שטח 4X4 > כתבות > חדשות

התשובה של קדילק למס העומס של לונדון

קדילק אסקלייד זכה לאחרונה למתיחת פנים וכעת הוא יוצא אל הקרב של חייו בשוק הבריטי. האם קדילק תרוויח ממכירה, או תפסיד משריפת סוכנויות

אמריקנים אוהבים קפה דליל, הבריטים שותים תה. אמריקנים שותים בירה דומה למים, הבריטים אוהבים בירה כהה, מרירה וחזקה. אמריקנים אוהבים טנדרי ענק ו-SUV בהמיים, בריטים אוהבים מכוניות ספורט דלות משקל. אז למה לעזאזל אנשי GM מתעקשים לשווק את קדילק אסקלייד המחודש שלהם בממלכה הבריטית המאוחדת, כאשר זו הלומה ממס העומס בכבישי לונדון ומתקנות ומיסוי זיהום אוויר מחמירים והולכים? רק כדי להרגיז?

בכל הודעה לעיתונות שיוצאת בימים אלה בבריטניה בנושא כלי רכב יש התייחסות למס העומס שמטילה לונדון על הבוחרים להיכנס לתוכה בעזרת כלי רכב פרטי. מכוניות היברידיות ומכוניות מיני לא נדרשות לרוב לשלם, נראה כי הבריטי שירכוש קדילק אסקלייד ייאלץ לשלם עבור כל אלה שאינם משלמים. אולי זו הסיבה מדוע בהודעה לעיתונות אודות האסקלייד לא הוזכר הנושא אפילו ברמז.

עם מנוע V8 המייצר 409 סוסים, 8 מקומות ישיבה וממדים של שלוש מכוניות מיני מחוברות יחדיו, הלוקסוס SUV של קדילק יזכה למנה הגונה של מבטים נוזפים מצד הלימונים הבריטיים שיעמדו לידו בפקקי לונדון. פוליטיקלי קורקט הוא אמנם מושג אמריקני, אבל במקרה הזה הבריטים ישמחו לאמצו ולנזוף בחסרי הטקט שינועו עם הקרנף האמריקני בבריטניה. אם גם אתם חסרי טקט, או סתם רוצים להרגיז את הקולוניאליסטים המתנשאים לשעבר, הכינו בבקשה צ'ק על סך 50,000 לירות שטרלינג ובעודף קנו לכם פיש אנד צ'יפס.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

01 במאי 2008 ב 16:08

רועי המלך

זה האוטו הכי מכוער שיש קאדילק מחורבן