שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מי לוקח פורשה לשטח?

אירופים משועממים עם הרב זמן פנוי, במסע הטרנס סיבירי של פורשה

ראו מה שכסף, שיעמום ויחסי ציבור מסוגלים לעשות: חבור של נהגי על וגם פשוטי עם, הולכת לחצות את סיביר בקיץ הקרוב, רכובה על גבי צי של פורשה קאיין, שהוכנו במיוחד למשימה. חבורת הפורשים העליזה תהיה חלק מהראלי הטרנס סיבירי, אשר יצא לדרך בחודש אוגוסט, למסע בן 6,200 קילומטרים ממוסקבה לאולנבטאר שבמונגוליה. המסלול יוביל את אנשי פורשה ואת שאר המשתתפים (במכוניות של בני תמותה רגילים) על פני כבישי, דרכי עפר וגם מסלולי שטח קשים ביותר.

צוות הנהגים הורכב מחבורת חובבי נהיגה שנבחרה והוכנה לארוע, במתכונת המוכרת אצלנו במסעות איסוזו צ'לנג'. את החבורה ינהיגו כמה כוכבי על: נהגי הראלי וולטר רוהל, ארמין שווארץ ורוד מילן. כוכב נוסף הוא רנה מטג', אשר ניצח במרוץ פריז דקאר בשנים 1984 ו-1986 עם פורשה 911 ופורשה 959, שהן סבתא רבא וסבתא של הקאיין.

צי הקאיינים הוכן לארוע בקפדנות על ידי אנשי מחלקת הספורט של החברה, כדי לשמור על בטיחות אנשי הצוות וכדי לאפשר למכונית הספורט-שטח לנוע מהר בכל דרך ולהגיע בחתיכה אחת לאולנבטאר. כלוב בטיחות שלם שומר על הנוסעים. בתוך הקאיין נישאים שני גלגלים חלופיים וארגזי כלים גדולים. המנוע לא קיבל שיפורים מיוחדים, טוב לא ממש צריך, כאשר יש לו במקור 385 כוחות סוס, אבל הותקנה חבילת השטח, הכוללת נעילת דיפרנציאל אחורי ומגיני גחון בריאים. מעניין כיצד יעמוד רכב הספורט של חברת העילית מגרמניה במטלה הקשה.


לאתר המסע של פורשה

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

12 ביוני 2007 ב 09:44

HTJHK

LKYTILKUI