שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

קל באימונים קשה בקרב

עוד יום אימונים מבית העמותה לספורט מוטורי ומועדון מרוצי ישראל התקיים באזור הדמדומים של חוק הספורט המוטורי, אי שם בדרום

חלפו כבר חודשים מאז הוסדר הספורט המוטורי בחוק ועדיין אין פעילות ממוסדת ומאורגנת כפי שנכתב בחוק. תחת זאת עדיין מתקיימים פה ושם ''אימונים''. ''אימון'' שכזה נערך בסוף השבוע האחרון במשולש הזהב של ספורט הראלי בישראל. 17 נהגים התייצבו לאימון שנערך בואך רוחמה. לנהגים חיכה מסלול טכני בעל לא מעט מקפצות, שבילים, עליות ומורדות, שאף גבו מחיר כבד מלא מעט נהגים. בסיום הארוע סוכם בשביעות רצון כי לכולם שלום ובזכות ההקפדה על אמצעי שליטה ומיגון לפי התקן הבינלאומי.

זה לא נעים לראות אימפרזה הפוכה

תקרית אחת נרשמה במהלך האימון כאשר אילן (איפרזה) לקח את הסיבוב מהר מדי והתהפך ומצא עצמו חונה בתעלה. אפשר היה להבחין היטב איך כלוב הבטיחות ברכב שהתהפך שימש ''חומת מגן '' ליושבים ברכב, אשר יצאו ללא שריטה.


לתמונות נוספות - הקליקו כאן - תצלומים: אדיר טובי

 זה לא נעים לראות אימפרזה הפוכה

בין הנהגים הבולטים היו יובל מלמד ודני לוי, שניהם חזרו לאחרונה מהשתתפות בראלי ירדן. ניתן היה להבחין גם בעין בלתי מזוינת כי הם נוהגים מהר. נהג בולט אחר היה אלי אבוחצירא, שהרשים עם הפיג'ו 106 וקבע את הזמן הטוב בקבוצתו (קט' S ) - אלי רשם פער של יותר מחצי דקה על מתחריו – שאפו לנהג המבריק. לאחר התפזרות האבק סוכם כי האווירה הייתה מעולה בפיטס והרושם כי הכל דפק כמו שעון נוצר אצל המשתתפים ומעט הקהל שהגיע כדי לחזות בספורט מוטורי משובח תוצרת בית.

תוצאות כלליות (מאתר מועדון מרוצי ישראל)

מלמד יובל מיקי יוחאי 27:13.28 לוי דני ארגמן איזי 28:22.89 בריל איציק בצלאל חזי 28:24.69 לייט צבי אורי כהן 28:38.56 גדז' מישל גידי קורנין 28:48.43 פליי נתן ריבלקו אלכסנדר 29:47.48 אבוחצירא אלי לוי תומר 30:26.43 קרייצמן מרק דמנסקי ולדיסלב 32:36:39 וורנר דב שוורץ עופר S 33:07.78 קוניאצ'ני נדב דובי מילר S 34:02.67 גבי סרוגו אלכסי ויסנבלום 11:27.15 פרש ווסברג ג'וני איתי מולדבסקי פרש גמליאל אמיר גמליאל דוד פרש אילן אהרון שחר הזלקורן פרש


לאתר מועדון מרוצי ישראל - הקליקו כאן
לתמונות נוספות - הקליקו כאן - תצלומים: אדיר טובי

 תוצאות כלליות (מאתר מועדון מרוצי ישראל)

תגובות

0 תגובות