שטח 4X4 > כתבות > חדשות

רוצים ג'יפ? קחו משאית!

בימים בהם רכבי שטח לא ממש יודעים מה זה שטח, מכלולים בריאים ויכולת אמיתי אפשר למצוא רק במשאיות. קבלו את איווקו דיילי 4X4

בתערוכת ז'נבה מוצגים בימים אלה שלל רכבי שטח חדשים, נוצצים בטוחים ומפנקים. העניין הוא שלא צריך זכוכית מגדלת כדי להבין שכושר תנועה בשטח אינו הפרמטר הראשי לאורו פותחו כלי רכב דוגמת טויוטה אורבן קרוזר. בימינו, כאשר יכולות שטח הן הצהרה אופנתית ולא כלי של ממש, כאשר תקנות בטיחות ומבחני ריסוק קובעים גורלות, ברור שיכולות שטח של ממש הן עם נכחד.

אבל יש עדיין שמורות טבע ואיני מדבר במקרה זה על רכבי שטח ספרטניים וממוקדים כמו לנד רובר דיפנדר ודומיו. משאיות קלות נראות היום כבר כמו מכוניות פרטיות מלפני עשור מבחינת עיצוב ואבזור, אבל עדיין אפשר למצוא בהן מכלולים מברזל אמיתי. איווקו דיילי 4X4 היא משאית קלה לעבודה בשטח ולמרות שהיא מעודנת ומוגשת ללקוח באורח נעים ומפנק, עדיין מדובר ברכב שטח בעל יכולת רבה.

חוץ ממראה תכליתי ומעורר תאבון, לדיילי יש מפרט שטח שמסוגל לעורר היטב את בלוטות החשק אצל חובבי מכניקה בריאה של פעם. בתפריט יש צמיגים משוננים וגדולי קוטר, מרווח גחון המסוגל להתמודד עם סלעים, שלדת סולם חזקה וגמישה, מנוע דיזל רב עצמה (176 כוחות סוס), 24 הילוכים קדמיים ו-4 לנסיעה לאחור. דיילי 4X4 מוצע בשני אורכים ועם קבינה בודדת או כפולה ובשתי גרסאות עומס (3.5, או 5.5 טון).

תגובות

3 תגובות

1

אלדד מ. פורום

13 במרץ 2008 ב 22:49

איווקו

רני לידעתך פלד טראק שוקלים יבוא ל2009
אז קשימה להכין את רשיון הג'

2

אורח/ת

15 בינואר 2009 ב 15:49

הדבר יפה מאד

חוץ מזה שהוא צר. הכל בסדר.
אבל אני מאמין שהנהג "הישראלי" כבר ידע מה לעשות.
צמיגים וחישוקים(ג'נטים) יתנו מראה קרבי "לכוסית"

3

אורח/ת - נמרוד קציר

06 בינואר 2019 ב 16:19

אכן נראה מוכן למשימה.
מישהו יודע האם אפשר לרכוש אותו בארץ? בסוכנות של איווקו אין הענות... תודה