מיצובישי השיקה אמש בישראל את פג'רו החדש, עם עדכונים רבים למוצר ותקוות לחזור לפסגה
מאת: רני פלג
19/04/07
בסוף המאה שעברה היה מיצובישי פג'רו רכב השטח הנחשק ביותר בישראל. שני דורות של הפג'רו הלכו לעולמם מאז, כך גם הישגי המכירה של אנשי כלמוביל, יבואנית מיצובישי. אנשי כלמוביל חגגו אמש את תחילת שיווקו בארץ של פג'רו החדש והיו להם כמה סיבות לחגיגה. ראשית, פג'רו החדש שופר ועודכן באופן מהותי בהשוואה לדור הקודם (כפי שנוכחנו בהשקת הדגם בספרד, לפני חודשים מספר). שנית, פג'רו זה הוא רק חלק מרנסנס של דגמים שמוציא היצרן היפני המתאושש יפה ממשבר מהותי בחייו.
השקת מיצובישי פג'רו
בהשקת הפג'רו בספרד התרשמנו עמוקות מיחידות הכוח החדשות – דיזל מסילה משותפת ומנוע הבנזין החדש, שוויתר על הזרקה ישירה. התרשמנו אז גם מרמת הגימור והבניה של הפג'רו. אנשי מיצובישי מציעים כעת את הפג'רו בשלוש רמות גימור, בשלושתן יש שדרוג לעומת הדור הקודם ובאורח נדיר למדי, מציעים את כל האביזרים בהם נתקלנו בהשקה, כמו מצלמה לנסיעה לאחור ומערכת ניווט ובידור.
לפג'רו נכונה דרך ארוכה כדי לנשל ממקומו את מוביל הקטגוריה, טויוטה לנד קרוזר. מקצה השיפורים שעבר פג'רו, עושה שימוש בפלטפורמה, שהייתה כבר קודם מצוינת, אך משפר נקודות חלשות, כמו מראה חיצוני, מנועים והתנהגות דינאמית. כעת מיישר פג'רו קו ועשוי גם להוביל, בהשוואה ישירה לניסאן פאת'פיינדר, למשל. התמחור נראה נכון, אך כמו בכל נושאי התנהגות צרכנים, יש לאנשי מיצובישי עבודה רבה, כדי להביא את פג'רו החדש למקום הראוי לו על פי תכונותיו.
פג'רו החדש יוצע בשלוש רמות גימור: פג'רו Dakar קצר דיזל במחיר 279,900 ₪. פג'רו Dakar קצר בנזין במחיר 288,700 ₪. פג'רו Limited קצר דיזל במחיר 299,900 ₪. פג'רו Limited קצר בנזין במחיר 308,700 ₪. פג'רו Desert ארוך דיזל במחיר 279,900 ₪ פג'רו Desert ארוך בנזין במחיר 302,000 ₪. פג'רו Dakar ארוך דיזל במחיר 315,450 ₪ פג'רו Dakar ארוך בנזין במחיר 322,000 ₪. פג'רו Limited ארוך דיזל במחיר 335,100 ₪. פג'רו Limited ארוך בנזין במחיר 342,500 ₪.
1 תגובות
1
ERAN DAVID
30 בנובמבר 2007 ב 14:42
גם אני ביטלתי את ההזמנה ללנד קרוזר
תגובות