיות, אלכסוניות וצידיות. אם המערכות מזהות חשש להתנגשות, הן מפעילות התראות קוליות וחזותיות כדי להזהיר את הנהג. אם כוח הבלימה המופעל על ידי הנהג אינו מספיק, מערכת העזר לבלימה תשתלב באופן אוטומטי כדי לסייע בהאטת הרכב. אם הסיכון להתנגשות עולה, המערכת תפעיל באופן אוטומטי כוח בלימה, כדי לסייע בהפחתת עוצמת הפגיעה ולהפחית את הנזק.

מערכת שמירת נתיב (Lane Keep Assist (LKA))

כאשר בקרת השיוט האדפטיבית מופעלת, מערכת שמירת הנתיב מסייעת לנהג לשמור על מיקום הרכב במרכז הנתיב. בנוסף, אם המערכת מזהה שרכב או מבנה סמוכים, כמו למשל מחסום זמני בשל עבודות בכביש או מכשול אחר נמצאים קרוב מדי לרכב, היא מספקת סיוע בהיגוי, כדי לשמור על מרחק בטוח.

מערכת ניטור נהג (Driver Monitoring System (DMS))

מצלמה מובנית בלוח המחוונים מנטרת את עיני הנהג ופניו. אם המערכת מגלה שהנהג מנומנם, עומד להירדם, או לא מביט על הכביש במשך פרק זמן מסוים, היא מפעילה צליל התראה ומציגה הודעת אזהרה בצג המידע.

מאפיינים טכנולוגיים נוספים כוללים:

  • מערכת התרעת סטייה מנתיב (Lane Departure Prevention (LDP))
  • בקרת שיוט אדפטיבית (Adaptive Cruise Control (ACC))
  • זיהוי תמרורים (TSR)(Traffic Sign Recognition)
  • זיהוי כלי רכב בשטח מת (Blind Spot Monitor) (BSM)
  • התרעת תנועה חוצה מאחור (RCTA) (Rear Cross Traffic Alert)
  • מנגנון לשיחת חירום – (eCall)


לקריאה נוספת: השקה: סוזוקי ויטארה עם מנוע טורבו

אפליקציית SUZUKI CONNECT

אפליקציית SUZUKI CONNECT הופכת את הויטארה המחודשת לרכב קונקטיבי ומקושר.

הפונקציה משתמשת במודול תקשורת הנתונים (DCM) של הרכב כדי לקשר את המשתמש לרכב בזמן אמת ולאפשר למשתמש ליהנות מפונקציות נוחות באמצעות האפליקציה לסמארטפון SUZUKI CONNECT. כדי לשפר את נוחות השימוש, תפקודים מסוימים של SUZUKI CONNECT זמינים כיום במסך מערכת המולטימדיה 9 אינץ' של סוזוקי ויטארה המחודשת.

תכונות ושימושים עיקריים:

  • הודעות סטטוס כגון נעילת דלתות ואורות
  • מאתר רכב בחנייה
  • היסטורית הנהיגה
  • הגבלה של אזור השימוש ברכב ושעת השימוש ברכב לרבות ילדים ובני משפחה המשמשים נהגים נוספים
  • הודעות אבטחה
  • הודעות באמצעות נוריות אזהרה ישר לסמארטפון
  • הודעות לגבי תחזוקה תקופתית / (קריאת שרות חוזרת (ריקול)

תמונה ללא תיאור

תמונה ללא תיאור

נגישות