סובארו מציגה את דגמיה לשנת המודל 2007, עם מנוע חדש לאימפרזה, עדכונים וכתרים לאאוטבק ולפורסטר ותג מחיר של 350 אלף שקל לטרייבקה, שיגיע בדצמבר
כתב וצילם: רני פלג
מאת: רני פלג
31/08/06
קשיות העורף של הצרכן הישראלי היא עובדת חיים מוכרת ומתועדת היטב, הניכרת שבעתיים בהשקעה השניה בכובדה אצלנו – רכישת כלי רכב. סובארו נלחמת כבר שנים ארוכות בקיבעון המחשבתי הממקם את מוצריה במגירה נמוכת דימוי – תולדה של שנות השמונים העליזות של המאה הקודמת ומעמדה של סובארו כמלכת ישראל דאז. אז נכון שהצרכן הישראלי כבר מעריך את הטכנולוגיה ואת איכות מוצרי סובארו, אבל בכל פעם שמוצג כלי רכב חדש ויקר של החברה, נזקפות האזניים בתמיהה: סובארו בכך וכך אלפי שקלים?
אז הנה עוד סיבה שכזו, טרייבקה שמה. אחרי הבטחות אינספור והמתנה מייגעת לתקינה אירופית, B9 טרייבקה, רכב השטח המפואר של סובארו יגיע ארצה בדצמבר, עם תג מחיר משוער של 350,000 שקלים. ולפני שיורמו האזניים בתדהמה המוכרת, נזכיר כי מהכרות עם מוצרי סובארו בשנים האחרונות, גם מוצר זה יוכל להצדיק את תג המחיר.
והיו עוד חדשות בהצגת דגמי 2007 של סובארו. הרחק מתחום השטח זכתה האימפרזה למנוע בסיסי חדש בנפח 1.5 ליטר, גם הוא יצטרך להתמודד עם קשיות עורף המייחסת לנפח 1.6 ליטר משמעויות קוסמיות מרחיקות לכת. פורסטר 2007 לא שונה מאז אשתקד, אך הוא נושא כעת כתרי כבוד של המקום הראשון בתחרות מנוע השנה של 2006, בו זכה מנוע הטורבו בנפח 2.5 ליטר. אאוטבק זכה למעט יותר שינויים, תולדה של מתיחת הפנים הקלה של B4, עליה הוא מבוסס. פרט למספר שינויים קוסמטיים חיצוניים, תא הנוסעים עודכן קלות והמתלים כוילו מחדש לתוספת רכות.
0 תגובות
תגובות