שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הטבות מס במשקל כבד

שברולט סילברדו המחודש מגיע לישראל ומציג רמת פאר והדר שלא מוכרת בקרב רכבי העבודה, בנוסף להיותו הכי בריון בשכונה

בשורה חשובה לחובבי הטנדרים המגודלים בסגנון אמריקני: שברולט סילברדו, אשר סבל עד כה מחוסר מהותי בכוחות סוס (היו לו ''רק'' 360 מהם), שודרג, וכעת מפתח מנוע הדיזל V8 בנפח 6.6 ליטר כוח מקמט אספלט (או כל קלישאה אחרת, הכל לוקח) של 365 כוחות סוס ומומנט גורר משאיות של 91.2 קג''מ.

טוב, אפשר להפסיק להתבדח על העוצמה המפלצתית של הטנדרים המגודלים מארה''ב. זה כבר 3 שנים מאז חזרו אלינו הטנדרים המגודלים עם מנועים מגודלים ועתירי סוסים, ביחד עם הטבות מס מפליגות, אשר הופכות אותם לעסקה מאוד משתלמת, עבור מי שאינו נרתע מהממדים. אמש הוצג בישראל הסילברדו המשודרג, אשר מעלה את רף האטרקטיביות של הטנדר המגודל.

חוץ מתוספת סוסים מזערית, קיבל סילברדו חזית רבועה ומאיימת יותר וגם אחוריים רבועים והפך נאה מעט יותר. תא הנוסעים עבר שדרוג מהותי ביותר ומציג רמת עיצוב, אבזור ופאר, אשר מעלה את הרף בקבוצת רכבי העבודה. תא הנוסעים ברמת האבזור הגבוהה עטוי עור, עשוי פלסטיק איכותי למראה ולמגע, מקושט בחומר דמוי עץ מוגש בצבעים נעימים. האבזור כולל בקרת אקלים עם שני אזורים, מערכת שמע מתוצרת Bose עם כפתורי תפעול על גלגל ההגה, מושבים בתפעול חשמלי מלפנים ועוד.

מתחת לשמלה התווספו כמה סוסים, כפי שציינו, ותיבת ההילוכים מתוצרת אליסון עודכנה ונוספה בה אפשרות לתחימת סיבובי המנוע בהילוכים השונים (יש 6 מהם). כאופציה אפשר לרכוש חבילת ''שטח'' המעוטרת בשם טעון המורשת Z71 (בו כונו חבילות הביצועים של היצרן), אשר כוללת בולמי זעזועים ומוט מייצב קדמי עבים יותר, מסנן אוויר לעומס גבוה יותר ולוחות מיגון לתחתית הרכב, אשר נראים דקים למדי.

בתנאי המיסוי הנוכחיים נמכר סילברדו במחירים אטרקטיביים של 209,000 שקלים עבור גרסת הבסיס (שגם היא נראית היטב ומוגשת ברמה גבוהה ביותר) ו-235,000 שקלים עבור רמת הגימור הגבוהה. מחירים אלה אינם כוללים מע''מ, אשר ניתן לזיכוי מלא לפי התקנות הנוכחיות. ביחד עם הכרה מלאה בהוצאות הרכב החבילה נראית כדאית למדי, מה שמשאיר בידי הסילברדו (ומתחרהו מארה''ב, פורד F-350) את כתר ''מקלט המס המועדף), אשר היה בעבר בידי הטנדרים, ה-SUV, המיניוואנים וכך הלאה. נפגוש בקרוב את הסילברדו בשטח ונדווח מה הוא יודע לעשות מעבר לכביש.

תגובות

0 תגובות