שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קודם איטליה, בהמשך דקאר

קבוצת מרוץ ישראלית מצהירה על כוונות תחרותיות בבאחה איטליה, אך נקודת היעד האמיתית נמצאת כמה חודשים ועשרות אלפי קילומטר משם

נהגי מרוץ ישראלים היוצאים להתחרות מעבר לים הם עניין שבשגרה במדינת ישראל. מעניין כי אנשים אלה נחשבים עבריינים במדינה בה כה קל ופשוט להתאמן למרוצים בינלאומיים, בה כשרונות הנהיגה מרובים ובה מספר בוני מכוניות מרוץ כשרוניים ביותר. ואם כאן בישראל נאסר עליהם להתחרות, נאלצים חלוצי ספורט מוטורי אלה להוציא ממון רב כדי להתחרות מעבר לים. לאור ''תמיכת'' המדינה בהם, תתקשו למצוא את דגל המדינה על מכונות המרוץ שלהם.

קבוצת המרוץ ד.נ. כל גדר צברה כבר מספר רב של גביעים בארון מתחרויות בישראל וגם מעבר לים. הנהג שי שמעוני והנווט גדעון בן שמואל מכירים היטב את דוכן המנצחים בארועים שונים. לצוות מוכשר זה מצטרף החצי השני של הקבוצה, צוות ''טאקטורו'', בו מאכלס צביקה כנעני את מושב הנהג ויובל מלמד בעמדת הנווט. שני צוותים אלה, צוות טכני מוכשר ומנהל הקבוצה דודי לזר, ירכיבו את קבוצת המרוץ ''כל גדר – טאקטורו'' ויכוונו לעבר פודיום – לא פחות – בארוע הראשון של אליפות הקרוס-קאונטרי האירופית, שייערך באמצע החודש.

שי שמעוני וגדעון בן שמואל יערכו במרוץ השקה בינלאומית למכונת המרוץ החדשה שלהם, בקטגוריה T2. מתחת לקליפת מיצובישי האנטר שוכנת שלדת צינורות שנבנתה על ידי עידו כהן ושי שמעוני. זו הפעם הראשונה ששי מתחרה במרוץ בינלאומי עם רכב מרוץ ייעודי שנבנה כדי להתחרות בקטגוריה הבכירה. צביקה כנעני ויובל מלמד יתחרו במיצובישי פג'רו בקטגוריית כלי הרכב הסדרתיים המשופרים (T1). שני הצוותים מכריזים כי היעד אינו רק באחה איטליה, אלא גם דקאר הקרוב, בהנחה שיימצא המימון הדרוש, כמובן.


אתר מרוץ באחה איטליה

תגובות

0 תגובות

נגישות