פורשה תציג בפרנקפורט גרסה חדשה לפורשה קאיין, עם תוספת סוסים וחיבה גדולה מבעבר לכביש מפותל. מתי במעלה עשוש?
מאת: אתר השטח הישראלי
09/09/07
פורשה ממשיכה לטפח את התרנגולת המטילה עבורה ביצי זהב בקצב מסחרר. קאיין, דגם השטח של החברה הגרמנית המזוהה עם מכוניות ספורט, מקבל גרסה חדשה בשם GTS, אשר תוצג בתערוכת פרנקפורט הנפתחת בשבוע הבא. הפלפל החריף של פורשה זונח את מתלי האוויר הנמצאים בשאר גרסאות הקאיין ומשדך לקפיצי הברזל שלו את מערכת ניהול המתלים של פורשה (PASM), השולטת במאפייני העבודה של בולמי הזעזועים. את מערכת הניהול החכמה אפשר היה למצוא עד היום על גבי מכוניות הספורט של החברה. קפיצי הברזל גם מנמיכים את ''רכב השטח'' הזה ב-24 מ''מ, כך שכדאי לזנוח את הרצון לבדוק את הפורשה הזו במעלות מדבריים מפורסמים.
ויש גם תוספת כוח כמובן. גרסה חדשה של מערכת ההזרקה הישירה עוזרת למנוע ה-V8 להשיג תוספת של 20 כוחות סוס, כך שכעת מונה העדר 405 סוסים, עם מומנט מלא בריאות של 51 קג''מ. כל העוצמה הזו מחוברת לכביש דרך תיבת הילוכים ידנית, יחס העברה סופי מקוצר והנעה כפולה כמובן, אשר מאיצים את הפורשה הכבדה והגמלונית ל-100 קמ''ש ב-6.1 שניות – מחצית השניה מהיר יותר מקאיין S. רכב השטח הכי כבישי בעולם יכול להיות שלכם עבור 54,350 לירות שטרלינג ואם אתם עדיין מעוניינים, אפשר להזמינו עם גיר אוטומטי וקפיצי אוויר. רוצים?
8 תגובות
1
galb007
09 בספטמבר 2007 ב 16:11
מענין אם ישאר לו כסף אחרי תיקון של האוטו
תישמע זה לא רק אחריות על חלקי הפלסטיק, אנחנו גם לא משלמים על הגרר שיצטרך לקחת אותך הביתה אחרי כזה מסע.. :P:P
כוח עיצוב יש אבל נמוךךךךך חבל חבל להכנס אם זה אפילו לשבלי קק"ל
2
Ogash Ofer
09 בספטמבר 2007 ב 17:31
רכב א' ורכב ב'
לרני יש סטייל! רכב ב' שלו זה הדיפנדר החדש ורכב א' קאיין חדשה
3
גלעד4X4
09 בספטמבר 2007 ב 17:42
שאלה לעופר
אם איזה מהם יהיה לרני יותר קל לטפס אל המונבלן (או איך שקוראים להר הזה)?
4
yoni_0000
09 בספטמבר 2007 ב 22:53
מה הקטע?
אם האוטו משודך בבולמי כביש ומונמך אז למה לעשות ממנו רכב שטח????
what's the point? ברכב שטח שמיועד "רק" לכביש?????????? רכב פשוט חסר תועלת!! זו כבר לא פשרה בין כביש לשטח, זה פשוט דבילי
5
yoni_0000
09 בספטמבר 2007 ב 22:56
המשך
בשביל מה לקנות כזה דבר? בשביל מכונית ספורט אמיתית עדיף כבר הקיימן או כמעט 911. זה כמו מתאבק סומו שמנסה לרקוד בלט
6
רני פלג
10 בספטמבר 2007 ב 08:42
הקטע הוא
שיש אנשים שרוצים בדיוק את הדבר הזה: כלי רכב גבוה ומרווח שגם יודע להשחיז פניות כמו מכונית ספורט. ואם יש צורך, אז קם איש שיווק מוכשר וממציא את המוצר. ונדלין וידקינג, שמנהל את חברת פורשה, הוא איש שיווק מאוד מוכשר ולכן קיים המוצר הזה. ככלי רכב שחיים איתו ביום יום, קאיין נוח יותר מקיימן או 91. אם אתה חי באירופה ונוסע לסקי באלפים הוא לא רק נוח, הוא ממש נדרש
7
אלדד- מנהל פורום
10 בספטמבר 2007 ב 12:19
קאיין
ובנוסף לדברי רני יש מקום גם לעוד ציוד חוץ מהאישה (בנגוד ל911 ) וכמו כן בואו נזכור שבעזרת הקאיין פורשה היום חברה מאוד אבל מאוד רווחית זה הדגם הכי נמכר שלהם עד כדי כך שהם שוקלים את רכש השליטה על פלוסווגן מה שנקרא דוד וגולית
אז בוא נגיד ככה שקאיין טורוב S היא לא רכב עצלן בכלל!!!!!!!!!
8
רני פלג
10 בספטמבר 2007 ב 16:09
אל תזלזל במרחב של ה-911
מקרה שקרה באמת:
נהגתי פעם ב-911 במהירות 311 קמ"ש (על השעון). כאשר האימפרזה שליוותה אותנו נעלמה, הורדנו מהירות ל-250 ושמענו מוזיקה קלאסית. אז הבחנתי כי מאחור יש מושב בטיחות לילדים ואפשר גם לנתק את כרית האוויר מלפנים אם רוצים, אז זו באמת הכי מכונית משפחתית שיש בקבוצת מכוניות העל.
תגובות