
ימאהה משיקה בישראל את הדור החדש של 700 Ténéré לשנת 2025 עם 3 דגמים
ימאהה מעדכנת את דגם האדוונצ'ר Ténéré 700 לשנת 2025 ומשיקה אותו בישראל בשלוש גרסאות שונות, המתאימות לטווח רחב של רוכבים: Ténéré 700 הרגיל, גרסת Rally Edition המאובזרת לרכיבת שטח וגרסת Low Seat המונגשת לרוכבים בגבהים שונים עם מושב נמוך ב-15 מ"מ.
הדגם החדש מציג עיצוב חזית מחודש הכולל 4 יחידות תאורת LED ומשקף רוח מוגדל. מיכל הדלק, בנפח 16 ליטרים, עוצב מחדש והוזז מעט קדימה ולמטה – שינוי שמייעל את חלוקת המשקל ומסייע לארגונומיה בזמן רכיבה. גם חיפויי הצד עודכנו במטרה לספק אחיזה טובה ונוחה יותר.
במרכז הפיתוח עמד שילוב טכנולוגיות מתקדמות, ובראשן מערכת מצערת חשמלית (YCC-T) המאפשרת לרוכב לבחור בין שני מצבי רכיבה: Explorer לשיוט נינוח ו-Sport לחוויית רכיבה דינמית. בנוסף, הדגם כולל מערכת בקרת אחיזה (TCS) לכביש, ומערכת ABS מתקדמת לשטח עם שלושה מצבים – ABS לשני הגלגלים, רק קדמי או רק אחורי, ומצב ללא ABS כלל, לרכיבת שטח ללא בקרות.
מערכת המתלים בכל גרסאות הדגם שודרגה: מזלג קדמי חדש בקוטר 43 מ"מ עם אפשרויות כיוונון מלא (כולל עומס קפיץ ושיכוך) ובולם אחורי חדש עם לינקג’ פרוגרסיבי ויכולות כוונון מלא.
ה-Ténéré 700 החדש מצויד במסך TFT צבעוני בגודל 6.3 אינץ' בתצורת Rally אנכית, עם ממשק מלא לאפליקציית MyRide של ימאהה, אשר כולל קבלת שיחות והודעות, שליטה על מוזיקה וחיבור USB-C לטעינה.
כל הגרסאות מצוידות במנוע CP2 בנפח 690 סמ"ק בתצורת שני צילינדרים מקבילים, בהתאם לתקן Euro 5+, עם הספק מרבי של 74 כ"ס ו-7 קג"מ מומנט. תיבת ההילוכים שודרגה אף היא, עם גלגלי שיניים חדשים ומנוף קלאץ' במיקום ארגונומי.
גרסת ה-Rally כוללת גם מתלי KYB עם מהלך ארוך יותר ב-20 מ"מ מהדגם הרגיל (230 מ"מ קדמי) עם כוונונים מלאים ומרווח גחון גדול יותר של 255 מ"מ. כמו כן, גרסה זו מגיעה עם מושב ראלי ייעודי בעל שכבת ריפוד משודרגת ומבנה המאפשר שליטה גבוהה יותר בזמן עמידה, מגיני מנוע מאלומיניום בעובי 4 מ"מ, כנף קדמית מוגבהת, חישוקים מוזהבים וצבע ייחודי בהשראת דגמי הדקאר של ימאהה משנות ה-80. גרסת ה-Low Seat (TENERE 700 בלבד) מציעה גובה מושב של 860 מ"מ בלבד (לעומת 875 מ"מ בדגם הרגיל).
מחירי ההשקה:
תגובות