שטח 4X4 > כתבות > שטח

בחירת אנשי השטח

גולשי וואלה! רכב ממשיכים לבחור את מכוניות השנה שלהם, וכעת הגיע המשאל למגרש הביתי שלי, אל עולם השטח. במה אתם בוחרים, ברכב משפחתי שיודע להריח אבק, במותג בעל שם, או ברובוטריק שיודע לעשות כל דבר

הקיץ חלף, האבק מתפזר, אפשר להוציא את האף מהמזגן ולהתחיל לטייל, אבל אני יושב ומכה במקלדת. משימה קשה הטילו עלי אנשי וואלה! רכב. ''הכנו רשימה של רכבי שטח שאנו מציגים לבחירת הגולשים, הצג אותם בבקשה'', נשמעה הפקודה בסלולרי. כאשר הקבוצה כה מגוונת וכה שונה, קשה למצוא את המכנה המשותף ובוודאי קשה לבחור מתוך הקבוצה. למזלי, עבודת הבחירה מוטלת עליכם, הגולשים ולי נותר רק להציג, לתאר ולפרש.

מגוון נאה של יכולות, תגי מחיר, מותגים ושמות יש לפנינו. בכולם נהגתי, את כולם אהבתי במידה זו או אחרת ובכל זאת קל לבחור במי להתחיל. יונדאי סנטה פה הוא כלי הרכב הזול שבחבורה וגם זה בעל יכולת השטח הצנועה ביותר. במבחן הדרכים שערכנו לו באתר השטח הישראלי התבדחנו כי לעולם לא ייצא מגבולות הפרבר, אבל אנחנו נהנינו איתו בשבילי הנגב.


מבחן דרכים ליונדאי סנטה פה

קל להמשיך עם חבורת ה-SUV הנמצאת ברשימה. לנד קרוזר הוא מלך המכירות בשנים האחרונות וממשיך להיות רלבנטי, למרות שמתחריו הצעירים, פאת'פיינדר ופג'רו החדש, מציגים יכולות מעולות. כמעט ביחד איתם נמצא האמר H3, אשר יכול היה להתמקם היטב באותה קבוצה, אך השם ממצב אותו מעלה יותר, מה גם שיכולת השטח משובחת ביותר.


פג'רו בארומה מדברית

הרחק למעלה, במרומי האולימפוס של רכבי השטח נמצאת קבוצת הרובוטריקים, אלה שיודעים להיות מעולים בכביש וטובים מאוד בשטח. דיסקברי, M וטוארג מצליחים להיות רבגוניים בזכות אותה נוסחת קסם של מתלים נפרדים, מרווח גחון משתנה ושלל מערכות אלקטרוניות ונעילות מכאניות של כל מה שצריך להינעל, כדי שתוכלו לשרוף את האוטוסטרדה ולדלג על סלעים עם אותה המכונית. הבעיה היא שצריך לשלם עבור סופר יכולות אלה. או שבעצם אין צורך לשלם, אלא רק להקליק על בחירתכם ולהמשיך לפנטז, כי לפנטזיות לא צריך לשלם הוצאות דלק, אבזור ותיקון.


מבחן דרכים לטוארג

משאל הגולשים של אתר השטח הישראלי בנושא רכב השנה יצא לדרך בעוד כחודש




להצבעה באתר וואלה

משאל הגולשים של אתר השטח הישראלי בנושא רכב השנה יצא לדרך בעוד כחודש

תגובות

4 תגובות

1

רני פלג

07 באוקטובר 2007 ב 21:02

צר לי לאכזב אותך

אבל למרות שג'יפ זה המקור, אפילו רנגלר התלפלף. אני עדיין מעדיף דיפנדר, שנשאר קשוח אמיתי, תכלס ולעניין. מעניין, אבל במקור דווקא העדפתי ג'יפ. קח פעם סיבוב על ג'יפ ולנד רובר מתחילת שנות ה-50 ותראה שהג'יפ הרבה יותר כיפי

2

אבימו

07 באוקטובר 2007 ב 23:20

ומה עם הפטרול?

חברים יקרים, ומה עם הפטרול הוותיק והטוב?

3

אלדד מ. פורום

08 באוקטובר 2007 ב 08:16

להתמקד בשאלה יקרי

השאלה היתה מהו רכב השטח להשנה אז איזה רכב הבעיא ינוי הכי גדול לארצנו החייה את מהות השטח מחדש? לכך ייר התשובה די ברורה ואין ספק שמרצדס יותר נוחה והאודי יותר מרווחת והטוארג V 10יותר מהיר והכול נכון אבל הגעתו של רנגלר 2ו 4 דלתות גיפ אמיתי כמובן אחרי סדנאות ריכך כלשהן עדיין מוגדר כפלטורמת שיפורים נאמנה לגיפ מדהים ואמיתי ל גיפ!!!!!!!!!!!!!

4

אורח/ת

23 באוקטובר 2007 ב 21:13

תעויוט

מקוה שהידע וההבנה בג'יפים היא לא ברמה של טעויות הכתיב של מנהל הפורום יאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק