שטח 4X4 > כתבות > למען הקהילה

גם טרקטורון יכול לעזור לקהילה

יום הכיף שארגנו אנשי בלק-ג'ט מרשפון ורוכבי קאן-אם היה הזדמנות נדירה לנתינה טהורה לילדים שלא יכולים להיות רחוקים יותר מטרקטורונים ופעילויות פנאי

פעילות למען הקהילה היא מושג גדול, אשר מחביא בתוכו שלל סיפורים קטנים ומרגשים. אמיר לוגסי מסוכנות בלק-ג'ט ברשפון ורוכבי קאן-אם ארגנו בסוף השבוע האחרון יום כיף לנערים חוסים מפנימיית נווה הדר שבשרון. את הארוע יזם והפיק אמיר, לאחר שנחשף לדרי הפנימייה דרך מנהלה, עופר חג'ג', אשר רוכב בעצמו על טרקטורון קאן-אם. אמיר וצוותו הכינו לחניכי הפנימייה הצצה מענגת לתוך עולם הטרקטורונים, עם הסבר על כלי הרכב וסיבוב של כיף בפרדסי ושבילי השרון. עוד חיכו לחניכים הצוהלים נקניקיות ושאר מיני תקרובת ושי צנוע.

שותפים רבים נרתמו להפקת היום המיוחד. אמיר גייס שורה של רוכבי קאן-אם מלקוחותיו, אשר הרכיבו את חניכי הפנימייה על גבי טרקטורונים דו-מושביים. לארוע נרתמו גם אלי אוחיון, בוגר ראלי הפירמידות וחברת עופר-אבניר, יבואנית קאן-אם, אשר סייעה בלוגיסטיקה ובמתנות לחניכים. פעולה משותפת זו של אמיר והצוות שגייס יצרה חיוכים רבים בקרב משתתפי היום והכניסה אור ושמחה לעולמם של הנערים והנערות. כה לחי.

תגובות

2 תגובות

1

arnoneshed

07 בפברואר 2008 ב 07:08

מחמם את הלב

כל הכבוד.
נוגע ומחמם את הלב

2

אורח/ת

23 בפברואר 2008 ב 19:44

היה מדהים

החוויה שעברו הילדים, לא במהרה תישכח. תודה לאמיר, רוי ולכל החבר'ה הטובים שהשתתפו.
עופר מנהל הפנימייה.