שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

עדכונים מראלי קרואטיה טרופי 2003 croatia-trophy

צרפנו קישורים לאתר הרשמי של תחרות ראלי קרואטיה בה מתחרים בזמן זה 4 צוותים מישראל - 2 צוותים של צוות ניר-יונדאי ו-2 צוותים של אספיר.

קשה מאוד להתעדכן, ובכל זאת:
לפני שיצאו היום לדרך (יום שני) אנו יודעים משיחת טלפון הבוקר לצוותי אספיר כי וילדר ולוינסון סיימו את היום הקודם במקום 4 ובמצטבר במקום 12 ודרור וצידקיאלי סיימו את יום אתמול במקום ה-30 וזה גם מקומם בדירוג המצטבר.

להלן קישורים לאתר הרשמי של התחרות, וקישור לדף הדירוג של הקבוצות - שימו לב ל-4 הקבוצות מישראל (תחת הקיצור IL). בנוסף עדכנו אותנו מצוות ניר-יונדאי כי שמעון ראובן החליף על ההגה של אחד הרכבים את ארז אידלסון.


דף הדירוג בתחרות
דף העידכונים והתמונות מימי התחרות

להלן קישורים על כתבות מאתר השטח הישראלי על צוות ניר ועל ראלי קרואטיה 2003. ושוב ... המון המון בהצלחה...


ישראלים בראלי קרואטיה
צוות ניר

עדכון מיום שבת 3/5/2003

אתמול עברו המשתתפים דרך של למעלה מ- 100 ק''מ בבוץ. קבוצת אספיר (עמית ודורון) הצליחו להתברג במקום השישי עד שהגיעו לביצה, שם נהרסו להם הכננות. הצוות השני של אספיר הגיע בסוף היום למקום ה- 15. צוות ניר-יונדאי של מיקי יוחאי ואלי שחר הגיעו למקום ה- 30. וצוות ניר-יונדאי של שמעון ורן לא הצליחו לסיים את היום כיון שרכבם התקלקל. כל הלילה עבדו הצוותים לתקן את התקלות ולהחזיר את רכבם לכשירות. היום (יום ראשון) זינקו כל ארבעת הצוותים , כאשר מלבד הצוות של שמעון ורן כולם ממוקמים בין המקומות ה-15 עד ה- 20.

עדכון מיום שבת 3/5/2003

תגובות

0 תגובות