שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

צוות ניר - צוות לעניין

נסענו לפגוש את צוות ניר מתאמן לקראת הראלי בקרואטיה, הנחשב בעולם כשני בקושיו, לאחר הפאריז- דאקאר.

צוות ניר בדרך לקרואטיה

רוח לחימה - אלו צמד המילים המבטא בצורה הברורה ביותר את שראינו ביום שישי האחרון (7/3/2003) סביב נחל שורק. צוות ניר על שלושת רכביו ה''המבצעיים'' ועוד רכבי שטח של העוזרים והמתעניינים, המתאמנים ומשתתפים באופן קבוע ביונדאי צ'לאנג', מתכוננים לקראת היציאה לתחרות הראלי מהקשות בעולם הנערכת מידי שנה בקרואטיה והכוללת קטעי עבירות כמעט בלתי אפשריים.

צוות ניר בדרך לקרואטיה

הצוות שהוקם, ממומן ומופעל על-ידי אלי שחר, אבא של ניר שחר זכרו לברכה, כולל את טל שחר ואורי צור הנהגים, חגית והילה הנהגות ואת צוות הסיוע והנווטים: אלי, חזי, דני, איל, אסנת ויואב. אלי הרוח מאחורי הצוות - דוחף, יוזם ומזיז וכוחותיו רבים יותר ממנועי הבנזין שברכבים.

רכבי הצוות הם בבסיסם רכבים סטנדרטים אשר להם הורכבו נעילות, כננות, צמיגים ומיגונים. כל השיפורים, החיזוקים והשינויים הם מעשי ידיהם של אלי ואורי המכונאי של הצוות - אשר ידיו הטובות פותרות כל בעייה ותקלה.

צוות ניר מתחרה באופן קבוע בתחרות הישראלית פרי יצירתו של מיקי יוחאי - היונדאי צ'לנאג' . בתחריות אלו מופיע הצוות בשלושה כוחות - שני רכבי בנים וההרכב הייחודי של צוות הבנות שלפחות באימון בו צפינו גבר על הבנים.

לקראת קרואטיה צוות ניר נערך במתכונת מורחבת של 12 איש מהגרעין המנוסה של הצוות המתחרה בארץ בתוספת החיזוק של מיקי יוחאי כנהג בעל וותק וניסיון בתחרות.

נראה כי הצוות מוציא את הטוב ביותר מכל אנשיו ובכך ייחודו. נהיננו לראות חבורה של אנשים שונים הפועלים יחדיו מתוך חדוות הבוץ ואחוות הwheel-pull- כננת הגלגל הייחודית (המצאה ישראלית) המשמשת את הצוות.

הצוות ישמח למצוא תומך/מפרסם אחד או יותר אשר יאפשר לו לממן את הוצאות הראלי ובתמורה ייזכה לחשיפה בארץ ובעולם בגלל ייחודו ואופיו של הצוות, הרכבו והסיפור המיוחד העומד מאחורי הקמתו. לפרטים ניתן לפנות למערכת אתר השטח בטלפון 1-700-700-494 או בדואר אלקטרוני info@4x4.co.il ואנו נפנה אתכם ישירות לצוות

תגובות

0 תגובות